Noniin... Ottakaa penkistä kiinni ja vetäkää syvään henkeä... Asia on niin että Half life 3:sta ei tule. Arghh (kupsis)... Lääkäri! Pyörryn kohta itsekkin.(Satuin nimittäin kaappaamaan netistä tämän artikkelin:) -)PS:toi ei oo hymiö
Episodit ovat "Half-Life 3"
torstai 8.6.2006
Maailman suurimpiin pelinkehittäjäguruihin lukeutuva Gabe Newell on paljastanut Eurogamerille antamassaan haastattelussa, ettei Half-Life 3 kuulu Valve Softwaren suunniteliin. Täysverisen jatko-osan sijaan Half-Lifen juoni aiotaan saattaa päätökseen kolmella maksullisella lisäosalla, joista ensimmäinen - Half-Life 2: Episode One - ilmestyi viime viikolla.
Half life Elokuva:
Niinhän se on että kaikista menestyneistä peleistä,sarjoista,jn,Tehdään aina elokuva. Tätä ehdotti myös Studio (???) Valvelle, HL1:sen aikoihin.(Vuonna 2001,kun se sai tittelin PC-BEST BY EVER.) Mutta valve kieltäytyi kohteliaasti. Koska pelkäsi että elokuva ei pure kansaan. Samoin kävi Residen evilin kanssa. Hyväpeli. Paska elokuva. PS: tämänkin artikkelin näin jossain mutta en muistanut studion nimeä.
WANTED ! HL3 HUIJARI!!!
Varokaa siis HL3 Huijaria. Tämä kyseinen mies on saksalainen. Joka levittää oikeasti otettuja kuvia joissa pitää sorkka rautaa. Nämä ovat sitten mukamas HL:3Stä Hevon Pa****. Näistä kuvista on myös monia muokatuja versioita. Elkää turhaan vaivautuko niitä tiiraamaan. Siitä tulee vaan paha mieli. (Varsinkin kun nyt kuulette tutuuden.)
Tässä näyte:
http://www.pixelex.net/daten/bilder/half-life_3.jpg
Ja lisää: http://photobucket.com/albums/v82/wogzter/Buggy.jpg. Itse voitte etsiä, kun pistätte googleen hakusanan Half life 3.
Tässä taas omat lähteeni tähän viestiin:
http://www.pelit.fi/uutiset/uutinen.asp?id=16532&skip=10&skipk=0
Half Life 3 [Varokaa fanit. Tämän jälkeen tarvitsette terapiaa.)
6
842
Vastaukset
- ottia tuota kumminä
tuttu juttu. sitä paitsi: sama kai se on, tuleeko hl3, vai 3 episodia, jotka on YHTÄ KUIN hl3. jatkoa hl2:een kuitenkin luvassa.
noi huijarikuvat melko huonosti tehtyjä. kukaan vähänkään pelejä pelannu tuskin edes uskoo noihin - vittu..
kun on huonostitehtyjä kuvia!!siis eihännoi nnäytä sitte vähääkään pelikuvalta.taitaa huijarilla olla jotain pelejä vastaan tai sitten kilahtanu pahemmankerran korvienvälissä.
- ggggggg
hjuumoria.
Eihän nuita nyt kukaan tosissaan voi ottaa, vai voiko?
- jo...
ettei Halffikseen tule episodien jälkeen jatkoa. Ei ainakaan Valvelta. Mutta vitut siitä. Pelejä riittää.
PS: Saa olla aika saatanan tyhmä tai muuten herkkäuskoinen että luulee noiden kuvien olevan pelistä:D!- heheheheheheh
Minä teen teille lisää HL:llää jos ei tule lisää. :D Voin tehä vaikka Vietnamin sotan^^
- minä
minä toivon ja uskon hl3 tulevan vaikka vielä ei ole tullut edes episodi3 sta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723