Kouvolan ihmiset

ei hurraamista

Mistä johtuu, että Kouvolassa ei ole ketään muita kuin pummeja, spurguja, kateellisia, amiksia, pössyttelijöitä, lainaajia, autojen rassaajia, pinnallisia ihmisiä, jumittajia, kaljan kittaajia, tekotaiteilijoita, sossun asiakkaita, pikkukriminaaleja ja liian suurilla egoilla varustettuja ihmisiä?

20

2564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et ole

kouvolalainen, niin jossain kunnassa sitten asustelee kyttääjä. Et muuten olisi noin perillä meistä kouvolalaisista.
      Elämäsi taitaa olla aika pientä kun sulla riittää aikaa seurata toisten tekemisiä. Tarkemmin ajateltuna sulta taitaa puuttua elämä kokonaan, joten tähän kulunut suositus: Hanki elämä!

• juuri

kaikkien muidenkin Suomen kaupunkien ihmisten/ihmisryhmien stereotyypit. Vai mitä muita niitä vielä on ja miksi ne muut ovat jotenkin parempia? Siksikö kun itse et ole mitään mainitsemistasi? Aika ylimielistä ja itserakasta asennoitumista muihin ihmisiin. Taidat itse olla viimeinen mainitsemistas, vai kuinka määrittelisit itsesi? Itse voin myöntää kuuluvani useampaanki luettelemistasi "ihmisryhmistä" enkä edes tajua sit hävetä!

• Heh.

Mistähän teitä narisijoita ja itkijöitä sikiää? Jos sattumalta asut Kouvolassa, niin suosittelen vilpittömästi, että muutat mahdollisimman kauas pois. Koet yllätyksen, kun huomaat, että suomalaiset on suomalaisia missä vaan. Sen tiedän vuosikymmenet Suomea reissanneena.
      Pääset narisemaan ja itkemään uudelle paikkakunnalle. Joudut tosin karvaasti pettymään, kun huomaat, että kaikki muut eivät tanssikaan pillisi mukaan.
      Olet asennevammainen.

• kukahan...

tässä vinkuu, narisee ja valittelee...? Sulla asenne ei aivan kohdallaan, mutta pakkohan tuollaisiakin suvaitsemattomia idiootteja on suvaita.

• ...sinä
        kukahan... kirjoitti:

tässä vinkuu, narisee ja valittelee...? Sulla asenne ei aivan kohdallaan, mutta pakkohan tuollaisiakin suvaitsemattomia idiootteja on suvaita.

Sinähän tässä näyt valittavan ja narisevan.

• tätähän
        ...sinä kirjoitti:

Sinähän tässä näyt valittavan ja narisevan.

voisi jatkaa loputtomiin, mutta alkaa jo naurattaa. ei meillä tunnu olevan muuta tekemistä...taidanpa mennä keksimään sellaista, foorumin ja kouvolalaisten terrorisoinnin jätän sulle. jatka samaan malliin, ei tule tylsää.

• hehe.

Tuohan oli kuin minun suustani, hehee...vastaus kysymykseesi: EN TIEDÄ.

Kouvola on ilmeisesti Jumalan hylkäämä paikka?

• Sinäkin

Ongelmasi on että sinulla ei varmaankaan
        ole kaikki astiat kaapissa.
        Tyhmyytesi määrittely tuskin mahdollista,
        se on niin täydellistä.................

• edellinen.
        Sinäkin kirjoitti:

Ongelmasi on että sinulla ei varmaankaan
        ole kaikki astiat kaapissa.
        Tyhmyytesi määrittely tuskin mahdollista,
        se on niin täydellistä.................

Kiitos nauruista, pöhkö!:)

• make

turha sitä on ihmetellä, pikkukaupungin pojat on aina olleet sellaisia, lieneekö sitten kuusankosken kaupunki vaikuttanut eniten asiaan, ennen oli aina kunnon rähinätkin, mutta nyt kun loppuu paperiperseitten työpaikka, muutto kouvolaan on aivan sama.. ennen syynä oli kateus ja nyt pelko siitä rahojen loppumisesta kokonaan. sitä varmistaakseen, on aloitettava taantuminen jo peruskoulun jälkeen, kun älli ei riitä muualle. siksi kouvolassa on lehtomäki ja eskolanmäki jossa sitä harjottautumista nuorisolla eniten tapahtuu. ennen pelättiin myös että ulkomaalaiset vievät työpaikat ja rahat, nyt pelätään että sossu ei anna kenellekkään muulle kuin ulkomaalaisille. mutta vain ulkomaalaiset on niin fiksuja että ymmärtävät tehdä pizzerioissa töitä pimeesti toisella paikkakunnalla asuen samaanaikaan kun paperit kouvolassa on pumppaamassa rahaa sossusta. sama homma toimii toisinkin päin ja eri naamat tunkee ovista sisään hoitaen sellaset juoksevat asiat. onhan heillä asioita helpottaakseen vielä samat nimetkin, kukas perkele sen tajuaisi. mun mielestä, ne jotka ei välitä edes. sossussahan asioidaan nykyään kirjallisesti niin että se on vieläkin helpompaa.

• tekotaiteilijatkortistos

10 vuotta kulunut ja ihmiset ovat vieläkin aloittajan kuvaamia!

• tyhmyrimpiolet

No, voihan se siltä tuntua jos yksikseen peilin edessä elelee..! :D

• vittumikäidiootti

vittuako kyttäät mitä toiset tekee? todistat just olevas aloittajan kuvaama ihmisperse.

Mieluummin peilin edessä kun tollasen läskin mummon kanssa missään tekemisissä.

• eisynkkyyttä

No nyt on jo muutama iloinen, virkeä ja raitis mamu, eli meillä on toivoa! :)

• hahahaahah

muut asiat kehittyy ja muuttaa mutta kouvola on yhtä kamala vuodesta toiseen!

• 10vuodessakvleimuutu

Aloittaja kuvaili täydellisesti millasta porukkaa kouvolalaiset on. Vaikka teki tämän topicin 10 vuotta sitten.

• voiraukkaparkaa

otsikossa oli siis aloittajan henkilökohtaisen elämän kehityskeskustelun yhteenveto. aika kova paketti yhdelle ihmiselle, luulisi että näin syksypimeällä masentaa.

• ootkouskovainenhäh

olipa tyypillinen kouvola vastaus. eimitään järkeä, pelkkää lässytystä.

• eediojhfewhf

Sisäsiittoisuus syynä.

• Zsarista

No kuvauksen perusteella ihan ok, normi porukkaa mutta kävisitpä Kuusaalla tai Voikkaalla !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe