Hei,
minkä suuruista suunnittelupalkkiota kannattaisi pyytää vuosikirjan ulkoasun uudistamisesta/suunnittelusta? Tuntihinta vai "könttäsumma"? Varsinainen taitto - jonka myös teen - laskutetaan sitten erikseen. Olen graafisen tekniikan amk-opiskelija, jolla on tätä ennen työkokemusta mainostoimistosta, sanomalehdestä ja reprosta yhteensä noin 3,5 vuotta. Asiakas on yhdistys.
Suunnittelupalkkio
5
844
Vastaukset
- tollanen
23000 euroa.. ja ihan sama anatko könttäarvion vai tunti hinnan.. ne kun haluu tietää monta tuntii sä teet sitä.
Jos teet 10 erkkiä tunti ja 40 tuntia niin hintahan on
400 erkkiä - halpaa!- ei....
Otetaan edes oikea suuruusluokka. Minä laskutan 120 euroa tunti ja silläkin tekee tiukkaa hoitaa kaikki lakisääteiset velvoitteet ja palkanmaksu itselle.
- AD-HD-design
Sama mitä pyydät, ei niillä ole varaa maksaa kuitenkaan mitään. Ei nykyään tuollaisista makseta ihan mitään koska aina löytyy naapurin jannu joka tekee piraatti-InDesignillä kyseisen homman puoli ilmaiseksi.
Tiedän kokemuksesta koska olen graafinen suunnittelija.- äljgd
mutta yhdistys tarvitsee viralliset kuitit työn teettämisestä...
- keksiä manoja
äljgd kirjoitti:
mutta yhdistys tarvitsee viralliset kuitit työn teettämisestä...
kuitteja säästämään...
Keittiörwemontti yhistykselle tulikin maksamaan.. 1500 euroa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5282000Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3831633Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H191452Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378- 1181047
- 561032
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191006Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66803Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15801Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11784