Porttikielloista.

Pituuksia ja kysymyksiä.

Itse nyt vain tässä mietin, että kuinka pitkiä Habbon porttikiellot ovat. Tutkin hieman hahmojani, joten tässä nämä, jotka tiedän:

1. Ulkopuolisten ohjelmien levittäminen ja kaupittelu VAIN 60 päivää koneporttikieltoa

2. Kahdella hahmolla samaan aikaan niin, että moderaattori kuulee siitä 48 h

3. Kolikkokoodeilla huijaaminen 60 päivää

4. Huijausosoitteen mainostus 2 vuotta

5. Hahmojen varastaminen 12 vuotta

Nuo itse olen tarkistanut, mutta kenelläkään kokemusta näistä syistä porttikiellollisista hahmoista?

- Huijausosoitteen ylläpito
- Varastetun tavaran ylläpito ( Hymp, sain joskus 2 vuotta..)
- Porttikieltojen poisto Habbitilla
- Moderaattorille wineeminen

Kiinnostaa, ei siksi, että haluaisin kokeilla, mutta vertaan Suomen porttikieltoja Englantiin.
( Ja jos tämäkin viesti on asiaton, niin ihmettelen..)

Kiitosta, jos joku vaivautuu kokeilemaan´tai muistelemaan.

66

5710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miiira

tosta sit puuttuu s, että jos ehdottaa seksiä niin siitäkin saa 60 päivää porttikieltoo :D

• Ropokoppi

Ja mistäs lehmän perseestä oot tuonkin repinyt?
        12 vuoden ja 2 vuoden porttikieltoo ei oo olemassakaan. On vain kaksi porttikieltoa; 2 tunnin ja IP-Bannit.

• pollari-mikko
        Ropokoppi kirjoitti:

12 vuoden ja 2 vuoden porttikieltoo ei oo olemassakaan. On vain kaksi porttikieltoa; 2 tunnin ja IP-Bannit.

Itse sain porttikiellon, kun ensimmäisenä päivänä habossa aloin mainostamaan kiroilukoodia uima-altaalla. Sain 2 päivän bännit. Luultavasti hahmobannit.

• tyttäreni ystävä
        pollari-mikko kirjoitti:

Itse sain porttikiellon, kun ensimmäisenä päivänä habossa aloin mainostamaan kiroilukoodia uima-altaalla. Sain 2 päivän bännit. Luultavasti hahmobannit.

Tyttäreni ystävä sai peräti 1 vuosi porttikielto . en tiedä mitä se poika oli huijannut, mutta sinne jäi nyt hienot huoneet vuodeksi ilman omistajaa, toivottavasti se poika muistaa salasanat vielä ensi keväänä jos ei ole jo niin vanha ettei viitsi jatkaa siellä enää???

• habbolainen
        Ropokoppi kirjoitti:

mä oon saanu itte 1 ukoll ikuisen porttikiellon ja 3 ukolla 2 vuotta!!! että repikää siitä!!

• mitä välii

mä sain julkisella paikalla seksin ehdottamisesta 30 päivää vaan. oon tyttö ja mun kaveri yks jätkä sai seksin ehottamisesta 60 päivää.. et riippuuks se jotenki siit onks tyttö vai poika??

• Aipa
        tyttäreni ystävä kirjoitti:

Tyttäreni ystävä sai peräti 1 vuosi porttikielto . en tiedä mitä se poika oli huijannut, mutta sinne jäi nyt hienot huoneet vuodeksi ilman omistajaa, toivottavasti se poika muistaa salasanat vielä ensi keväänä jos ei ole jo niin vanha ettei viitsi jatkaa siellä enää???

Kamat poistetaan Jos On Ollu Pois habosta Yli Vuoden Aika huono tuuri

• joku
        habbolainen kirjoitti:

mä oon saanu itte 1 ukoll ikuisen porttikiellon ja 3 ukolla 2 vuotta!!! että repikää siitä!!

ikuiset bannit meinaa et saa 11 v porttikieltoo eli noin 100 000 tuntii! :)

• anQstlolDeeihQ
        Ropokoppi kirjoitti:

Vaik en ookkaa mikn nolifer nii kuitennii tiien et on 2v bännei ko mulla on. Tavaran huijjaamisesta sen saa. Lopetin habon vuos sitte ko tuli bänät.

• ropokoppionnoob
        Ropokoppi kirjoitti:

2v porttari on mun ukolla on kirjoita jansku-maria salis joonah123 kato vaik päättyy 2012

• smd pl0x
        Ropokoppi kirjoitti:

Sähän varmaan paljon habbo oot pelannukkin just äsken sain 11v bannit hollannin habboon ja monta kertaa tullu viikon bannit, tunnin, vuoden jne...

• rohkenen olla erimie
        joku kirjoitti:

ikuiset bannit meinaa et saa 11 v porttikieltoo eli noin 100 000 tuntii! :)

Ip-bannit ja 11v bannit on eriasia... ip on ip-osote bannit eli sä et voi pelata habboo ollenkaa jos et vaihda ip-osotetta.

• Banaania Persuuksill

ei näin koska syynä on siis, se että mä sain habossa siitä ku olin joku 10 v jonne ja pelasin sitä sillon sain varmaan jtn 24 tuntia sitä, ja toi sun juttus ei välttämättä vaikene noihi sääntöihin koska nykyhabossa kukaan ei harrasta paljoo sitä mutta perwot nevaa o

• oikea-pritnii

Ei ainakaan Habbitin käytöstä mitään banneja saa! Eikä siitä että ylläpitää huijaussivustoa kun eihän sitä voi ees paljastaa.

• Ai eikö?

Juu, eilen jäin juuri itse huijaussivuista kiinni. Ja ihan omaa tyhmyyttäni.

Laittoivat jollain hahmoilla "tilaa kolikoita" sivuilleni, ja heti kun olin kirjautunut hahmolle pölliäkseni sen, älysin että hahmo oli sulakkeen, ja lähettäjän ip-osoite loppui sulake.fi .. Hahmolla oli k-kone ja 206 kolikkoa, ja nimi on Jopason , eli paljastin taas yhden hotellin omistaman hahmon.

Ei vielä ole ikuisia bännejä, tai ehkä on, sillä habbo näyttää koko ajan huoltokatkoa..

"Ei ainakaan Habbitin käytöstä mitään banneja saa!"
        - Hmph, kyllä siitä saa, Oikea-Pritnii. Kun olet saanu viis kertaa peräkkäin konebänät ja aina vain ilmestyt takaisin habboon, joku moderaattori älyää asian, ja blink, saa bänäy. Oon itse saanut, en vain muista pituutta.. Pari vuotta , kai.

PS. Olen tämän topicin aloittaja. 8DD

• oikea-pritnii
        Ai eikö? kirjoitti:

Juu, eilen jäin juuri itse huijaussivuista kiinni. Ja ihan omaa tyhmyyttäni.

Laittoivat jollain hahmoilla "tilaa kolikoita" sivuilleni, ja heti kun olin kirjautunut hahmolle pölliäkseni sen, älysin että hahmo oli sulakkeen, ja lähettäjän ip-osoite loppui sulake.fi .. Hahmolla oli k-kone ja 206 kolikkoa, ja nimi on Jopason , eli paljastin taas yhden hotellin omistaman hahmon.

Ei vielä ole ikuisia bännejä, tai ehkä on, sillä habbo näyttää koko ajan huoltokatkoa..

"Ei ainakaan Habbitin käytöstä mitään banneja saa!"
        - Hmph, kyllä siitä saa, Oikea-Pritnii. Kun olet saanu viis kertaa peräkkäin konebänät ja aina vain ilmestyt takaisin habboon, joku moderaattori älyää asian, ja blink, saa bänäy. Oon itse saanut, en vain muista pituutta.. Pari vuotta , kai.

PS. Olen tämän topicin aloittaja. 8DD

En ole saanut mitään Habbit-banneja kun olen sitä käyttänyt. Ei banneja Habbitista.

• Monia mielipiteitä.
        oikea-pritnii kirjoitti:

En ole saanut mitään Habbit-banneja kun olen sitä käyttänyt. Ei banneja Habbitista.

Kyllähän oon itse saanu 60 päivää sen käytöstä.

mut oli just bännätty, ja poistin ne. sitt menin johonki huoneeseen, mode oli siellä, ja huomas että palasin. Sit meni tunti ja oli 60 päivää.

kyll varmana siit saa bänät, ehkä itte et oo saanu.

• missdafatass

Sopimaton hahmonnimi --> ikuiset kyseiselle hahmolle.

• Hintixiii

Miun niin rakas hahmoni nimeltään hintix sai ikuiset bännit.

Muka asiaton hahmon nimi! Ja pyh. Eihän Hintix ole asiaton. On niin kova ikävä rakasta vanhaa kunnon hintixiä. Ehdin peeloilemaan sillä jo yli vuoden. :´(

R.I.P Hintix

PS. Eihän se oo asiaton nimi, eihän? :o

• Sai kanssa.

Pysyvät bannit, kun oli asiaton hahmon nimi. Nimi oli Tyonna-Per-C-C

• roope-37
        Hintixiii kirjoitti:

Miun niin rakas hahmoni nimeltään hintix sai ikuiset bännit.

Muka asiaton hahmon nimi! Ja pyh. Eihän Hintix ole asiaton. On niin kova ikävä rakasta vanhaa kunnon hintixiä. Ehdin peeloilemaan sillä jo yli vuoden. :´(

R.I.P Hintix

PS. Eihän se oo asiaton nimi, eihän? :o

ei oo asiaton nimi mun mielestä

• Kristallikuu

...lahjariin tuotiin kerran vihreäksi haksattu korispokaali.

• Nähnyt....

Kultaisen lewan. Minulla on tämän kyseisen kaman haxaaja meselistallani, ja jutustelen hänen kanssaan välillä. Ei saanu bannia siitä haxauksesta, mutta MOD tuli juttusille. Ei siinä mitään ihmeellistä, juteltiin aikamme, ja MOD lähti tekemään velvollisuuskiaan.

• Kissankuu
        Nähnyt.... kirjoitti:

Kultaisen lewan. Minulla on tämän kyseisen kaman haxaaja meselistallani, ja jutustelen hänen kanssaan välillä. Ei saanu bannia siitä haxauksesta, mutta MOD tuli juttusille. Ei siinä mitään ihmeellistä, juteltiin aikamme, ja MOD lähti tekemään velvollisuuskiaan.

Käyn sillon tällön habossa, nykyään harvemmin.

Hahmolleni tuli kerran jotain viikko porttaria ''nettiseksistä'' (?!!?!) Vaikka touhu ei ollut sinne päinkään.

Kerran angstituulella tiedoissani luki ''voiko v*tutukseen kuolla''ja siitä rapsahti päiväbanni.

Olin aikoinaan jossain IHME vampyyrien kerhossa, ja sen erikoisuus oli hyökkäillä suurina ''laumoina'' julkisille paikoille, hevostalleille ja orpokoteihin. Varoituksia tuli ''väkivaltainen järjestö'' mukamas ja siitäkin tuli banneja.. Löytyy näitä porttareita mun arkistoistani vaikka muille jakaa, mutta IP-osotteen vaihdolla siitä pääsee, enää en tosin osaa vaihtaa IP-osoitetta ja olen vuoden jo ollut lainkuuliainen flickka.

• L337
        Kissankuu kirjoitti:

Käyn sillon tällön habossa, nykyään harvemmin.

Hahmolleni tuli kerran jotain viikko porttaria ''nettiseksistä'' (?!!?!) Vaikka touhu ei ollut sinne päinkään.

Kerran angstituulella tiedoissani luki ''voiko v*tutukseen kuolla''ja siitä rapsahti päiväbanni.

Olin aikoinaan jossain IHME vampyyrien kerhossa, ja sen erikoisuus oli hyökkäillä suurina ''laumoina'' julkisille paikoille, hevostalleille ja orpokoteihin. Varoituksia tuli ''väkivaltainen järjestö'' mukamas ja siitäkin tuli banneja.. Löytyy näitä porttareita mun arkistoistani vaikka muille jakaa, mutta IP-osotteen vaihdolla siitä pääsee, enää en tosin osaa vaihtaa IP-osoitetta ja olen vuoden jo ollut lainkuuliainen flickka.

( Rekisteröin nickin )

Tuota, olisi hieman ongelmaa ip-osoitteen kanssa. Mitään Habbitia en tähän käytä, (Ei edes toimi, on ip-bänät), vaan voisikos joku TARKKAAN neuvoa, miten se tapahtuu?

Hieman ongelmaa, vuoden porttikielto. Hmph, enkä edes päässyt kunnolla riehumaan lewoillani.

• roope-37

oot tainnu saada vähän porttareita

• roope-37

mitä jarkee niit porttareit on hommata

• oikea-pritnii

Ei voi mitenkään huomata jos on kahdella hahmolla samaan aikaan. Ja mä olen ollu kuudella hahmolla kerran eikä tullu yhtään bannia ainakaan siitä syystä että olin niin monella hahmolla. Ne bannit tuli virtuaaliseksistä.

• roope-37

mäki oon ollu kolmella

• Apua kaipaaja
        roope-37 kirjoitti:

mäki oon ollu kolmella

Kuulin eräältä Habbon viralliselta fanisivun foorumilta että bannit (=porttikielto) voi poistaa poistamalla jonkun kansion koneelta. Mutta minkä kansion?
        Foorumilla ei lukenut sen enempää mitä kansio jne. ja kyseinen henkilö sanoi että voi siitä enempää kertoakaan (Foorumin säännöt tälläisen kieltävät, ovathan ne viralliset sivut kuitenkin)
        Niin, kukaan ei sattuisi tietämään?

Ja toiseksi, itselläni ainakaan ei toimi Habbit. Tai siis toimii mutta ei se mitään koneporttikieltoa poista siltä kyseiseltä hahmolta jolla ne sain.

• xddddddddddddddd
        Apua kaipaaja kirjoitti:

Kuulin eräältä Habbon viralliselta fanisivun foorumilta että bannit (=porttikielto) voi poistaa poistamalla jonkun kansion koneelta. Mutta minkä kansion?
        Foorumilla ei lukenut sen enempää mitä kansio jne. ja kyseinen henkilö sanoi että voi siitä enempää kertoakaan (Foorumin säännöt tälläisen kieltävät, ovathan ne viralliset sivut kuitenkin)
        Niin, kukaan ei sattuisi tietämään?

Ja toiseksi, itselläni ainakaan ei toimi Habbit. Tai siis toimii mutta ei se mitään koneporttikieltoa poista siltä kyseiseltä hahmolta jolla ne sain.

homo -.-

• aipa

Mä Sain ikuiset Porttarit habboo Ku Mainostin Puistos Ja Uima-altaal Sami hyypiää

• Aipa

Sain 30 Bännii se alko 4.8 tuun sit habboo 4.9

• Aipa

Anteeks 30 päivää

• juusohu
        Aipa kirjoitti:

Anteeks 30 päivää

mä tiiän mite saa 1 vuoden porttikiellon jos joku valittaa sain tänää vuoden jos sanot jollekki näi kirjota salasana sit paina control ja m pohjaan sit se valittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ...voi...

...edes tietää onko saanut bannit?
      Olen vähän noobi kun en tälläistä asiaa tiedä, mutta minkäs sille voi :S

• LOL & XD

Mitenkäs habittia käytetää.......

• Kikkasqueen

>Vähäks lol sain 1v portvtikiellon ´ku pisin asiatonta käytöstä.

• tyttö :DDD
        Kikkasqueen kirjoitti:

>Vähäks lol sain 1v portvtikiellon ´ku pisin asiatonta käytöstä.

mää sain tänää 2 pv porttikiellon :DDD:D:D Jostain tietojen utelemisesta tai jtn.. en kyl ite tiiä ees mistä se tuli

• Kokenut.

Saat 3kk porttikieltoa, jos erehdyt harrastamaan habboseksiä.

• aodjwqdojwedf¨we

Tiedän miten voi päästä porttikiellosta mene habbo us:iin ja paina siit liity suomyhteisöön kokeile sitä noin:4-5 krt pääset sisään :D

• Auttakaa mua! :'(

Mulla on habossa yksi kaveri, joka koodailee kamaa, eli lainvastainen hemmo. No ei muuta probleemaa, mut tekis mieli ilmottaa siit tai poistaa se kamuita, mutta ku en uskalla jos se esim. koodais mun hc:n tai vaikka mun kaikki kamat.. Annanko sen typeryksen vaa olla kamulistassa (vaik en jaksais sitä enään) vai sanonko ja vaarannan kaikki mun kamat?

P.S: Kyse ei olekkaan mistään pienistä kamamääristä..

• Mullaonvaantylsää
        Auttakaa mua! :'( kirjoitti:

Mulla on habossa yksi kaveri, joka koodailee kamaa, eli lainvastainen hemmo. No ei muuta probleemaa, mut tekis mieli ilmottaa siit tai poistaa se kamuita, mutta ku en uskalla jos se esim. koodais mun hc:n tai vaikka mun kaikki kamat.. Annanko sen typeryksen vaa olla kamulistassa (vaik en jaksais sitä enään) vai sanonko ja vaarannan kaikki mun kamat?

