N-Gage: surkea floppi

tiesin tämän!

N-Gagen floppaamista ei ollut edes vaikeaa ennustaa ensimmäisen version esittelyn jälkeen.

Paska firma, paskoja ideoita, paskat puhelimet.

14

1925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ds lover

      Jos et ole omistanut sitä niin et voi sanoa, että se on surkea floppi. N-gage on huippu hyvä älypuhelin hinta laatusuhde on paikallaan. Laitteeseen saa ilmaisia ja samaanaikaan laillisia pelejä ja ohjelmia vaikka kuinka ja paljon. N-gage kaatui vain mainostukseen ja sonyn surkeat koneet ovat mainostuksen ansiosta kuuluisia.

      Mp3/mp4-soitin fm-radiolla(512mb 80e) hyvä perus puhelin(90e) pelikone(150e)=320e normaalisti mutta kun ostaa n-gagen saa nämä kaikki saa alla sadan(100) euron eli aika halpa monitoimilaite.

      Vertaa uuden motorolasi/ siemensisi hintaa ja huomaat että ne ovat kalliita. Niihin saa vain joitain hikisiä java sovelluksia Nokian puhelimiin saa symbian 60 sovelluksia ja pelejä ja ne ovat hyviä jos mitkä.

      • wqkqwk

        molemmat laitteet omistan ja eihän niistä voi puhua edes samana päivänä. n-gage on semmonen nes tason pelikone ja psp lähes nykykonsolien.


      • Ds lover
        wqkqwk kirjoitti:

        molemmat laitteet omistan ja eihän niistä voi puhua edes samana päivänä. n-gage on semmonen nes tason pelikone ja psp lähes nykykonsolien.

        N-gagessa on hinta laatusuhde kohdallaan toisin kuin psp:ssä. Tosin se ei ole tehollisesti mitään verrattuna psp:n grafiikkaan ja laite kaatui mainostukseen.


      • pahin vika

        jos näyttö olisi ollut normaalisti niin olisi voinut olla menestystuote


      • hgc
        Ds lover kirjoitti:

        N-gagessa on hinta laatusuhde kohdallaan toisin kuin psp:ssä. Tosin se ei ole tehollisesti mitään verrattuna psp:n grafiikkaan ja laite kaatui mainostukseen.

        Itellä on kapula ja ei sitä voi mp3-soittimena pitää. Pelit on paskaa tihrustusta ja muutenkin... Kyllä nyt 5 vuotta vanha puhelin saakin maksaa sen 100 ekua max.


      • Ds lover
        hgc kirjoitti:

        Itellä on kapula ja ei sitä voi mp3-soittimena pitää. Pelit on paskaa tihrustusta ja muutenkin... Kyllä nyt 5 vuotta vanha puhelin saakin maksaa sen 100 ekua max.

        Kuinka sait puhelimen käsiisi 5 vuotta sitten kun se on julkaistu 3 vuotta sitten. Et osaa vain käyttää tätä hienoa laitetta. Laiteeseen saa ladattua täysi verisen mp3 soittimen sen alkuperäiselläkin soittimella kuuntelee musiikkia jos tykkää kuunnella randomilla kaikkia puhelimen musiikkeja. Ja kapulan saa helposti alle sataan euroon. N-Gage osaa vieläkin temppuja joihin ds tai psp eivät yksin kertaisesti pysty.


      • joulupukki
        wqkqwk kirjoitti:

        molemmat laitteet omistan ja eihän niistä voi puhua edes samana päivänä. n-gage on semmonen nes tason pelikone ja psp lähes nykykonsolien.

        Nyt kun tässä puhutaan että psp on parempi kun n-gage niin ensimmäisenä tulee mieleen että tosiaan hintasuhde on psp:ssä ihan perseellään ja sillä ei voi pitää yhteyttä keneenkään..


    • hiblatuu

      olis ollu hyvä jos siinä olisi kamera! mulla on ollu N-gage ja muuta ei ollu pielessä kun koko... ei mahtunu kaikkien housujen taskuun.

      • Ds lover

        Siihen on mahdollista saada kamera lisävarusteena.


    • SE Ngage

      Hauku mitä haukut, lystinsä kullakin. N-Gage oli ja on edelleen loistava S60-laite, upealla hinta/laatusuhteella. Myös peleissä on todellisia helmiä, kun vain on osannut ne oikeat pelit etsiä.

      • n-gage owner

        minä omistan puhelimen itse ja se on minusta halpa pelikone verrattuna psp:hen. tietenkään n-gagessa ei ole peleissä niin hyvää grafiikkaa kuin PSP:ssä. N-gageen saa enemmän pelejä (vissiin) kuin psp:hen. Eli n-gage voittaa PSP:n 8-10 (minusta). Niin ja voiko PSP:llä soittaa ja lähettää tekstiviestejä? N-gagellapa voi


      • totta puhut!.
        n-gage owner kirjoitti:

        minä omistan puhelimen itse ja se on minusta halpa pelikone verrattuna psp:hen. tietenkään n-gagessa ei ole peleissä niin hyvää grafiikkaa kuin PSP:ssä. N-gageen saa enemmän pelejä (vissiin) kuin psp:hen. Eli n-gage voittaa PSP:n 8-10 (minusta). Niin ja voiko PSP:llä soittaa ja lähettää tekstiviestejä? N-gagellapa voi

        tietenkään n-gagessa ei ole peleissä niin hyvää grafiikkaa kuin PSP:ssä.


      • näin on!.

        siis grafiikaltaan niin voi sanoa,että Nokia N-Gage on Sony PSP:tä parempi!.


      • Ds lover
        näin on!. kirjoitti:

        siis grafiikaltaan niin voi sanoa,että Nokia N-Gage on Sony PSP:tä parempi!.

        Jos super nintendo kytketään vanhaan kuvaputki tv:seen ja sen jälkeen full hd tv:seen kuvan laatu ei muutu ratkaisevasti. Samoin N-Gagen ja Psp:n näytöt.

        Jos haluat varteen otettavan kilpailian Psp:lle niin se on N93, kun N93:n kytkee tv:seen sen kuvan laatu muuttuu ratkaisevasti. Normaalisti näytön tarkkuus on 320 x 240 px ja kun laitteen kytkee tv:seen niin näytön tarkkuus onkin 640 x 480 px ja psp:n näytöntarkkuus on aina 480 x 272 px, eli Nokia N93 pystyy 50% tarkempaan kuvaan kuin Psp. Videoiden katsominen N93:lla on siis nautinto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe