Kovasti keskustelua aiheuttanut stadin röyhkeät lokit saakoot uuden keskustelun tänne:
Tapetaan kaikki jotka ryöstelee stadissa kauppatorilla tai muilla yleisillä kahviloissa/terasseilla. Ne seisoo pöydillä, paskoo ja levittää tauteja, samoin myös ne pikku kottaraiset jotka pyörii jaloissa. Teurastukseen kaikki! Pitäisi virittää jonkinmoinen esim. sähkölanka joka antaa 1000000watti ja pölläyttää lokit tuhkaks! Todella ärsyttävää ku lokki nappaa safkan tai tulee huutaa siihen naapurin pöytään ja dallaa lautasilla. Sit hetken pääst se paskoo päälle ja uikuttaa (nauraa) katulyhdyn päällä!
Tai sit pitäis olla joku henkilökunnasta joka vois ampua niitä ja heittää roskiin!! Kauppatorilla pitäisi olla joku laaseri joka automaattisesti tuhkaa lokit! Myös kaikki lokin pesät stadin lähettyvillä pitää tuhota ja munat särkee ja poikaset tappaa!!! Ne on kaupungin pahin riesa!
Ja teille kaikille lokki-aktivisteille, tuu varastaa pulla mun kädestä ni vedän turpaan! Ei saa tappaa lokkeja (miu miu miu -yhyy), paskan marjat, mä tapan heti ja saa tulla aukoo päätä, vedän turpaan!!! Paskiais-lokeille tappotuomio!
Stadin lokit
9
660
Vastaukset
- larus
ihmettela siinä sitten kun oot häkissä kuka olikaan oikeassa
- Legioona
Ei kai sun auta muu kuin syödä se pullasi sisätiloissa. Ei terasseille ole pakko mennä jos psyyke ei kestä.
En aio varastaa pullaasi, syö itse omat mössösi. Pullan voimalla et muuten lyö minua turpaan. Siihen vaaditaan sinua isompaa miestä. - wituttaa!
Kun ne tunkee kämpän parvekkeellekin! Hetkeks (pari minuuttia) kun jättää grillin (parvekkeella) vahtimatta ni eikös siellä ole lokki pudotellut makkarat lattialle ja nokkii paskiainen niitä pitkin poikin! Eikä muuten ole ihan pikkulintu kun lähtee haneen sitten kun mennään parvekkeelle..
JOKU ROTI NIIHIN PASKIAISIIN ON SAATAVA! - Lokki-aktivisti
No nappasiko se tuhma lokki liha-lörtsyn kädestäsi, ja vielä ilkesi mennä lyhdyn päälle nauramaan.
Älä välitä pikku-erkki, isi antaa rahaa uuteen lörtsyyn, mutta muista syödä se katoksen alla.
Ja vielä kaikella ystävyydellä, lintujen vahingoittaminen on luonnonsuojelu rikos. Minulla ei ole ikinä ollut lokkiongelmaa. Olen ystäväni Rottweilin kanssa neuvotellut asiat lokkien kanssa niin, etteivät he häiritse omaa taikka muiden siipisisarustensa elämää. Lokit ovat yllättävän oppivaisia eläimiä reviirin suhteen...
- ammutaan lokkeja
Sitä pitää hankkia äänenvaimennettu pienoiskivääri, joka on kaliiperinsa puolesta sopiva lokkien torjuntaan. Kun ei kuulu ääntä, niin muut ei häiriinny melusta. Kun siinä iltamyöhällä hämärässä napsit niitä lokkeja vaikka parvekkeelta niin ettei kukaan näe, niin homman pitäis toimia. Tosin lokinraadot saattaa herättää huomioo, joten ne kantsii kerätä jätesäkkiin, jos ovat tarpeeksi vilkkaalla paikalla. Tää on just tätä, että pitää ite tarttua aseeseen kun ei yhteiskunta asialle mitään tee!
- ...
Tee lokeille haaska pienistä kaloista, alta kymmensenttisistä. Laita kalojen täytteeksi kahden tuuman naula. Lokit syö kalat kokonaisina, joten ne ei huomaa nauloja. Ihmettelevät vaan kohta, että mikä tuolla mahassa pistää...
- munille
Kyllä tuommoset lokinpaskiaiset pitää hävitää välittömästi. Ainahan kakarat on itkeny kuolleiden elukoiden perään, mutta nyt jotkut luonnosta ja todellisesta elämästä (mikhin kuuluu myös tappamien ja kuolema) vieraantuneet akatkin määkii kaikenmaailman elukoiden perään.
Ei armoa, tulta munille! - bosse
Diipa Daapa-palaveri- Suuri lokki ja muiden asioiden keskustelu tilaisuus Finlandia talon Hugo salissa 15.9.06 klo 12-13. Ovet auk, kaikki tervetulleita. Pääsetkö puolustamaan kantaasi lokkeja vastaan? Paikan päälle on tulossa myös kiihkoisia lokkien puolesta puhujia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573441Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472816Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482620Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572321Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572043- 1551697
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241174