Noniin... Ottakaa penkistä kiinni ja vetäkää syvään henkeä... Asia on niin että Half life 3:sta ei tule. Arghh (kupsis)... Lääkäri! Pyörryn kohta itsekkin.(Satuin nimittäin kaappaamaan netistä tämän artikkelin:) -)PS:toi ei oo hymiö
Episodit ovat "Half-Life 3"
torstai 8.6.2006
Maailman suurimpiin pelinkehittäjäguruihin lukeutuva Gabe Newell on paljastanut Eurogamerille antamassaan haastattelussa, ettei Half-Life 3 kuulu Valve Softwaren suunniteliin. Täysverisen jatko-osan sijaan Half-Lifen juoni aiotaan saattaa päätökseen kolmella maksullisella lisäosalla, joista ensimmäinen - Half-Life 2: Episode One - ilmestyi viime viikolla.
Half life Elokuva:
Niinhän se on että kaikista menestyneistä peleistä,sarjoista,jn,Tehdään aina elokuva. Tätä ehdotti myös Studio (???) Valvelle, HL1:sen aikoihin.(Vuonna 2001,kun se sai tittelin PC-BEST BY EVER.) Mutta valve kieltäytyi kohteliaasti. Koska pelkäsi että elokuva ei pure kansaan. Samoin kävi Residen evilin kanssa. Hyväpeli. Paska elokuva. PS: tämänkin artikkelin näin jossain mutta en muistanut studion nimeä.
WANTED ! HL3 HUIJARI!!!
Varokaa siis HL3 Huijaria. Tämä kyseinen mies on saksalainen. Joka levittää oikeasti otettuja kuvia joissa pitää sorkka rautaa. Nämä ovat sitten mukamas HL:3Stä Hevon Pa****. Näistä kuvista on myös monia muokatuja versioita. Elkää turhaan vaivautuko niitä tiiraamaan. Siitä tulee vaan paha mieli. (Varsinkin kun nyt kuulette tutuuden.)
Tässä näyte:
http://www.pixelex.net/daten/bilder/half-life_3.jpg
Ja lisää: http://photobucket.com/albums/v82/wogzter/Buggy.jpg. Itse voitte etsiä, kun pistätte googleen hakusanan Half life 3.
Tässä taas omat lähteeni tähän viestiin:
http://www.pelit.fi/uutiset/uutinen.asp?id=16532&skip=10&skipk=0
Half Life 3 [Varokaa fanit. Tämän jälkeen tarvitsette terapiaa.)
6
785
Vastaukset
- ottia tuota kumminä
tuttu juttu. sitä paitsi: sama kai se on, tuleeko hl3, vai 3 episodia, jotka on YHTÄ KUIN hl3. jatkoa hl2:een kuitenkin luvassa.
noi huijarikuvat melko huonosti tehtyjä. kukaan vähänkään pelejä pelannu tuskin edes uskoo noihin - vittu..
kun on huonostitehtyjä kuvia!!siis eihännoi nnäytä sitte vähääkään pelikuvalta.taitaa huijarilla olla jotain pelejä vastaan tai sitten kilahtanu pahemmankerran korvienvälissä.
- ggggggg
hjuumoria.
Eihän nuita nyt kukaan tosissaan voi ottaa, vai voiko?
- jo...
ettei Halffikseen tule episodien jälkeen jatkoa. Ei ainakaan Valvelta. Mutta vitut siitä. Pelejä riittää.
PS: Saa olla aika saatanan tyhmä tai muuten herkkäuskoinen että luulee noiden kuvien olevan pelistä:D!- heheheheheheh
Minä teen teille lisää HL:llää jos ei tule lisää. :D Voin tehä vaikka Vietnamin sotan^^
- minä
minä toivon ja uskon hl3 tulevan vaikka vielä ei ole tullut edes episodi3 sta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569