skinoren

????

Olin lääkärillä(ihotautien erikoislääkäri) tässä muutama päivä sitten ja hän määräsi akneen skinoren nimistä voidetta. Onko kellään kokemuksia ko. tuotteesta? Hyviä? Huonoja? Kertokaahan kokemuksistanne niin tiedän hieman mitä kyseiseltä tuotteelta voi odottaa ettei sitten pety... Kiitos kaikille vastanneille ja hyvää kesää!! :)

13

6341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 24

Käytin Skinorenia akneeni muutaman viikon, mutta vaihdoin takasin aikaisemmin käyttämääni differeniin, koska Skinoren aiheutti minulle kauheata kutinaa ja kirvelyä naamaan ja kaulaa se ärsytti niin paljon että yön aikana raavin koko kaulan ihan rikki :(

Mutta huomasin kuitenkin tänä aikana hieman parannusta aknessani, että kyllähän siitä avun voi saada, varsinkin jos ei ole kyse kovin vaikeasta aknesta...

Kannattaa laittaa vaikka jotain rasvaa ennen skinorenin levittämistä, sillä se kuivattaa ihoa jonkun verran.

• hmmmm

mulla tuo differin ei toiminut ollenkaan, niin oisko tuo skinoren tehokkaampi?

• järjestys

Naine 24 kirjoitti:"Kannattaa laittaa vaikka jotain rasvaa ennen skinorenin levittämistä, sillä se kuivattaa ihoa jonkun verran. "=

Väärin! Järjestys on ensin skinorenia ja sen imeydyttyä päälle kosteusvoide.

• käyttänyt

Olen käyttäny skinorenia :)
      ja oikeastaan akneni on sen jälkee ollu paljon parempi, eli tosiaan auttoi tosi hyvin :)
      vaikka se hyvä tulos näkyykin 3 kuukauden päästä niin suosittelen :) itsekkin olen huomenna hakemassa apteekista uuden pakkauksen...aloitan taas sen käyttämisen :)niitä on kaksi vaihtoehtoa
      voide ja geeli.. mulla on ollu voide..kuulemma paljon parempi :)

• minä,,

Tehosi ihan hyvin, ainoastaan sillä en ongelmastani päässyt kuitenkaan eroon. Kuivatti ihoa aika paljon, joten alle suosittelen jotain kosteusvoidetta. Välillä nipisteli ja kirveli, kun on aika tujua, tai oli ainakin minulle.

• Määää

Kyselen vaan, että minkä sortin akne sulla on?
        Onko arpia jättävä?

• alkup.
        Määää kirjoitti:

Kyselen vaan, että minkä sortin akne sulla on?
        Onko arpia jättävä?

Juu mulla on kirjaimellisesti naama täynnä finnien jättämiä arpia, simmosia punasia läiskiä. Finnejä on simmoset kymmenkunta aina naamassa ja ne ei oo mitään pieniä näppylöitä. Eli kai se sit on sitä keskivaikeaa aknea... Oon käyttäny melkeen viikon eikä mul oo ainakaan ollu mitään tommosii sivuoireita...( polttelua, kutinaa, punoitusta jne.)Joku tuolla ylempänä kun niistä mainitsi...

• ¤¤¤

Mä käytin Skinorenia n.2kk ja lopetin koska mulle se ei vaikuttanut mitenkään. Mulla keskivaikea akne.Kyllä se riippuu aknen laadusta vaikuttaako.

• pikku kyssä

Käytitkö Skinorenia aamuin ja illoin? eli melkein 24/7? silloin se vaikuttaa ja tosi paljon. Yksi minun kaveri (poika) jolla oli tosi paha akne, niin hän käytti Skinorenia aamuin ja illoin,noin 3 kuukauden kulttua niin uskokaa tai älkää sillä ei ollu ku 2 finniä :D ja sillä oikeasti oli tosii paha akne.
        Itsekkin aloin sitten käyttämään skinorenia.
        Mä en tiedä..mut ku käytin sitä nii ihoni ei kuivunut..en muista kirvelikö vai ei, mutta ehkä pikkasen kutitti :) (Skinoren voide maksaa muistaakseni 10-12e)

p.s.
        Onko kukaa käyttänyt Skinorenia Geelinä?
        koska mulla on ollu toi voide vaan.

