mitä ootte pölliny intissä?
varastaminen armeijassa
18
7228
Vastaukset
- Hyi paha paha
Ei sieltä saa varastaa. :-//
- pölliny
ainakin yhen toimivan suomi konepistoolin, pari käsikranaattia, kaminan ja yhdet alushousut.
- vimpari
siellä NUSSITAAN
- siel iskee
ISONUSSI
- Armeija= Paskaluukku
Rynnäkkökiväärin panoksia, räkäpäitä, erilaisia auton osia ja cd-soittimia. Kaikenlaista mahdollista mistä nyt jotain iloa voi olla. Helppoa ja hauskaa.
- gona muistelee
Olin armeijassa silloin kun lyhin palvelusaika oli 8 kk. Nykyään edellinen saapumiserä lähtee pois ennenkuin seuraava tulee palvelukseen, mutta tuon systeemin vallitessahan wanhat edellisen saapumiserän gonat olivat jonkun aikaa rinnakkain palveluksessa uusien morttien kanssa.
Gonat tiesivät jo miten armeijassa toimitaan, mutta vastatulleet mortit olivat ihan pihalla. Siksi heiltä oli helppoa pölliä tavaraa, kuin olisi vienyt karkin lapselta. Uusien alokkaiden tiloista käytettiinkin nimitystä "morttimarketti". Jos itse oli hukannut jotain armeijan kamoja, joita olisi joutunut korvaamaan, niin sen kuin kävi hakemassa itselleen vastaavan tilalle morttimarketista. Ja mortti joutui vuorostaan maksumieheksi. Itse kävin hakemassa morttimarketista mm. karvalakin, hanskat, intin lippalakin ym. sälää. Osan tavaroista olin itse kadottanut leireillä mutten halunnut joutua korvaamaan, kun niiden puuttuminen olisi huomattu lopputarkastuksessa, ja osan otin ihan muistoksi.
Morttimarketin olemassaolo ja yleensäkin gonapappojen uusille alokkaille näyttämä huono esimerkki oli yksi painava syy, minkä takia palvelusaikaa lyhennettiin ja otettiin käyttöön järjestelmä jossa edelliset, gonahtaneet varusmiehet kotiutetaan ennenkuin seuraavat otetaan palvelukseen. Joten voitte nykyajan alokkaat olla vanhoille gonapapoille kiitollisia lyhyemmästä palvelusajasta.
Tuolloinhan myös 8 kk miesten palveluksen loppuaikana "esimiehinä" olivat AUK:n/RUK:n käyneet oman palveluserän kaverit, entiset alokastoverit, joilla tietenkään ei ollut paljoakaan auktoriteettia vanhoihin tupakavereihinsa. Usein heidän käskyilleen lähinnä naureskeltiin, kun taas uudet alokkaat tottelivat heitä kusi sukassa. Ja sekös gonapappoja nauratti.- spoltj0
löytyyhän intistä onneks vielä iloiset 9 kuukauden kuninkaalliset gona spollet. Me osattiin lipastamisen(nussimisen,pöllimisen..) kultainen taito sekä muu morteille vittuilu ; )
- Flame
Morttimarket toimii vieläki yli 6kk palvelevilla. Olin ite 9kk 1/00 Kesr/Sluk.. En kuitenkaan sitä paljoa käyttänyt,kun auton lavalle tuppasivat alokkaat unohtamaan kaikkea kivaa..
- no totta helv...
Ite varastin parit T80 panssarivaunut, yhen Draken hävittäjän, 15 rynnäkkökivääriä, kapteenin tyttären neitsyyden, soskun tytön alushousut ja pari laatikollista miinoja, sekä yhden atomipommin.
- häkki heilahtaa
mä otin yhden kapteenin, majurin ja alikersantin. nyt ne on seinällä.
- Lantasotilas
Päätin napata kotiutuessa.EI tarvinnut ostaa paperia 6 kuukauteen. Oli meinaan melko riittoisaa :)
no ei sieltä mittää ihimeellistä.. yks rulla kaksoisjohtoa, päiväpeite ja jottai koulutushaara merkkejä..!
- Anonyymi
Oke, mitä tänään
- Anonyymi
Peltipaita ja päiväpeite. Molemmat aivan uusia. Päiväpeitteen päällä on tullut vietettyä monta kivaa hetkeä vaimon kanssa vuosien varrella.
- Anonyymi
Kaksi konepistoolin patruunaa, kulki inttiajan aina mukanani.
- Anonyymi
Naapurituvasta otin tampaxin kun itellä loppu..
- Anonyymi
Paljon hyviä kokemusta ja taistelijan osaamisen.
- Anonyymi
Aikoinaan vähän helvetisti lomia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930