Yritän saada bannit mun yhelle tyypille, kun mulla on nii tylsää

No comment, please

• idiootti.!.g!
        Auttakaa mua! :'( kirjoitti:

Luuletko niin oikeesti? HABOSSA EI VOI KOODATA KAMAA.

• GFARE
        idiootti.!.g! kirjoitti:

Luuletko niin oikeesti? HABOSSA EI VOI KOODATA KAMAA.

SAIN 16.6 2010 BANNIT HABBOON JA SE LOPPUU 16.6 2012 KUN YRITIN PÖLLIÄ YHE HABBOUKON PASSUN!!!!! LÄHTEEKÖ MULTA KAMAT

• -Ehkäpä seppo sanoi
        GFARE kirjoitti:

SAIN 16.6 2010 BANNIT HABBOON JA SE LOPPUU 16.6 2012 KUN YRITIN PÖLLIÄ YHE HABBOUKON PASSUN!!!!! LÄHTEEKÖ MULTA KAMAT

voi ollla perää. Oon kattellu kansioitani, ja löysin Program Filesistä jonku Habbo kansion. Sielä oli paljon kaikkee toimintajärjestelytiedostoja jne... Sit sielä oli kansioita. Voi olla joku niistä.

• es

vittu vittu sain kahen vuoden portti kiellon kun utelin toisen salasanaa arvaa harmitaako en pääse kahteen vuoteen haboon mun ukol sil ukol on 800 kolee vittu saaksen mitenkään poistettua????

• mrmax12

HUHUH mainostin huijjaus sivua ja sain 2 vuoden bannit joten joudun pelata mun facebook käyttäjällä aik tylsää ku sil oli yli 200 kamaa ja 3 kerist ja jotain 90 kolee et aika tylsää jos jokuviittis kertoo miten se sais pois olisin tosi kiitollinen mut se oli kivaa kun sain sammakon facebook käyttäjälleni ilmaseks :D

• habbo käyttäjä

sain just 4 h bännit niist on enää 2 h jälel just vituttaa ja sil on hemmetisti kamaa saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatana

• emiiiiiilia

ja paskat ropokoppi ! mie oon saanu saatana 3 vuoden porttarin !!!!!!!!

• habbo käyttäjä

sain 2 vuoden porttarin ku mainostin retroja enkä päässyt edes kunnolla leijuu kamoillani ja nyt mä menetän mun kamat hevon vittu sorry

• hdtas

vittu sain tänää 2 ukolla 2 vuotta ja 7 ukol 5 tuntii ja 1 ukol 3 vuotta

• siisvit

so? ite sain pari vuotta ku aloin mainostaa jotai retroi ja yritin ilmottaa niistä mut se mode huomas mut ja laitto porttikiellon päätty 2013

• hdta

oon saanu 6 ukolla 2 vuotta että repikää siitä

• Djlaitela

Mun kaikilla 7 ukol on 2 v bannii sit viel pöllin kamun ukon ja sit tuli 12v bannii ja sit kaikille kamuille mun avulla bannit :P

• Djlaitela

paitsi en käy enää habossa... tulin kertoo muistoja :P nyt sit mopot ja tytöt mielessä ja koulussa jälkiistuntoa :DD

• habbo käyttäjä

......................................................................................................................... Noni menetin 100 kolee......-

• Porttarin saanut

No kun hahmolla on 2 vuoden porttari ja se tuli salasanan utelemisesta vaikka en edes yrittänyt udella.

• Vihainen habboilija

Itselläni viekin menossa 2 v banaanit kun puhuin jotain pro hotellista ja siitä ilmoitettiin.... En todellakaan mainostanut prota.

• Angry Habbo Man

meikäläiselle tuli 2 v bannit viimevuonna loppuu ens vuoden lokakuun eka päivä

• hmm4

mulle tuli 2v ban viime vuonna ja loppuu ens vuoden toukokuun eka päivä ¥

• habbo_on_perseestä

toi 12v bannit on totta meinaa itte sain vuonna 2007 ja loppuu 2019 :D

• habbo käyttäjä

12 vuotta toivottavat sulle onnea?

• aa2223

3000 vuoden ban strppi huonen pidäämisestä

• aa223

pros

• habbopeelo

ite sain just 11,5 vuotta bänniä sivujen mainostamisesta

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      110
      2850
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2395
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      22
      2334
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1947
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1630
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      170
      1345
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      286
      1176
    8. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1034
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1024
    10. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      991
    Aihe