Viinastako johtuvaa tämäkin?

Kolmen viikon loma takana,viinaa ja kaljaa enempi ja vähempi. Nyt huimaa kun aamulla yritän nousta. Oon kuin keikkuvassa laivassa.Pari päivää vielä ennen kun töihin torstaina.Verenpainelääkkeitä syön,paineet ok.Olenko jo ryypännyt aivoni "pellolle"!
2450
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Kyllä se ohi menee, kun jaksat odottaa!

Äänestä

viinan ja verenpainelääkkeiden yhteiskäytöstä. Huimaus johtunee verenpaineen heittelystä. Viina voi lisätä verenpainelääkkeiden haittavaikutuksia. Pelkkä viinavieroitusoire saatta kait myös olla.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


MolliOlli kirjoitti:

Kolmen viikon loma takana,viinaa ja kaljaa enempi ja vähempi. Nyt huimaa kun aamulla yritän nousta. Oon kuin keikkuvassa laivassa.Pari päivää vielä ennen kun töihin torstaina.Verenpainelääkkeitä syön,paineet ok.Olenko jo ryypännyt aivoni "pellolle"!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu