Missä on tämä kamppulan pyllis ja onko sinne joku ikäraja?
Kamppulan pyllis
6
1817
Vastaukset
- Jack pyyhkäisijä
Siinä samoissa tiloissa ostarilla ku lähipesä, viikonloppuisin soittaa aina joku bändi, ihan jees mesta.
- mä tiedän.
Pyllis siis on kallio missä porukka yleensä istuu kesäsin esim. nauttien juomista tai muuten vaan...Sehän sijaitsee monitoimin talon päässä lähellä puroa ja valkoista siltaa joka taas on viertotien alemman talon lähellä joka on lähellä päätepysäkkiä. :))
mä tiedän. kirjoitti:
Pyllis siis on kallio missä porukka yleensä istuu kesäsin esim. nauttien juomista tai muuten vaan...Sehän sijaitsee monitoimin talon päässä lähellä puroa ja valkoista siltaa joka taas on viertotien alemman talon lähellä joka on lähellä päätepysäkkiä. :))
..kerroit paikan, se on tornipolunvarressa ostarilta päin oikealla puolella kalliolla...
- mä taas
enoc kirjoitti:
..kerroit paikan, se on tornipolunvarressa ostarilta päin oikealla puolella kalliolla...
...jos katsoo tornipolulta, niin se kallio on kuules vasemmalla puolella ja ostari jää oikealle puolelle. Hyvin kuitenkin pääsee tornipolulta sinne kalliolle, ei ole pitkä matka.
- Suurkuluttaja
mä taas kirjoitti:
...jos katsoo tornipolulta, niin se kallio on kuules vasemmalla puolella ja ostari jää oikealle puolelle. Hyvin kuitenkin pääsee tornipolulta sinne kalliolle, ei ole pitkä matka.
Sielläkö tehdään kamppulan pornofilmit? Onko tietoa milloin kuvataan seuraavan kerran?
- hehhehhee
Tässä on taidettu retkuttaa uutta kamppulalaista! Pyllis on pelkkä kamppulalaisten luusereiden ryyppypaikka josta pikkupojat aamulla hakevat tyhjät pullot pois ja kääntävät sammuneiden taskut nurin vaikka eipä kamppulalaisten taskuista mitään taida löytyä ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437