M6 toimitusaika

Mitä luulette että M6 bemarille on toimitusaika Suomeen asti..? jos lisävarusteita rutkasti jne jne :D

14

2128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti Laakkosen

      vaihtoautohallista kun olet saanut viikkorahoistasi säästettyä säästöpossuun M 6 hinnan vuonna 2016.

      • Ihan tosissani juu ostan ;D kiitos kuitenkin TOISELLE asialliselle vastaukselle


    • tänään...

      Huhtikuu 2007.

      Varusteet eivät vaikuta.

    • tarmo

      asiaan osaan mielestäni sanoa aika varmoja tietoja koska minulle on tuollainen auto tulossa kaikilla varusteilla :D jos sen nyt käyt tilaamassa niin auton pitäisi olla suomessa sinun käytössäsi tuolla ensivuoden tammi- tai helmikuussa.

      • Minä vaan

        Kävin viime vuoden toukokuun 22 päivä koeajamassa bmw x3 2.0d oulussa. Siellä oli näytillä m5 ja m6 niin kysyin että kuinka kauan menee m6 tilauksesta luovutus paivään, niin sanottiin että noin vuosi.


      • BBBBB
        Minä vaan kirjoitti:

        Kävin viime vuoden toukokuun 22 päivä koeajamassa bmw x3 2.0d oulussa. Siellä oli näytillä m5 ja m6 niin kysyin että kuinka kauan menee m6 tilauksesta luovutus paivään, niin sanottiin että noin vuosi.

        Näissä erikoisautoissa on aina vähän muutoksia toimitusajoissa alkuvaiheessa. Ensimmäiset erät tulevat tosi hitaasti, seuraavat jo nopeammin, kun tuotanto on käynnissä ja autoja riittää Suomeenkin, joka on melkoinen marginaalimaa M-autojen myynnissä.


      • tarmo
        BBBBB kirjoitti:

        Näissä erikoisautoissa on aina vähän muutoksia toimitusajoissa alkuvaiheessa. Ensimmäiset erät tulevat tosi hitaasti, seuraavat jo nopeammin, kun tuotanto on käynnissä ja autoja riittää Suomeenkin, joka on melkoinen marginaalimaa M-autojen myynnissä.

        totta ja se ketä sanoo että m6:den saamiseen menee noin vuosi voi käydä tarkastamassa tietonsa auto laakkoselta helsingistä. mistä minunkin tuleva autoni on tilattu.


      • BBBBB
        tarmo kirjoitti:

        totta ja se ketä sanoo että m6:den saamiseen menee noin vuosi voi käydä tarkastamassa tietonsa auto laakkoselta helsingistä. mistä minunkin tuleva autoni on tilattu.

        Satuitko kuulemaan mitään M5:n toimitusnopeudesta? Olisiko jotain samaa luokkaa?


      • tarmo
        BBBBB kirjoitti:

        Satuitko kuulemaan mitään M5:n toimitusnopeudesta? Olisiko jotain samaa luokkaa?

        joo autoilla on suunnilleen sama toimitus aika. asiasta kysyin itse koska jos m5:sen olisi nopeammin saanut olisin sellaisen hankkinut. :D


      • BMW Power
        tarmo kirjoitti:

        joo autoilla on suunnilleen sama toimitus aika. asiasta kysyin itse koska jos m5:sen olisi nopeammin saanut olisin sellaisen hankkinut. :D

        Ongelma on siinä että autoja "tiltaan liikaa", mutta pääsyy on konemuoteissa.

        Tuo V10 ei synny tuosta vaan ja lohko vaatii erittäin tarkan muotin...


      • BBBBB
        BMW Power kirjoitti:

        Ongelma on siinä että autoja "tiltaan liikaa", mutta pääsyy on konemuoteissa.

        Tuo V10 ei synny tuosta vaan ja lohko vaatii erittäin tarkan muotin...

        Hmm...varmaan totta, mutta aika jännä juttu sinänsä. Eikö BMW sitten osannut aavistaa kysyntää ja olisi skaalannut koneen tuotantoa ylös tilausten mukaan? Luulisi, että konemuotteja kuitenkin olisi enemmän kuin yhdet? Jos vaikka 50% lisää muotteja tekisi, helpottaisi tilannetta.

        Mulla autot menee 2 vuoden välein uusiksi. Olen harkinnut, että M5 olisi seuraava peli. Eihän siitä järkeä ole, mutta tunnetta kyllä. Tästä E60 formaatista en lähde mihinkään, niin loistava on systeemi kokonaisuutena. Koneen kanssa on pelivaraa sitten kyllä. Tilausaika on sikäli oleellinen, että vuoden päästä pitää olla jo laittamassa lappua sisään melkein, mikäli M5 halajaa seuraavalle keväälle.


      • beeämwee 550
        BBBBB kirjoitti:

        Hmm...varmaan totta, mutta aika jännä juttu sinänsä. Eikö BMW sitten osannut aavistaa kysyntää ja olisi skaalannut koneen tuotantoa ylös tilausten mukaan? Luulisi, että konemuotteja kuitenkin olisi enemmän kuin yhdet? Jos vaikka 50% lisää muotteja tekisi, helpottaisi tilannetta.

        Mulla autot menee 2 vuoden välein uusiksi. Olen harkinnut, että M5 olisi seuraava peli. Eihän siitä järkeä ole, mutta tunnetta kyllä. Tästä E60 formaatista en lähde mihinkään, niin loistava on systeemi kokonaisuutena. Koneen kanssa on pelivaraa sitten kyllä. Tilausaika on sikäli oleellinen, että vuoden päästä pitää olla jo laittamassa lappua sisään melkein, mikäli M5 halajaa seuraavalle keväälle.

        itse en halua leuhkia, kun naapurit ei siitä tykkää, niin tilasin 550 BMW:n (E60). Isoja vanteita lukuunottamatta ei juuri eroa 520:stä.


      • BBBBB
        beeämwee 550 kirjoitti:

        itse en halua leuhkia, kun naapurit ei siitä tykkää, niin tilasin 550 BMW:n (E60). Isoja vanteita lukuunottamatta ei juuri eroa 520:stä.

        Varmaan hyvä valinta. Suorituskykyähän siinä on liki se, mitä E39 M5:ssä. Ja hinta paljon vähemmän kuin em. tykki uutena. Mutta kun himottaa oikein todellinen raketti saada, sen vuoksi M5 E60 houkuttelee...530 xdA on loistava ja onneksi se on alla toistaiseksi. Tulet varmasti olemaan tyytyväinen 550:n kanssa, E60 on loistava auto!


      • erkki56
        BBBBB kirjoitti:

        Varmaan hyvä valinta. Suorituskykyähän siinä on liki se, mitä E39 M5:ssä. Ja hinta paljon vähemmän kuin em. tykki uutena. Mutta kun himottaa oikein todellinen raketti saada, sen vuoksi M5 E60 houkuttelee...530 xdA on loistava ja onneksi se on alla toistaiseksi. Tulet varmasti olemaan tyytyväinen 550:n kanssa, E60 on loistava auto!

        Mitäs luulette onko kellään 18-22 vuotiaalla kyseistä autoa? tappaisivat itsensä jos olisi rahaa moiseen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe