mitä ootte pölliny intissä?
varastaminen armeijassa
18
7342
Vastaukset
- Hyi paha paha
Ei sieltä saa varastaa. :-//
- pölliny
ainakin yhen toimivan suomi konepistoolin, pari käsikranaattia, kaminan ja yhdet alushousut.
- vimpari
siellä NUSSITAAN
- siel iskee
ISONUSSI
- Armeija= Paskaluukku
Rynnäkkökiväärin panoksia, räkäpäitä, erilaisia auton osia ja cd-soittimia. Kaikenlaista mahdollista mistä nyt jotain iloa voi olla. Helppoa ja hauskaa.
- gona muistelee
Olin armeijassa silloin kun lyhin palvelusaika oli 8 kk. Nykyään edellinen saapumiserä lähtee pois ennenkuin seuraava tulee palvelukseen, mutta tuon systeemin vallitessahan wanhat edellisen saapumiserän gonat olivat jonkun aikaa rinnakkain palveluksessa uusien morttien kanssa.
Gonat tiesivät jo miten armeijassa toimitaan, mutta vastatulleet mortit olivat ihan pihalla. Siksi heiltä oli helppoa pölliä tavaraa, kuin olisi vienyt karkin lapselta. Uusien alokkaiden tiloista käytettiinkin nimitystä "morttimarketti". Jos itse oli hukannut jotain armeijan kamoja, joita olisi joutunut korvaamaan, niin sen kuin kävi hakemassa itselleen vastaavan tilalle morttimarketista. Ja mortti joutui vuorostaan maksumieheksi. Itse kävin hakemassa morttimarketista mm. karvalakin, hanskat, intin lippalakin ym. sälää. Osan tavaroista olin itse kadottanut leireillä mutten halunnut joutua korvaamaan, kun niiden puuttuminen olisi huomattu lopputarkastuksessa, ja osan otin ihan muistoksi.
Morttimarketin olemassaolo ja yleensäkin gonapappojen uusille alokkaille näyttämä huono esimerkki oli yksi painava syy, minkä takia palvelusaikaa lyhennettiin ja otettiin käyttöön järjestelmä jossa edelliset, gonahtaneet varusmiehet kotiutetaan ennenkuin seuraavat otetaan palvelukseen. Joten voitte nykyajan alokkaat olla vanhoille gonapapoille kiitollisia lyhyemmästä palvelusajasta.
Tuolloinhan myös 8 kk miesten palveluksen loppuaikana "esimiehinä" olivat AUK:n/RUK:n käyneet oman palveluserän kaverit, entiset alokastoverit, joilla tietenkään ei ollut paljoakaan auktoriteettia vanhoihin tupakavereihinsa. Usein heidän käskyilleen lähinnä naureskeltiin, kun taas uudet alokkaat tottelivat heitä kusi sukassa. Ja sekös gonapappoja nauratti.- spoltj0
löytyyhän intistä onneks vielä iloiset 9 kuukauden kuninkaalliset gona spollet. Me osattiin lipastamisen(nussimisen,pöllimisen..) kultainen taito sekä muu morteille vittuilu ; )
- Flame
Morttimarket toimii vieläki yli 6kk palvelevilla. Olin ite 9kk 1/00 Kesr/Sluk.. En kuitenkaan sitä paljoa käyttänyt,kun auton lavalle tuppasivat alokkaat unohtamaan kaikkea kivaa..
- no totta helv...
Ite varastin parit T80 panssarivaunut, yhen Draken hävittäjän, 15 rynnäkkökivääriä, kapteenin tyttären neitsyyden, soskun tytön alushousut ja pari laatikollista miinoja, sekä yhden atomipommin.
- häkki heilahtaa
mä otin yhden kapteenin, majurin ja alikersantin. nyt ne on seinällä.
- Lantasotilas
Päätin napata kotiutuessa.EI tarvinnut ostaa paperia 6 kuukauteen. Oli meinaan melko riittoisaa :)
no ei sieltä mittää ihimeellistä.. yks rulla kaksoisjohtoa, päiväpeite ja jottai koulutushaara merkkejä..!
- Anonyymi
Oke, mitä tänään
- Anonyymi
Peltipaita ja päiväpeite. Molemmat aivan uusia. Päiväpeitteen päällä on tullut vietettyä monta kivaa hetkeä vaimon kanssa vuosien varrella.
- Anonyymi
Kaksi konepistoolin patruunaa, kulki inttiajan aina mukanani.
- Anonyymi
Naapurituvasta otin tampaxin kun itellä loppu..
- Anonyymi
Paljon hyviä kokemusta ja taistelijan osaamisen.
- Anonyymi
Aikoinaan vähän helvetisti lomia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262686Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1111548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877