Mitä et voi vastustaa

naisessa???

Ole hyvä- mies ja avaudu meille?

33

5194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The man

Ja kaunista hymyä :) Se pistää kyllä polvet spagetille ja minua viedään kuin pässiä narusta.
      Tuota en voi vastustaa sit millään keinoin vaan olen täysin myyty mies tuossa tilanteessa.

• Bloodbrother

..kuuluisaa alapäätä. ;D

• Bloodbrother

niin pitkät tummat hiukset ja kaunis hymy vetävät jalat veteliksi.

• frise

Onks se samoilla linjoilla?

• Bloodbrother
        frise kirjoitti:

Onks se samoilla linjoilla?

Se pitää kaikesta, joilla on makkara kädessä.

• frise
        Bloodbrother kirjoitti:

Se pitää kaikesta, joilla on makkara kädessä.

Toivottavasti se on sitte tyttökoira.

• Bloodbrother
        frise kirjoitti:

Toivottavasti se on sitte tyttökoira.

on tyttökoira.

• piukkaa peppua :-) On se synkkää näin pikku kankkuspanetuksessa tää miehen elo,jokapuolella vilisee aina vaan pantavamman näköistä kisua ja juuri kun luulet nähnees kaiken seuraavan nurkan takaa kävelee vielä armottomampi baby vielä pikkasen niukemmissa asusteissa.Prrkele ja niilläkin jotka ei oo lärvistä niin ultimaattisia on hyvät kropat. Pitäis melkein painattaa sellanen t-paita jossa lukis 'annan kaikille halukkaille' ja laittaa siihen puh.numero perään,mistä sitä tietää jos jotain vastaatulevaa naarasta sattuis oikeasti kutkutteleen :-)

• suuria silmiä

naisellisuutta ylipäätään````````````

• yrmiä

sellastaa perusasiaa tierä, ku että ei kukkaa naine anna kelle tahansa halukkaalle? Ookko nää iha eilisen teeren poika?

• yrmiä kirjoitti:

sellastaa perusasiaa tierä, ku että ei kukkaa naine anna kelle tahansa halukkaalle? Ookko nää iha eilisen teeren poika?

mut jollekkin kuitenkin,miks mä en vois olla se kuka tahansa :-)

• uros81

Iloisuutta ja eläväisyyttä.

• nainen ...

on meikäläisen heikko kohta, täytyy myöntää ...

• utelias

miksi?

• tiedä ...
        utelias kirjoitti:

miksi?

varmaan siksi että se kertoo naisessa olevan herkkyyttä, kait ...?

• ???+

Pitkiä mustia paksuja hiuksia ja ruskeita silmiä, sekä ruskettunutta kauniin väristä ihoa.

• 0.0

Olla ruskeat silmät? :)

• ???+
        0.0 kirjoitti:

Olla ruskeat silmät? :)

Mustatkin kelpaa.

• Oikeanlainen luonne ja elämän asenne saa minut "sekaisin" oli ulkonäkö/olemus lähes mitä tahansa.

• on mielestäsi

oikeanlainen luonne ja elämän asenne naisella?

• on mielestäsi kirjoitti:

oikeanlainen luonne ja elämän asenne naisella?

...että jotakin utelias alkaa kiinnostamaan minun henkilökohtaiset mieltymykset. Olkoot se salaisuus =D

Ne ovat kuitenkin sellaisia ominaisuuksia joihin ihminen itse ei voi vaikuttaa.

• vaadi nyt jotain tasoa

siihen näköön..ehkä lähes kaunis ois hyvä??

• ihminen voi
        Richartti kirjoitti:

...että jotakin utelias alkaa kiinnostamaan minun henkilökohtaiset mieltymykset. Olkoot se salaisuus =D

Ne ovat kuitenkin sellaisia ominaisuuksia joihin ihminen itse ei voi vaikuttaa.

kyllä itse vaikuttaa luonteeseensa ja varsinkin elämänasenteeseensa. Eli äläpäs yritä livahtaa mihinkään, vaan jaapas tietosi nyt. Vai eikös sitä ollutkaan? ;)

• Revolveri

Vois heittää muutaman kriteerin: Hyvinmuodostunut kroppa, kaunis naama ja ilonen luonne. Lista vois jatkuu...

• näihin meikäläinen lankeaa

Tummat, mielummin pitkät hiukset, ruskeat silmät, kaunis hymy, iloinen luonne. Jos tähän vielä yhdistetään pehmee kroppa (ei läski, vaan hieman pyöreä!) ja isohkot rinnat, meikäpoika on mennyttä.

• naisessa on
        näihin meikäläinen lankeaa kirjoitti:

Tummat, mielummin pitkät hiukset, ruskeat silmät, kaunis hymy, iloinen luonne. Jos tähän vielä yhdistetään pehmee kroppa (ei läski, vaan hieman pyöreä!) ja isohkot rinnat, meikäpoika on mennyttä.

ujous se kaataa suurimmankin napoleonin.!

• ettei ilkeä
        naisessa on kirjoitti:

antaa "pimp"..niin mitä sie sit sanot?...:))

• ai kun kiva
        näihin meikäläinen lankeaa kirjoitti:

Tunnistin itseni :)

• hienoa
        naisessa on kirjoitti:

siinä on??

• kundi32v

arvostan naisessa luonnollisuutta ja hyväntuulisuutta. rehellisyyttä ja suorapuheisuutta. naiskauneutta tottakai ja tervettä suhtautumista elämään. temperamenttia ja räväkkyyttä saa olla. joo ja järkeväkin..

olisko jotain tollasta.. eli mitä enemmän tollasia ominaisuuksia löytyy, niin se nainen alkaa niputtaa.

:)

• hossi

Muuta katsetta ja vangitsevaa hymyä. Niissä kun saa näkymään tyytyväisyyden, viettelyksen ja jonkin asteisen seksuaalisen jännityksen ni homma on taattu. Saatan jopa pöllähtää paikalle tekemään lähempää tuttavuutta jos vaan saan jollain ilveellä sanaisen arkkuni avattua. Voi vaatia kyllä potkun persuksille et saa suunsa auki :)

• m.45.

Itsetunto on se mikä näkyy ja tuntuu. Nainen joka tietää mitä on, mitä haluaa ja miten sen saa. Tässä iässä on oppinut arvostamaan todella paljon näitä ominaisuuksia. En vain jaksa sellaista mitä-mä-nyt-tänään-haluaisin-onko-mun-tukka-hyvin -tyyliä.

Ulkonäkö ei ole niinkään tärkeä, vaan se mitä pakkauksessa on sisällä. Itsensä kanssa sinut oleva nainen, joka antaa miehenkin olla oma itsensä on ehdottomasti minun juttuni.

• hmmm

Vilpitön, mukava luonne. (Vilpittömyys näkyy silmistä) Vähän totinen rehellinen katse, pieni ujouskin söpöä. Normaali/hoikkavartaloinen tummahkohiuksinen, kiva beba :) Plussaa vielä se että on vähän käytetty ;)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      75
      4367
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      71
      4201
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3609
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3193
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      38
      2850
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2582
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2394
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      30
      1566
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1312
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      81
      1125
    Aihe