Okei. Olisikohan täällä muita rapuja jotka muistuttaisivat minua ulkonäöltä tai luonteelta?
Kerronpas nyt itsestäni :
-Olen hyvin herkkä. Loukkaannun vähän liiankin helposti. Minun on vaikea päästä yli suruista.
-itsesäälin aika usein.
-itken melkein joka asiasta.
-Suojelen ja tunnen olevani vastuuussa jokaisesta ystävästäni. Autan heitä myös elämän asioissa.
-Luen paljon horoskooppi "hömpötyksiä".
-Tykkään olla omassa kodissani, enemmän kuin missään muualla.
-En osaa olla onnellinen ilman kumppania. Pystyn toteuttamaan itseäni kunnolla vain olessani vakavassa suhteessa.
-Kirjoitan runoja ja lauluja. Rakastan laulamista ja laulun ääntäni on kehuttu.
-Olen hyvin himokas. Pahimmillaan seksuaalisista haluistani voi tulla masokistisia.
-Olen vähän liiankin itsepäinen. Teen vain mitä itse tahdon, ja kukaan ei voi, eikä ole koskaan voinut määrätä minua. Perheessäni olen aina ollut "johtaja" pienestä lähtien. Vanhempani tekivät aina mitä minä käskin ja minä sain vain maata sohvalla ja käskyttää.
ulkonäköni:
-isot ja pyöreät rinnat
-leveä lantio
-hoikka vartalo
-pitkät jalat
-kalpea iho
-tummat silmät
-suuret huulet
-ylöspäin kaartuvat (vihaisen) näköiset kulmakarvat
Löytyykö muilta ravuilta edes jotain samaa?
ONKO MUITA?
9
1376
Vastaukset
- Rapunainen24
samaa!Oikeestaan toi luonnekuvaus oli ihan ku mun suusta :O Oon ihan samanlainen...Ulkonäössä ehkä samaa nuo kulmakarvat ja levee lantio :D Mulla on kyl aika pienet rinnat,eikä ees mitkään pyöreät.Mutta mäkin tykkään laulaa,en sitten tiedä kestääkö kukaan kuunnella mua...Kun en kehtaa ihmisten kuullen laulaa tosissani...Mutta kirjotan runoja/novelleja...Niin ja viihdyn kotona...Mua ei saa välillä edes kauppaan lähteen ku haluun vaan kyhjöttää omassa kodissa...
- rapuliini80
Hui Kamala! Luonne kuulosti aivan kuten minä! (Enkä tiedä ollenkaan onko se hyvä asia =) huu, puistattaa melkein.. lohduttavaa kylläkin kuulla, että jollakin muullakin naisella on kovat seksihalut =)
Ulkonäkö menis osittain yksiin? - (:(:
Luonne meni muuten nappiin mutta:
- En itke melkein joka asiasta.
- Sanoit ettet voi olla iloinen ilman kumppania.
Minä taas pidän useinkin yksinolosta. Riippuu mielentilanteesta.
- Tuo seksuaaliset halut juttu ei oikein sovi mulle.
Muuten ihan sama luonne :D
Ja mitä ulkonäköön tulee, olen myös todella hoikka, pitkät jalat ja minulla on vähän liiankin kalpea iho. Minun on vaikea ruskettua kesällä. En sitten tiedä noista suurista huulista, mutta ne ovat ainakin luonnostaan punaiset.
Muut perustelut ulkonäöstäsi eivät olleet minun näköäni. - hitonrapu
aivan kuin mä,siis toi on niin tota..et o yksin kuule onhan meitä monia tuollaisia..
- Toinen rapunainen
Onpas oikeasti ihmeellistä! Luin tuntomerkkejäsi ja niinpäs vaan lähes kaikki kohdat täsmää myös minuun, olenhan toinen rapunainen =)
Ainoa, mikä ei täsmännyt, oli hiusten väri, joka on vaalea... Ja tähän lisäisin vielä, että itse olen kyllä hirveän tunnollinen ja ahkera. Jos joku asia ei mene ihan nuottien mukaan, se harmittaa vähän liiankin kauan.
Onko sinua onnistanut miesten suhteen?? - olla totta
Olen AIVAN JUURI TÄSMÄLLEN SAMANLAINEN kiva kun löytyy muita saman laisia rapuja
Kylläpä aika paljon löysin samoja piirteitä itsestäni vaikka olen mies.Laulu ääntä on kehuttu ,mutta sen SUHTEEN laita tällä hetkellä ei kiinnosta
muutama kuukausi sitten tapahtuneen takia taidanpa olla yksin koko loppuelämäni niin ei ainakaan kärsi sydänsuruja.Ja väliin tulee säälisteltyä.Aurinkoista päivää kaikille.
- Tara
Lähes kaikki pitää paikkansa myös minuun.
Rakastan omaa kotiani ja perhettäni yli kaiken ja haluan olla kotona mahdollisimman paljon. Kotini on kaunis, kodikas, paljon antiikkia, tosi viihtyisä.
Pidän hyvää huolta rakkaistani ja olen taiteellinen ja luova. Toisaalta rakastan matkustella ympäri maailmaa vain rinkka selässäni, lentolippu taskussa ilman mitään varauksia tai tarkkoja enakkosuunnitelmia. Kaiken minkä teen, pyrin tekemään mahdollisimman hyvin. Olen aito punapää, pisamainen kalpeaihoinen pitkät hiukset liehuen.
Omasta mielestäni olen liian herkkä ja kiltti, vaikka tarpeentullen voin olla itsepäinenkin. Olen erittäin logaali, samalla erittäin globaali. Olen myös liian "sinisilmäinen", omat silmäni ovat hauskasti vihreänruskeat. Autan mielelläni kaikkia avun tarpeessa olevia. Kehitysmaissa matkustellessani tunnen tuskaa kun en voi auttaa kaikkia. En arvosta juurikaan materiaa, kokemukset ovat rikkauteni. - pirikurre
minäkin luonteeltani omaan samoja piirteitä.
-olen herkkä,
-itsesääliin en usein vaivu mutta välillä toki. -paljoa en kyllä itke mutta sitten kun itken niin ämpäri saisi olla vieressä :)
-hoivaan ystäviäni.
-luen horoskooppijuttuja.
-rakastan kotiani ja en viihdy muualla yötä tai pitkiä aikoja.
-osaan olla onnellinen ilman kumppania mutta silti on hieman tyhjä olo silloin kuin sitä ei ole.
-runot, laulut, laulaminen-> niin minä :D
-seksuaalista himokkuutta kyllä löytyy melkein liikaakin :D
-olen itsepäinen mutta osaan myös tilanteen vaatiessa antaa periksi.vanhempiani en ole ikinä käskyttänyt.
ulkonäkö:
-rinnat eivät ole isot mutta pyöreät kyllä :)
-lantio on leveä
-vartalo on myös hoikka
-pitkät jalat on
-myös kalpea iho löytyy
-tummat silmät
-huulet normaalit, voisi kai suuriksi luokitella
-kulmakarvat täsmää myös :D
hassua miten voikin mennä yhteen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747