Osaisiko joku kertoa hyvän/hyviä ja mahdollisesti edullisia aamiaskahviloita Opéra Garnierin läheisyydessä? Voiko jossakin hotellissa käydä aamiaisella? (Omassa hotellissamme ei ole aamiaismahdollisuutta.)
Aamiaispaikkoja Pariisissa Operan lähellä?
une fille
3
465
Vastaukset
- La Vache
La Ferme Opéra
(55 RUE SAINT ROCH)
Sandwicheja, mehuja, salaatteja, jne. Auki ma-la klo 8-20. Ei ihan perinteinen pariisilaiskahvila, mutta suosittelen.
http://travel2.nytimes.com/top/features/travel/destinations/europe/france/paris/restaurant_details.html?vid=1124996095841- une fille
Kiitos vinkistä! :)
- lonelytraveller
Varsinkin edullinen, mutta omasta mielestäni ihan hyväkin vaihtoehto on kahvilaketju Brioche Doree. Yksi näistä sijaitsee siinä Oopperan aukiolla Boulevard des Italiens:n alussa. Tuore croissant, tuoremehu ja kahvi tms. lähtee muutamalla eurolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892