• Skinoren
        pikku kyssä kirjoitti:

Käytitkö Skinorenia aamuin ja illoin? eli melkein 24/7? silloin se vaikuttaa ja tosi paljon. Yksi minun kaveri (poika) jolla oli tosi paha akne, niin hän käytti Skinorenia aamuin ja illoin,noin 3 kuukauden kulttua niin uskokaa tai älkää sillä ei ollu ku 2 finniä :D ja sillä oikeasti oli tosii paha akne.
        Itsekkin aloin sitten käyttämään skinorenia.
        Mä en tiedä..mut ku käytin sitä nii ihoni ei kuivunut..en muista kirvelikö vai ei, mutta ehkä pikkasen kutitti :) (Skinoren voide maksaa muistaakseni 10-12e)

p.s.
        Onko kukaa käyttänyt Skinorenia Geelinä?
        koska mulla on ollu toi voide vaan.

Voihan tuo olla tottakin. Käytin Skinorenia iltaisin. Aamuisin en koska kouluun lähtiessä oli kyllä "pakko" meikata kamalaa naamaa. Viikonloppu aamuisin tosin kyllä käytin. Mutta tuote ei auttanut. Jos pystyis olla meikkaamatta aamuisin ni sit tietty kokeilisin vielä...

• alkup.

Olen nyt viikon käyttänyt tota skinorenia ja täytyy sanoa ettei hyvältä näytä... Isoja patteja pukkaa vaan lisää!! Ei mulla ollu naama näin pahassa kunnossa edes ennen skinorenia!!! Kuuluuko skinorenia käytettäessä tulla tämmönen "pahenemisvaihe"?? Onko muilla käyny näin?? Toivottavasti tää tilanne tästä rauhottuis pian... :(

• ihan sama

Olen käyttänyt nyt puoltoistviikon verran skinoreniä ainoastaan mustapäiden takia ja tilanne on ihan kauhea. Naama täynnä finnejä ja oikeesti tosi kipeä. Saa pelätä joka aamu ku herää et onko naama pahemmassa kunnossa kun eilen, ja on ollut! Pitääskö suosiolla lopettaa koko aineen kanssa, todella pelottavaa nimittäin?! Lääkäri kyllä sanoi että se kuuluu asiaan mutta joku raja sentään!

Itkettää, kun iho ei oo ikinä ollut näin pahassa kunnossa ja vielä aknelääken takia?!

• ms. scarface

..Skinorenin emulsiovoiteen käytön jotain n. kuukausi sitten ihotautilääkärin suosittelemana. Hän kirjoitti kuittiin myös Skinoren-geeliä, mutta ajattelin nyt kokeilla ensin tätä emulsiovoidetta pelkästään.
      (Ihotautilääkärin käskystä syön myös Ermysin-nimisiä tabletteja Skinorenin kanssa, ikäänkuin tuplahoitona.)
      Aluksi Skinoren tuntui oikeasti tehoavan, ensimmäisillä käyttökerroilla ihoa vähän kirveli ja nipisteli, mutta sen tuloksena otsani ja leukani silenivät täysin. (otsani on aina ollut "röpelöinen")
      Pahinta aluetta, eli arpisia ja pahannäköisiä poskiani Skinoren on ehkä hieman tasoittanut.
      Mutta nyt otsaan ja nenään on alkanut ilmestyä sellaisia pieniä punaisia finnejä, ihan kuin hyttysen pistoja :/
      Ja leuan alle ilmestyy isoja, kipeitä finnejä.
      Kokeilen tätä nyt vielä vähän aikaa, ja jos tilanne huononee, niin otan uudelleen yhteyttä siihen iholääkäriin..

Ja nyt kun huomasin tuon mainion piharatamo-ohjeen, niin ajattelinkin kokeilla sitä heti tänä iltana! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4946
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3516
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2963
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2767
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16