Klipsch

Kotihifi

Ostin Klipschin kaiuttimet, jenkki merkki mitä valmistetaan kai jossakin lähi-idässä en tiedä, mutta aivan helvetin hyvät ovat, suosittelen, eli jättäkää ne samanhintaiset Jamot ja Audio pro:t ja ostakaa klipsch:it... Käykää kuuntelemassa niin tiedätte ja vertailkaa muihin samanhintaisiin!!!

11

4502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metallurg

      Ei voi kiistellä , minä ainakin valitsen kaiuttimet kuuntelun eikä, ns. suosittelijoiden toimesta.

      • NiiNpäjuu

        Laitoinkin tuohon että kannattaa ehdottomasti käydä kuuntelemassa nuo kaiuttimet, niin tiedät mistä puhun. Okei voi olla että et pidä yhtään, mutta suosittelen tutustumaan.


    • mansku

      Minulla on ollu tämä klipsch 2.1 sarja noin 3 vuotta, kun ostin ne kauan sitten niin kaupassa oli paketti joka oli esillä sain sen silloin hintaan 170€. En tiennyt että se on näin arvokas mitä nyt kaupoissa on 220€

      No mutta ääni on aivan loistava ja en vaihtaisi näitä mihinkään, olen vielä laittanu 2kpl 80w lisä kaiutinta ja nyt voisi sanoa että on lähes täydellinen paketti.
      Kaikki muut PC sarjat on kyllä ihan jotain muuta kun niitä on käyty kuuntelemassa,, onnek omistan klipsch´it

      • klipsch??

        Nostanpa vanhaa ketjua kun en uutta jaksa aloittaa, sanokaapa joku mistä suomesta saa klipschin tietokonekajareita tilattua??


      • telefinder
        klipsch?? kirjoitti:

        Nostanpa vanhaa ketjua kun en uutta jaksa aloittaa, sanokaapa joku mistä suomesta saa klipschin tietokonekajareita tilattua??

        Google on näin 2010 vielä aika outo asia mutta tämmöisiä se sylkee, ja noista jos uskaltaa kysellä niin saapi vastauksen:

        There are 2 dealers in or near Finland.
        Address Dealer Types Product Lines
        JAMO FINLAND OY

        Helsinki 210
        Finland
        Phone: 0201-986202
        Email: [email protected]


        * iPod & Computer Speakers



        LOUD GROUP OY
        Heikkilaenti 2A
        Helsinki 210
        Finland
        Phone: 358-201-986 202
        Fax: 358-201-986 204


        * Distributor



        * Commercial
        * Heritage
        * iPod & Computer Speakers
        * Reference
        * Synergy
        * THX Ultra2


      • klipschhhh
        telefinder kirjoitti:

        Google on näin 2010 vielä aika outo asia mutta tämmöisiä se sylkee, ja noista jos uskaltaa kysellä niin saapi vastauksen:

        There are 2 dealers in or near Finland.
        Address Dealer Types Product Lines
        JAMO FINLAND OY

        Helsinki 210
        Finland
        Phone: 0201-986202
        Email: [email protected]


        * iPod & Computer Speakers



        LOUD GROUP OY
        Heikkilaenti 2A
        Helsinki 210
        Finland
        Phone: 358-201-986 202
        Fax: 358-201-986 204


        * Distributor



        * Commercial
        * Heritage
        * iPod & Computer Speakers
        * Reference
        * Synergy
        * THX Ultra2

        Eipä löydy tältäkään firmalta tuota Promediaa, klipschiä kylläki mutta olisi kiva saada jostain tuommoset käsiinsä. Perhana.


      • Eania
        klipschhhh kirjoitti:

        Eipä löydy tältäkään firmalta tuota Promediaa, klipschiä kylläki mutta olisi kiva saada jostain tuommoset käsiinsä. Perhana.

        Itse ostin Klipschit juurikin lauantaina kyseisestä paikasta - Ja myyjä ainaki sano et myyvät jatkuvasti kyseistä merkkiä.. Mut on kyllä helvetin hyvin soivat värkit hintaansa nähden


    • Jjlkcjnvhjk

      Ite en oo jenkki vehkeiden kannattajia ollenka. Kokemushan se sanoo, ite oon aina ollu erittäin tyytyväinen ja tyydyttyny, japani laatuun, japsit osaa. Kyllähän se makuasiakin jotain tekee, esim., miltä näyttää vehkeet? Musta klipsch näyttää jotenki hepposelta ku japsit näyttää si taasen tyylikkäältä, omassa silmässä.

    • Khghkkkhj

      En osta kun on japsit, olen ollu ja olen edelleen tyytyväinen japseihin, aina ollu pitkän iän jo, ei oo ainootakkaan huonoo kokemusta japseista ollu koskaan, puhtaasti vaan jopa erinomaiset loistavat kokemukset!

    • Anonyymi

      Monissa nettikeskusteluissa ja Hifialan julkaisuissa kritisoidaan Klipsch The Fivesien 'tummaa, yli-bassoista' soundia.
      Fivesit saa päivitettyä tikulla, jolloin asetuksia pääsee muuttamaan omalla luurilla, Fivesin omalla appilla.
      Klipschiltä tuli juuri tuore päivitys Firmwaren kautta, joka antaa käyttöön erinomaiset asetusten säädöt. Nyt käytössä EQ, jolla saa soundit juuri sellaiseksi kun omaa korvaa miellyttää.
      Kokemuksesta voin kertoa, etten vaihtaisi 'vitosia' nyt mihinkään. Sanalla sanoen, loistavat.

      • Anonyymi

        Täysin sama homma. Aluksi piti kikkailla, että sai bassoa leikattua. Nyt päivityksen myötä saa musiikille/elokuville juuri sellaisen soundin, kuin itse haluaa.

        Kerrostaloasunnossa ihan mukava kuunnella kovalla volumella, naapureita häiritsemättä.

        The Fives -suositus täältäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe