Nakkila ei oikeesti oo niin paska paikka miltä se saatta näyttää tai kuulostaa...te ootte kyllä hyviä herjaamaan sitä mutta joo...hankkikaa elämä ja miettikää mitä sieltä suustanne päästätte...et keksikää joku uus paikka mitä herjaatte...
Nakkila
9
3743
Vastaukset
- minä itse
Et sää kyllä ole sitte montaa paikkakuntaa eläissäsi nähny, jos nakkila on hyvä paikka asua. Onnea vaan siellä asumiseen ja tylsyyteen.
- mieti vähän
On se ihan perseestä.
- hmm....
mä oon ite nakkilasta ja innolla ootan että sieltä pääsen pois.
en tiiä kuinka vanha oot ja kuinka tosissas oot voinu tollasta kirjottaa, vai ootko teini-iässä kaikesta suutahtava muksu.
mutta nakkila on ihan persesstä ainakin mun ikäsille. - kauniimpi.kuolema
Älä sano juuta äläkä jaata ennenkuin olet ite joutunu asumaan siellä.
- Präskinmäki
Kotipaikkakunta on aina kotipaikkakunta, mutta en kyllä näe semmoista tilannetta, että takaisin Nakkilaan muuttaisin. Se oli kamala ja ahdistava paikkakunta kasvaa. Siinä kylässä oli yksi virsi, jota veisattiin (koulussa: Totuuden henki urkuharmoonin puhinalla säestettynä, sitä en kyllä koskaan unohda...) ja muut oli sitten pannassa.
Käyn muutaman kerran vuodessa sukuloimassa, mutta siihen se saa jäädä. Yhdistäkööt kunnan Luviaan, niin tulis edes yhteys merelle.- ....
Samaa mieltä...Oli kamala ja ahdistava paikkakunta kasvaa. t. ex-nakkilalainen
- justjuuppp
.... kirjoitti:
Samaa mieltä...Oli kamala ja ahdistava paikkakunta kasvaa. t. ex-nakkilalainen
Minusta kun kylläkin olen asunut nakkilassa kauan, niin minusta nakkila on hyvä paikka, ihmiset on mukavia, vaikka paikka onkin pieni niin pidän siitä! [Mutta muistakaa, se on minun mielipiteeni!!]
- hckidz
justjuuppp kirjoitti:
Minusta kun kylläkin olen asunut nakkilassa kauan, niin minusta nakkila on hyvä paikka, ihmiset on mukavia, vaikka paikka onkin pieni niin pidän siitä! [Mutta muistakaa, se on minun mielipiteeni!!]
itse asunut täällä koko ikäni enkä päivääkään vaihtaisi pois. onhan täällä asioita mitkä ketuttaa mut niinhän on joka paikassa. mieles on käyny muutto poriin mut aina se vaan on jääny mietintäasteelle. sopivan rauhallinen paikka. olen ylpeä että voin sanoa ihmisille olevani ja asuvani Nakkilassa!!
HOMETOWN PRIDE!!
- suunsoittoa
Eihän tuossa ollut yhtäkään perustetta sille että nakkila on paska paikka. Itse en enää nakkilassa asu, aikoinan opiskelujen kautta poriin ja sielä sitten jatko-opiskelua pk-seudulle ja nyt täällä töissä.
Mutta kyllä nakkilassa tulee monta kertaa vuodessa käytyä, lomistakin vähintään puolet siellä. Sukuloimassa pitää käydä, jatseilla ja yyteris. Mikäs siellä nakkilassa ollessa.. Lyhyt matka kaupunkiin. Rauhallista ja mukavaa. Ihmisistä ainakin osa ystävällisiä =) Ja aina tapaa tuttuja. Ja onhan se Nakkila siitä kehittynyt kun minä sieltä pois muutin, siitä on nyt kymmenen vuotta.
Nakkilan kirkko on ihan must =) Sen tietävät monet täälläkin suunnalla. Ehkä sanonnan taikka arkkitehtuurin takia. Ja sitten en tietty legendaarinen Nakkilan Esso ja Nakkilan pyörä ja mopo. Tosin vanha Esso oli legendaarisempi kuin tuo uusi..
Mutta oikeasti.. Arvostakaa sitä mitä on. Nakkilassa on koulut ja opetukset hyvällä mallilla, ainakin yläasteella ja lukiossa vaikka muuta väittäisitte. Nakkila on edistyksellinen paikka esim. mediakasvatuksen suhteen ja sieltä saa hyvät eväät elämään.
Tämä on mun näkemys asioista. Ja voin ylpeesti sanoa olevani Nakkilasta kotoisin! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5128739Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1366010Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3505075Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli604684Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s864283Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664003SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1783862- 911808
- 1031364
- 47929