Olen pätevä aineenopettaja ja tarkoituksenani tehdä ensi vuonna luokanopettajan pätevyyden antavat monialaiset opinnot. Eikö olekin niin, että auskultointia ei enää minunlaisiltani tapauksilta vaadita?
monialaiset opinnot
3
498
Vastaukset
- Jatta
En valitettavasti osaa vastata kysymykseesi.
Olen itse melkein valmis aineenopettaja ja myös minun suunnitelmissani on hankkia "monialaisten opintojen" kautta luokanopen pätevyys. Missä laitoksesssa/kaupungissa aiot nämä suorittaa? Olen itse yrittänyt netistä etsiskellä tietoa alkavista koulutuksista, mutta silmiini ei ole sellaista osunut. - samanlainen tapaus
Heippa!
Olen samanlainen tapaus (mutta en vielä kylläkään valmistunut, teen samaan tutkintoon nämäkin) ja syksyllä myös aloitan monialaiset. Ei vaadita mitään muuta kuin nuo monialaiset eli 35 ov/60 op.
Täydennyskoulutuskeskuksen tms. kautta tehdyistä en ole täysin varma, mutta ainakaan näin tutkinnon sisällä ei vaadita erillistä auskultointia, kerta riittää.
Vähän hullultahan se tuntuu, ettei lainkaan tarvitse olla alakoululaisten kanssa, mutta näin on.- omenapuuko
Meillä piti olla harjoittelussa alakoulussa. Siitä sai jotain korvaavuuksia sen mukaan, oliko ollut montakin vuotta jo luokanopettajan hommissa ennen koulutusta. Näin siis Tampereella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522