Hei,olisin kysellyt onko kellään kokemuksia paniikkihäiriö lääkkeen lopettamisesta? Minkälaisia oireita olette saaneet ja kestääkö ne kauankin? Olen kärsinyt paniikkihäiriöstä n.10v ja nytten söin citalopramia 20mg, 6kk ajan ja olen ollut nyt ilman viikon verran.Olo on suht hyvä tosin huimausta, silmät harhailee,levottomuutta jonkin verran,kuuluuko asiaan? Onko kokemuksia uusiiko paniikki?
lääkkeen lopettaminen
kaija75
1316
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Minulla kokemuksia kyseisestä lääkkeestä,ja sen lopettamisesta.Lopetus kannattaa tehdä vähentämällä lääkettä asteittain ettei lopeta yks kaks.Esim.ensin lääke joka toinen pvä ja sitten pikkuhiljaa puolikkaisiin jne.Silti minullekkin tuli kummallisia tutemuksia päähän ikäänkuin vihlontaa,mutta se loppui sitten.Ei siitä muuta sen kummempaa,nyt ilman
lääkitystä 2 vuotta.En ole kyllä parantunut aivan täysin,mutta selviän paniikkini kanssa.