JoHnNy DePp

Adelina<3

Olen todella hämmästynyt siitä, että kuinka moni nainen/tyttö on ihastunut tuohon renttu Jonnyyn.Olen katsonut Johnnyn elokuvia ja yrittänyt saada selvää ,että mikä siinä miehessä niin kiehtoo.Aluksi minua ei hurmannut hänessä mikään, mutta sitten huomasin hänen pistävän katseensa ja aloin itsekkin jo vähän ihastua häneen.:)En Kehuisi Johnnya luonteen perusteella ,sillä ei kukaan muu kuin hänen läheiset voi tietää ,minkä luonteinen hän oikeasti on.Johnny on näyttelijä ja voi esittää julkisuudessa hurmaavaa ja kiehtoavaa miestä, mutta oikeasti hän voi olla luonteeltaan päin vastainen.Hän voi olla "hyvä isäkin", mutta kuka todellisuudesta tietää...En halua pilkata Johnnya, mutta haluan ettei ihmiset saisi hänestä sellaista kuvaa, mikä hän on elokuvissa.Hän näyttelee hyvin roolinsa ja on kiehtova Jack ja luulen olevani ihastunut enemmän Tähän Hänen rooliinsa Jack sparrowiin kuin itse Johnny Deppiin!;)

8

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaniljahh

      jos johnnyn luonteessa olisi jokin vikana niin nmiksi esim vanessa olisi rakastunut häneen? tai joku hänen existään?? johnnyn haastattelujen perusteella vaikuttaa myös että hän jumaloi lapsiaan. minä ainakin pidän johnnya idolina syystä että hän on päässyt läpi vaikeiden aikojen ja on löytänyt onnen ja tietenkin sen takia että hän osaa näytellä ja valita roolinsa.

      • Adelina<3

        En tavallaan tahdo haukkua Johnnya ,mutta haluan teidän ymmärtävän ettei Johnnystäkään voi olla niin varma minkä luontoinen hän Todellisuudessa on!En ainakaan luule hänen olevan samanlainen kuin hänen roolinsa Jack Sparrow!Välillä minusta tuntuu siltä ,että monet ovat enemmän ihastuneet tähän Jack Sparowiin ,kuin itse Johnny Deppiin.En tarkoita kuitenkaan sitä ,että hän olisi kauhean paha ihminen oikeasti ,mutta ei hän ehkä niin täydellinen ole ,kuin monet luulevat hänen olevan.Pääasia on ,että erotatte todellisen Depin roolistaan!Johnny voi olla varmasti ihana ihminen oikeasti ,kun hänellä on kaunis mallivaimokin ja hän on seurustellut Huippimallin Kate Mossin kanssa


      • vaniljahh
        Adelina<3 kirjoitti:

        En tavallaan tahdo haukkua Johnnya ,mutta haluan teidän ymmärtävän ettei Johnnystäkään voi olla niin varma minkä luontoinen hän Todellisuudessa on!En ainakaan luule hänen olevan samanlainen kuin hänen roolinsa Jack Sparrow!Välillä minusta tuntuu siltä ,että monet ovat enemmän ihastuneet tähän Jack Sparowiin ,kuin itse Johnny Deppiin.En tarkoita kuitenkaan sitä ,että hän olisi kauhean paha ihminen oikeasti ,mutta ei hän ehkä niin täydellinen ole ,kuin monet luulevat hänen olevan.Pääasia on ,että erotatte todellisen Depin roolistaan!Johnny voi olla varmasti ihana ihminen oikeasti ,kun hänellä on kaunis mallivaimokin ja hän on seurustellut Huippimallin Kate Mossin kanssa

        antaa ihmisten olla ihastuneita KAPTEENI jack sparrow'iin :D mutta on niitäkin jotka pitävät johnnysta näyttelijänä hänen kaikissa rooleissaan. en todellakaan pidä johnnya täydellisenä,päinvastoin,ihmisenä pidän johnnyssa siitä ettei hän kuvittele olevansa täydellinen. huhhuh,eiköhän jokainen ymmärrä että johnny depp ja hänen roolihahmonsa ovat eri henkilö.....
        "Mutta en usko ,että hänen naisensa rakastuivat hänen rooliinsa Jack Sparrowiin ,vaan itse aitoon Johnny Deppiin"
        tiedoksi vain että johnny on ollut vanessan kanssa ennen jack sparrown roolia,joten jack sparrow'n ihastuminen on mahdotonta.

        mutta yritän sanoa,että normaali ihminen osaa erottaa roolihahmon ja johnnyn.


      • -m-

        munki mielestä on kans arvostettavaa, että Johnny pääsi kuiville niin pitkän huume- ja alkoholisekoilun jälkeen. kukaan ei oo tietenkään täydellinen, mutta mäki oon saanu semmosen kuvan että Johnny rakastaa perhettään yli kaiken ja luin lehdestäkin huhun että hän voisi ihan hyvin jäädä koti-isäksi, jos hänen vaimonsa Vanessa haluaa jatkaa omaa uraansa.


    • RosieX

      yksityiselämästä ym. - mutta JD on aivan hemmetin hurmaava Jack Sparrow'na!!!

      • en tiedä mutta...

        Jack Sparrow on jotain ihanaa!


    • Anonyymi
    • Johnny Depp on kyllä hauska Jack Sparrown roolissa, pidän Pirates of the Carribean -elokuvista, mutta en ole ihastunut Johnny Deppiin muuten. Saatan kyllä joskus katsella kuvia joistain näyttelijöistä, esim. Dustin Hoffmanin nuoruuskuvia, mutta enemmän olen ihastunut joihinkin vanhoihin rockstaroihin kuten Robert Plant, Paul Rodgers ja Rob Halford, joiden nuoruuskuvia olen katsellut. Kuuntelen paljon rockmusiikkia ja erityisesti 1970-80 -lukujen. Rakastan rockmusiikkia ja se, että aika moni rockstara oli nuorena hyvännäköinen ei ole perimmäinen syy, mutta on tietysti plussaa =) Kyllä noista miesnäyttelijöistäkin löytyi ja löytyy hyvännäköisiä, en voi sitäkään kieltää =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe