Autokoulun aloittavana kyselisin että mikä autokoulu olisi paras...?
hintojakin olisi kiva tietää...
Kiitos :)
Autokoulut
8
1766
Vastaukset
- Tuuli35
Entistä Sompaveikkoa ( mikä liekkään nyt nykyään) suosittelen.Se löytynee vieläkin
tuolta Asemakadulta.
Siellä on mielestäni erittäin ammattitaitoiset
opettajat ja ystävällinen ja hyvä palvelu.
Ja autokoulun hintakin oli ihan
kilpailukykyinen. Hinnassa ainakin
joskus vuosia sitten oli hiukan neuvottelun
varaakin,mikäli esim maksoi koko autokoulun
kerralla.- veikko
Ja mistäköhän kaupungista? Ettei vaan ole kysymys Kuopion Sompaveikosta joka on Asemakadulla?
- !!!
Young Drivers ehd. paras! Ihanat ja ammattitaitoiset opettajat! Hintaa en nyt muista. Mutta jos haluaa hyvää palvelua ja ammattitaitoista opetusta niin sinne vaan!
- ökökökö
monessako eri autokoulussa olet käynyt kun voit sanoo että seon ehdottomasti paras. Itse voisin sanoo että "Kyllä se Puranen & Nyyssönen on paras" mut vitustako mä sen tiedän ku en oo muualla ollu
- ----------
Melko harva on niitä kaikkia käyny jotta vertailemaan pääsis.
- mjoo-o
itse kävin autokouluni purasella. ei kaiketi halvin mahdollinen, mutta paljon suosituksia ja kehuja saanut paikka. (että varkauden autokouluista eniten ekalla inssiajolla läpäisseitä..tiedä sit onko totta) ja aloittamisajankohtakin sitten loppujenlopuksikin taisi vaikuttaa siihen,en enää kyllä muista. mutta siitä paikasta tykkäsin!
vaikeaa tosin verrata kun ei ole tavallaan kun yhdessä autokoulussa käynyt. kyllähän se autokoulu kallista hommaa on,menet sitten minne vaan. ja onhan eri firmoilla eri autotkin. sitäkin tietty EHKÄ(?) kantsii miettiä, jos itse omistaa esim. mersun, niin kaiketi on hyvä käydä silloin "mersupaikassa" ajotuntinsa.. *hmm* - no mun mielestä
mikään ei oo hyvä. kihlattu opetti ajamaan ja se tuli todella halvaksi ! suosittelen ;D mutta
hommaa eka oma ukko, tai pyyä isääs tai äitiäs opettamaan, tai jotakin jolla on ollut kortti 2vuoden ajan vähintään. säästät rahaa, muttet välttämättä opettajan hermoja.. oli koettelemus meiän suhteelle, mutta nykyään menee yllttävän hyvin, sitä vitsailtiinkin että jos tämän koettelemuksen meiän suhde kestää nii sit se kestää kaiken :D - miettivänä
hirvittää mutta näinköhän sitä uskaltais alkaa opettamaan omaa nuorisoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972