ilo lupaa osua tv-ottelussaFC Inter ja Honka kohtasivat edellisen kerran Interin viimeisimmässä virallisessa ottelussa lähes kuukausi sitten. Maalinteossa varsinaisella peliajalla tuolloin onnistunut Miikka Ilo uskoo sunnuntain tv-ottelun tarjoavan yleisölle viihdyttävää jalkapalloa.
-Molemmat joukkueet pyrkivät pelaamaan palloa maata pitkin, eikä vetämään pitkää palloa, joten jo pelkästään sen perusteella uskon, että ottelusta tulee yleisöystävällinen, ennustaa tällä kaudella vasta kerran Veikkausliigassa maalinteossa onnistunut Ilo.
Inter on tilastojen mukaan kauden pelaamassaan kahdeksassa Veikkausliigaottelussa laukonut kohti vastustajan maalia vasta 30 kertaa. Myös Ilo myöntää, että laukaukset ovat puuttuneet niin häneltä kuin joukkueeltakin.
-Totta, laukauksia ei ainakaan minulta olla juurikaan nähty. Olisinkohan laukonut itse laukonut kohti maalia kerran(tilastojen mukaan kolmesti). Suurin syy laukausten puutteeseen on siinä, että me emme ole pystyneet pitämään palloa tarpeeksi hyökkäyspäässä. Kun palloa pystytään pitämään, niin sitä kautta niitä laukaisupaikkojakin tulee paremmin, toteaa Ilo.
Edellisessä Honka-ottelussa Ilon pyssy oli kohdallaan hänen tehdessä komean maalin 20. metristä lähteneellä hirmu kanuunalla. Ilo lupaakin, että tänään nähdään edellisen ottelun tapaan maali häneltä.
-Lupaan tehdä maalin myös tänään Hongan verkkoon, naurahtaa Veikkausligaurallaan kaikkiaan kahdeksan maalia tehnyt Ilo
EIPÄ HYVIN MEE INTERILLÄ.......JOTTAI TARTTIS TEHRÄ!
FC INTER
3
484
Vastaukset
- Inter on muovia
Pääasia on, että kaupungin ykkösseura TPS jyrää kohti mitaleita ja europelejä. Sunnuntaina tuli voitto ja seuraavana sunnuntaina taas.
- .........
en ole tepsi fani mutta kyllä tulee aina hyvä olo kun intteri häviää,junnuista saakka sekä pelaajat että muu joukkuejohto itseään täynnä olevia pellejä,toivottavasti loppuu koko seura eipä jää ikävä.ps.onneksi jääkiekossa on yksi turkulainen divari sakki.
- Penkkiurheilija
Aika harvoin tuota jalkapalloa täällä nähdäänkään.Talvella ei voi pelata ja kesällä joukkueet taitavat pitää lomaa.Viiteen viikkoon ei Turussa ole ollut otteluita.Nappulaliigassakin pelataan enemmän.Ei tällä tavalla Suomea nähdä ikinä EM tai MM kisoissa.Meidän lyhyt kesä täytyy käyttää tehokkaasti hyödyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli174162Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103144Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403077IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432338Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801193- 791059
- 561034
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681009Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.214948Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e137861