Onko??

tuhkimo__

Onko kenelläkään ollut lähipiirissä yhteisiä (morsian ja sulhanen) polttareita?? Haluaisin tietää koska minusta se tuntuu hiukan oudolta ja tässä taannoin oli ystäväni ja hänen puolisonsa yhteiset polttarit..???

3

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmältä kuulostaa.

Ihan urpolta kuulostaa. taitavat olla sen veran mustasukkainen pari, että aika ajoin läski tummuu.

• tuhkimo__

Olen aivan samaa mieltä ja varsinkin se naispuoleinen edustaja on niin sairaalloisen mustasukkainen että huh huh!! Meistä kukaan ei usko avioliiton kestävän kauaa...

• nähty on
        tuhkimo__ kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä ja varsinkin se naispuoleinen edustaja on niin sairaalloisen mustasukkainen että huh huh!! Meistä kukaan ei usko avioliiton kestävän kauaa...

Pari vuotta sitten sama tilanne - morsiamella ja sulholla yhteiset polttarit, koska sulhanen niin mustasukkainen. Illan aikana oli jo pari äänekästä konfliktia kaupungilla vieraitten pyöritellessä vaivautuneina peukaloitaan vähän matkan päässä. Loppuillasta olivat päättäneet mennä koko seurueella strip-baariin. Livahdin siinä vaiheessa muualle verukkeiden kera, olisi saattanut olla liian rumaa katsottavaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4423
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1682
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      265
      1516
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1495
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      242
      1371
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1100
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1013
    Aihe