Karvia-päivät 4.-6.8.2006 ->

Niiskuneiti80

Karviassa vietetään Karvia-päiviä jo 25. kerran.
Onko paikalle tänä vuonna tulossa porukkaa? Luulisin, että on. Yleensä ihmisiä on ollut kiitettävästi, niin paikkakunnalta kuin muualtakin.

27

2817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markkumeikäläinen

      saatanpa eksyä täältä tampereelta

    • Niiskuneiti80

      Oikein mukava kuulla, että saatat Tampereelta asti lähteä tänne päin... :) Tervetuloa vaan!

      • markkumeikäläinen

        olen asustanut siellä ja isäukko asuu vieläkin.


      • Niiskuneiti80
        markkumeikäläinen kirjoitti:

        olen asustanut siellä ja isäukko asuu vieläkin.

        Rupesinpa miettimään juuri, että kukahan mahdat olla? Sinkkumies, kenties.... ;) Kyselee vapaa sinkkunainen, jonka sydän kaipaa jotain rinnalleen.


      • markkumeikäläinen
        Niiskuneiti80 kirjoitti:

        Rupesinpa miettimään juuri, että kukahan mahdat olla? Sinkkumies, kenties.... ;) Kyselee vapaa sinkkunainen, jonka sydän kaipaa jotain rinnalleen.

        olen -81 ja kävin vain ysiluokan karviassa joten tuskin tunnet entuudesta. kyl mä sinkku olen.


      • markkumeikäläinen
        Niiskuneiti80 kirjoitti:

        Rupesinpa miettimään juuri, että kukahan mahdat olla? Sinkkumies, kenties.... ;) Kyselee vapaa sinkkunainen, jonka sydän kaipaa jotain rinnalleen.

        asustatko sinä sitten karviassa?


      • markkumeikäläinen
        Niiskuneiti80 kirjoitti:

        Rupesinpa miettimään juuri, että kukahan mahdat olla? Sinkkumies, kenties.... ;) Kyselee vapaa sinkkunainen, jonka sydän kaipaa jotain rinnalleen.

        mehän voisimme sitten vaikka teltalla juoda oluset ja jutella niitä näitä. =)


      • teija18
        markkumeikäläinen kirjoitti:

        olen -81 ja kävin vain ysiluokan karviassa joten tuskin tunnet entuudesta. kyl mä sinkku olen.

        etpäs ole!


    • karviasta

      helpolla pilkkee?

      • markkumeikäläinen

        tottakai saa jos on sen arvoinen aina saa ja missä vaan jos joku pilkkeen omistaja sattuu pitämään käytöksestäsi. olipa sullakin hyvä kysymys. aika säälittävää.


    • Niiskuneiti80

      Olen sua vuoden vanhempi, hmm. Mistä tiedät, etten tunne sua? Saatanpa hyvinkin tietää... :) Meinaatko tulla telttailemaan, vai? Kyllähän se sopii.

      Melkein unohdin, että ihan Karviassa asustelen tällä hetkelle. Opiskelujen takia olin muutaman vuoden muualla, mutta jälleen pelipaikalla. :)

      • markkumeikäläinen

        niin voit sä mut tietää mut tuskin tunnet en ole kauheasti liikkunut "karvian piireissä". mitäs opiskelit?
        kai sitä teltalla ainakin käydä pitää.


    • karvialainen82

      ei oo pelekoo, että mua näkyis tuona vloppuna siä päin. oluttelttahan se on, jonka ympärillä koko homma pyörii. kyläkrouvin ja nassukan väki siirtyy ulkoilmaan nauttimaan olusensa ja örveltämään. oikein hävettää.. mukulana oli kyllä kiva käyrä yöjuoksuis ja torilta ostaa metrilakua. enää ei kyllä kiinnosta mennä.

      • markkumeikäläinen

        teitäkin tarvitaan tasapainoittamaan


    • markkumeikäläinen

      me aioimme tunnistaa toisemme sieltä väkijoukosta? vai haluaisitko edes tunnistaa?

    • Pikku Myy

      Ihmettelen vaan, että miksi ihmeessä joku haluaa muuttaa takasin Karviaan, kun on kerran sieltä pois päässyt...
      Kaikkihan siellä kaikki tuntee tai ainakin luulee tuntevansa...
      Jos haluaa pysyä anonyyminä olisi ehkä kannattanut valita joku muu nimimerkki...1980 syntyneitä muijia ei Karviassa kovin montaa ole : )

      • markkumeikäläinen

        hän ei halunnutkaan olla anonyymi kaikille


    • Niiskuneiti80

      Olenko sitten jossain vaiheessa väittänyt, etten halua henkilöllisyyttäni muiden tietoon? Minulle on suoraan sanottuna aivan sama, tunnistaako joku vai ei. Epäilen, ettei kuitenkaan tunnista... :) Kaikesta huolimatta.


