M6 toimitusaika

Mitä luulette että M6 bemarille on toimitusaika Suomeen asti..? jos lisävarusteita rutkasti jne jne :D

14

1915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti Laakkosen

      vaihtoautohallista kun olet saanut viikkorahoistasi säästettyä säästöpossuun M 6 hinnan vuonna 2016.

      • Ihan tosissani juu ostan ;D kiitos kuitenkin TOISELLE asialliselle vastaukselle


    • tänään...

      Huhtikuu 2007.

      Varusteet eivät vaikuta.

    • tarmo

      asiaan osaan mielestäni sanoa aika varmoja tietoja koska minulle on tuollainen auto tulossa kaikilla varusteilla :D jos sen nyt käyt tilaamassa niin auton pitäisi olla suomessa sinun käytössäsi tuolla ensivuoden tammi- tai helmikuussa.

      • Minä vaan

        Kävin viime vuoden toukokuun 22 päivä koeajamassa bmw x3 2.0d oulussa. Siellä oli näytillä m5 ja m6 niin kysyin että kuinka kauan menee m6 tilauksesta luovutus paivään, niin sanottiin että noin vuosi.


      • BBBBB
        Minä vaan kirjoitti:

        Kävin viime vuoden toukokuun 22 päivä koeajamassa bmw x3 2.0d oulussa. Siellä oli näytillä m5 ja m6 niin kysyin että kuinka kauan menee m6 tilauksesta luovutus paivään, niin sanottiin että noin vuosi.

        Näissä erikoisautoissa on aina vähän muutoksia toimitusajoissa alkuvaiheessa. Ensimmäiset erät tulevat tosi hitaasti, seuraavat jo nopeammin, kun tuotanto on käynnissä ja autoja riittää Suomeenkin, joka on melkoinen marginaalimaa M-autojen myynnissä.


      • tarmo
        BBBBB kirjoitti:

        Näissä erikoisautoissa on aina vähän muutoksia toimitusajoissa alkuvaiheessa. Ensimmäiset erät tulevat tosi hitaasti, seuraavat jo nopeammin, kun tuotanto on käynnissä ja autoja riittää Suomeenkin, joka on melkoinen marginaalimaa M-autojen myynnissä.

        totta ja se ketä sanoo että m6:den saamiseen menee noin vuosi voi käydä tarkastamassa tietonsa auto laakkoselta helsingistä. mistä minunkin tuleva autoni on tilattu.


      • BBBBB
        tarmo kirjoitti:

        totta ja se ketä sanoo että m6:den saamiseen menee noin vuosi voi käydä tarkastamassa tietonsa auto laakkoselta helsingistä. mistä minunkin tuleva autoni on tilattu.

        Satuitko kuulemaan mitään M5:n toimitusnopeudesta? Olisiko jotain samaa luokkaa?


      • tarmo
        BBBBB kirjoitti:

        Satuitko kuulemaan mitään M5:n toimitusnopeudesta? Olisiko jotain samaa luokkaa?

        joo autoilla on suunnilleen sama toimitus aika. asiasta kysyin itse koska jos m5:sen olisi nopeammin saanut olisin sellaisen hankkinut. :D


      • BMW Power
        tarmo kirjoitti:

        joo autoilla on suunnilleen sama toimitus aika. asiasta kysyin itse koska jos m5:sen olisi nopeammin saanut olisin sellaisen hankkinut. :D

        Ongelma on siinä että autoja "tiltaan liikaa", mutta pääsyy on konemuoteissa.

        Tuo V10 ei synny tuosta vaan ja lohko vaatii erittäin tarkan muotin...


      • BBBBB
        BMW Power kirjoitti:

        Ongelma on siinä että autoja "tiltaan liikaa", mutta pääsyy on konemuoteissa.

        Tuo V10 ei synny tuosta vaan ja lohko vaatii erittäin tarkan muotin...

        Hmm...varmaan totta, mutta aika jännä juttu sinänsä. Eikö BMW sitten osannut aavistaa kysyntää ja olisi skaalannut koneen tuotantoa ylös tilausten mukaan? Luulisi, että konemuotteja kuitenkin olisi enemmän kuin yhdet? Jos vaikka 50% lisää muotteja tekisi, helpottaisi tilannetta.

        Mulla autot menee 2 vuoden välein uusiksi. Olen harkinnut, että M5 olisi seuraava peli. Eihän siitä järkeä ole, mutta tunnetta kyllä. Tästä E60 formaatista en lähde mihinkään, niin loistava on systeemi kokonaisuutena. Koneen kanssa on pelivaraa sitten kyllä. Tilausaika on sikäli oleellinen, että vuoden päästä pitää olla jo laittamassa lappua sisään melkein, mikäli M5 halajaa seuraavalle keväälle.


      • beeämwee 550
        BBBBB kirjoitti:

        Hmm...varmaan totta, mutta aika jännä juttu sinänsä. Eikö BMW sitten osannut aavistaa kysyntää ja olisi skaalannut koneen tuotantoa ylös tilausten mukaan? Luulisi, että konemuotteja kuitenkin olisi enemmän kuin yhdet? Jos vaikka 50% lisää muotteja tekisi, helpottaisi tilannetta.

        Mulla autot menee 2 vuoden välein uusiksi. Olen harkinnut, että M5 olisi seuraava peli. Eihän siitä järkeä ole, mutta tunnetta kyllä. Tästä E60 formaatista en lähde mihinkään, niin loistava on systeemi kokonaisuutena. Koneen kanssa on pelivaraa sitten kyllä. Tilausaika on sikäli oleellinen, että vuoden päästä pitää olla jo laittamassa lappua sisään melkein, mikäli M5 halajaa seuraavalle keväälle.

        itse en halua leuhkia, kun naapurit ei siitä tykkää, niin tilasin 550 BMW:n (E60). Isoja vanteita lukuunottamatta ei juuri eroa 520:stä.


      • BBBBB
        beeämwee 550 kirjoitti:

        itse en halua leuhkia, kun naapurit ei siitä tykkää, niin tilasin 550 BMW:n (E60). Isoja vanteita lukuunottamatta ei juuri eroa 520:stä.

        Varmaan hyvä valinta. Suorituskykyähän siinä on liki se, mitä E39 M5:ssä. Ja hinta paljon vähemmän kuin em. tykki uutena. Mutta kun himottaa oikein todellinen raketti saada, sen vuoksi M5 E60 houkuttelee...530 xdA on loistava ja onneksi se on alla toistaiseksi. Tulet varmasti olemaan tyytyväinen 550:n kanssa, E60 on loistava auto!


      • erkki56
        BBBBB kirjoitti:

        Varmaan hyvä valinta. Suorituskykyähän siinä on liki se, mitä E39 M5:ssä. Ja hinta paljon vähemmän kuin em. tykki uutena. Mutta kun himottaa oikein todellinen raketti saada, sen vuoksi M5 E60 houkuttelee...530 xdA on loistava ja onneksi se on alla toistaiseksi. Tulet varmasti olemaan tyytyväinen 550:n kanssa, E60 on loistava auto!

        Mitäs luulette onko kellään 18-22 vuotiaalla kyseistä autoa? tappaisivat itsensä jos olisi rahaa moiseen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3434
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2002
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1921
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1405
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe