http://www.iltalehti.fi/uutiset/200607174887349_uu.shtml
No niin, taas tätä. Kun Mahmoud Ahmadinejadin ja Iranin kiihkomullahien ym. Hafez al-Hassadien käsikassara Hizbollah oltaisiin viimeinkin pyyhkäisemässä maailmankartalta, niin tietenkin Suomi on taas valmis lähettämään ihmiskilpiä ko. järjestölle.
Kyllä sitä on taas kotona sitten kännissä baretti päässä mukava muistella, kuinka "paikallinen väestö arvosti suomalaisten työtä".
Aivan varmasti arvostikin, kun saivat rauhassa puuhata islamilaista vallnkumousta ja omien (libanonilaisten) järkevien poliitikkojen pommittamista.
Hizbollahin suomalaiset
2
504
Vastaukset
- KOVILLE jätkille
Katkeruutesi ei helpota, se pahenee.
- maksaa...
... viulut näistä operaatioista? Siihen kun vastaat, niin voit löytää muitakin syitä kritiikkiin, kuin kateuden. Muistaakseni viimeksikin oli YK:lla maksut rästissä vuosikausia ja suomalaiset veronmaksajat rahoittivat sirkuksen.
Niin, ja ne YK:n rahatkin tulivat jäsenvaltiolta, eli viime kädessä veronmaksajilta. Ja jos on uskominen Libanonissa palvelleisiin tuttaviin, koko touhu oli itse asiassa melkoista pelleilyä.
Tuosta kateudesta sen verran, että ehkä joku on joskus 60-, tai ehkä vielä 80- luvullakin kadehtinut rt-miehiä, kun he ovat oikein olleet ulkomailla ja tuoneet verovapaan auton.
Tuosta kovuudesta olen aivan mykistynyt -- jos sinun tarvitsee todella uskotella tuota tarinaa itsellesi, niin se on sinun asiasi.
Suurin osa tuntemistani rt- joukoissa palvelleista on aivan normaaleja kavereita, joille se on ollut yksi duuni ja kokemus muiden joukossa.
Sitten on se toinen porukka, jolle se on ollut SE elämää suurempi juttu. Tähän ryhmään tuossa avauksessakin viitattiin, ja kun sananlaskun mukaan "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa", voidaankin päätellä sinun kuuluvan juuri heihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221