Karviassa vietetään Karvia-päiviä jo 25. kerran.
Onko paikalle tänä vuonna tulossa porukkaa? Luulisin, että on. Yleensä ihmisiä on ollut kiitettävästi, niin paikkakunnalta kuin muualtakin.
Karvia-päivät 4.-6.8.2006 ->
27
2911
Vastaukset
- markkumeikäläinen
saatanpa eksyä täältä tampereelta
- Niiskuneiti80
Oikein mukava kuulla, että saatat Tampereelta asti lähteä tänne päin... :) Tervetuloa vaan!
- markkumeikäläinen
olen asustanut siellä ja isäukko asuu vieläkin.
- Niiskuneiti80
markkumeikäläinen kirjoitti:
olen asustanut siellä ja isäukko asuu vieläkin.
Rupesinpa miettimään juuri, että kukahan mahdat olla? Sinkkumies, kenties.... ;) Kyselee vapaa sinkkunainen, jonka sydän kaipaa jotain rinnalleen.
- markkumeikäläinen
Niiskuneiti80 kirjoitti:
Rupesinpa miettimään juuri, että kukahan mahdat olla? Sinkkumies, kenties.... ;) Kyselee vapaa sinkkunainen, jonka sydän kaipaa jotain rinnalleen.
olen -81 ja kävin vain ysiluokan karviassa joten tuskin tunnet entuudesta. kyl mä sinkku olen.
- markkumeikäläinen
Niiskuneiti80 kirjoitti:
asustatko sinä sitten karviassa?
- markkumeikäläinen
Niiskuneiti80 kirjoitti:
mehän voisimme sitten vaikka teltalla juoda oluset ja jutella niitä näitä. =)
- teija18
markkumeikäläinen kirjoitti:
olen -81 ja kävin vain ysiluokan karviassa joten tuskin tunnet entuudesta. kyl mä sinkku olen.
etpäs ole!
- karviasta
helpolla pilkkee?
- markkumeikäläinen
tottakai saa jos on sen arvoinen aina saa ja missä vaan jos joku pilkkeen omistaja sattuu pitämään käytöksestäsi. olipa sullakin hyvä kysymys. aika säälittävää.
- Niiskuneiti80
Olen sua vuoden vanhempi, hmm. Mistä tiedät, etten tunne sua? Saatanpa hyvinkin tietää... :) Meinaatko tulla telttailemaan, vai? Kyllähän se sopii.
Melkein unohdin, että ihan Karviassa asustelen tällä hetkelle. Opiskelujen takia olin muutaman vuoden muualla, mutta jälleen pelipaikalla. :)- markkumeikäläinen
niin voit sä mut tietää mut tuskin tunnet en ole kauheasti liikkunut "karvian piireissä". mitäs opiskelit?
kai sitä teltalla ainakin käydä pitää.
- karvialainen82
ei oo pelekoo, että mua näkyis tuona vloppuna siä päin. oluttelttahan se on, jonka ympärillä koko homma pyörii. kyläkrouvin ja nassukan väki siirtyy ulkoilmaan nauttimaan olusensa ja örveltämään. oikein hävettää.. mukulana oli kyllä kiva käyrä yöjuoksuis ja torilta ostaa metrilakua. enää ei kyllä kiinnosta mennä.
- markkumeikäläinen
teitäkin tarvitaan tasapainoittamaan
- markkumeikäläinen
me aioimme tunnistaa toisemme sieltä väkijoukosta? vai haluaisitko edes tunnistaa?
- Pikku Myy
Ihmettelen vaan, että miksi ihmeessä joku haluaa muuttaa takasin Karviaan, kun on kerran sieltä pois päässyt...
Kaikkihan siellä kaikki tuntee tai ainakin luulee tuntevansa...
Jos haluaa pysyä anonyyminä olisi ehkä kannattanut valita joku muu nimimerkki...1980 syntyneitä muijia ei Karviassa kovin montaa ole : )- markkumeikäläinen
hän ei halunnutkaan olla anonyymi kaikille
- Niiskuneiti80
Olenko sitten jossain vaiheessa väittänyt, etten halua henkilöllisyyttäni muiden tietoon? Minulle on suoraan sanottuna aivan sama, tunnistaako joku vai ei. Epäilen, ettei kuitenkaan tunnista... :) Kaikesta huolimatta.
Markku:
Tottakai haluan tunnistaa sinut. Itse olen tällainen blondi kepakko, n. 170 cm. Mielestäni ihan hoikkakin. Pukeudun hameeseen ja toppiin, ellei ole kylmä ilma.- markkumeikäläinen
minulla on aikas varmasti beiget "suorathousut"
je todennäköisesti musta paita jossa suden kuva parran alku ainakin tällähetkellä mut saatan sen huitasta pois - markkumeikäläinen
olen 173 pitkä ja taidan laittaa mustan t-paidan jossa kipparikallen kuva
- niin väkisin keksittyä
N.10 vuotta sitten siellä oli ihan ok meininkiä niis kekkereissä, mutta kyllä on vuosi vuodelta niin aneemiksi mennyttä touhua,etteipä innostane lähteä. Väkisin ohjelmaa yritetty kasata kolmelle päivälle. Eikä enään ole edes kunnon vanhaa skanssia,jonne iltaa istuun. "Krouvin" savuinen sokkelo lippukuluineen, henkilökunnan tympiät pärstät ja epäkohtelias käytös- nei kiitos...
- Esko-53
Kukapa tuollaista valittajaa Karvia päiville kaipaisikaan! En minä ainakaan. Pysy ihmeessä kaukana.
""Krouvin" savuinen sokkelo"
Eikö Skanssissa sinun mielestäsi sitten ollut savuista? Kyllä minun tietääkseni kunnollisissa baareissa saa VIELÄ ainakin poltella. - erkkiii
kyllä juuri on niin. Ohjelmisto latistuu aina vaan entisestään, vaikka kaljanjuontihan siellä se pääjuttu tuntuu nykyä olevanki. Ja mitä baareihin tulee,eipä oo varaa mistä valita,mutta kannattaa suunnata tälliin. siellä edullisempaakin. Eikä tympeitä juoruakkoja palvelemassa.:)
- naapurista
erkkiii kirjoitti:
kyllä juuri on niin. Ohjelmisto latistuu aina vaan entisestään, vaikka kaljanjuontihan siellä se pääjuttu tuntuu nykyä olevanki. Ja mitä baareihin tulee,eipä oo varaa mistä valita,mutta kannattaa suunnata tälliin. siellä edullisempaakin. Eikä tympeitä juoruakkoja palvelemassa.:)
Krouvin tiskiltä ei paljoa hymyä heru, mikä minusta on ihan perusjuttu asiakaspalvelussa...mutta kunhan ny kaljansa saa, niin mitä sitä valittamaan..
- Niiskuneiti80
Tällin valomerkin jälkeen on aivan turha edes yrittää Krouviin. Siellä näytetään nyrpeää naamaa ja sanotaan, että paikka on täynnä. Sisään ei siis päästetä enää Tällin asiakkaita, mikä on mielestäni todella töykeää asiakkaita kohtaan, jotka ehkä haluavat vielä jatkaa iltaansa.
Karvian baareista vielä sen verran, että Tälli tuntuu vetävän nykyään enemmän porukkaa. Siellä on jotenkin mukavampi ilmapiiri ja mikä tärkeintä: halvempaa. Harmi vaan, että valomerkki tulee tuntia aiemmin kuin Krouvissa. Sinnekään kun ei aina pääse sisälle enää ennen klo 02.00.- juoppo tällistä
Nimenomaan Olettavat kaikkien tulevan puolenyön aikaan tällistä,vaikka oliskin ihan muuta porukkaa. No,saapa asiakkaat siirtyyn vallan asiakkaiksi sinne toiseen pubiin.Eipähän oo sitte enää henk.kunnalla väkeä kytättävänä joista juoruta.Paikassahan ei tartte sanotusti kun pierasta- niin kuulet kyliltä aamulla paskannees housuihis.
- Anonyymi
2006 toritapahtuma oli vielä Karvian urheilukentällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768