      Markku:

      Tottakai haluan tunnistaa sinut. Itse olen tällainen blondi kepakko, n. 170 cm. Mielestäni ihan hoikkakin. Pukeudun hameeseen ja toppiin, ellei ole kylmä ilma.

      • markkumeikäläinen

        minulla on aikas varmasti beiget "suorathousut"
        je todennäköisesti musta paita jossa suden kuva parran alku ainakin tällähetkellä mut saatan sen huitasta pois


      • markkumeikäläinen

        olen 173 pitkä ja taidan laittaa mustan t-paidan jossa kipparikallen kuva


    • niin väkisin keksittyä

      N.10 vuotta sitten siellä oli ihan ok meininkiä niis kekkereissä, mutta kyllä on vuosi vuodelta niin aneemiksi mennyttä touhua,etteipä innostane lähteä. Väkisin ohjelmaa yritetty kasata kolmelle päivälle. Eikä enään ole edes kunnon vanhaa skanssia,jonne iltaa istuun. "Krouvin" savuinen sokkelo lippukuluineen, henkilökunnan tympiät pärstät ja epäkohtelias käytös- nei kiitos...

      • Esko-53

        Kukapa tuollaista valittajaa Karvia päiville kaipaisikaan! En minä ainakaan. Pysy ihmeessä kaukana.

        ""Krouvin" savuinen sokkelo"

        Eikö Skanssissa sinun mielestäsi sitten ollut savuista? Kyllä minun tietääkseni kunnollisissa baareissa saa VIELÄ ainakin poltella.


      • erkkiii

        kyllä juuri on niin. Ohjelmisto latistuu aina vaan entisestään, vaikka kaljanjuontihan siellä se pääjuttu tuntuu nykyä olevanki. Ja mitä baareihin tulee,eipä oo varaa mistä valita,mutta kannattaa suunnata tälliin. siellä edullisempaakin. Eikä tympeitä juoruakkoja palvelemassa.:)


      • naapurista
        erkkiii kirjoitti:

        kyllä juuri on niin. Ohjelmisto latistuu aina vaan entisestään, vaikka kaljanjuontihan siellä se pääjuttu tuntuu nykyä olevanki. Ja mitä baareihin tulee,eipä oo varaa mistä valita,mutta kannattaa suunnata tälliin. siellä edullisempaakin. Eikä tympeitä juoruakkoja palvelemassa.:)

        Krouvin tiskiltä ei paljoa hymyä heru, mikä minusta on ihan perusjuttu asiakaspalvelussa...mutta kunhan ny kaljansa saa, niin mitä sitä valittamaan..


    • Niiskuneiti80

      Tällin valomerkin jälkeen on aivan turha edes yrittää Krouviin. Siellä näytetään nyrpeää naamaa ja sanotaan, että paikka on täynnä. Sisään ei siis päästetä enää Tällin asiakkaita, mikä on mielestäni todella töykeää asiakkaita kohtaan, jotka ehkä haluavat vielä jatkaa iltaansa.

      Karvian baareista vielä sen verran, että Tälli tuntuu vetävän nykyään enemmän porukkaa. Siellä on jotenkin mukavampi ilmapiiri ja mikä tärkeintä: halvempaa. Harmi vaan, että valomerkki tulee tuntia aiemmin kuin Krouvissa. Sinnekään kun ei aina pääse sisälle enää ennen klo 02.00.

      • juoppo tällistä

        Nimenomaan Olettavat kaikkien tulevan puolenyön aikaan tällistä,vaikka oliskin ihan muuta porukkaa. No,saapa asiakkaat siirtyyn vallan asiakkaiksi sinne toiseen pubiin.Eipähän oo sitte enää henk.kunnalla väkeä kytättävänä joista juoruta.Paikassahan ei tartte sanotusti kun pierasta- niin kuulet kyliltä aamulla paskannees housuihis.


    • Anonyymi

      2006 toritapahtuma oli vielä Karvian urheilukentällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1796
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1376
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1299
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1293
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1227
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1018
    Aihe