TÄssäSeSivu

LifeinSpace

Moicca!

UFOt on ihan jo virallisesti luokiteltu todellisiksi ...ellet usko katso tämä viedo...siinä kerrotaan kosmonauttien ja astronauttien UFohavainnoista ja siinä on suoraa paljon UFOista...asia on tietysti selvä minulle muutenkin kun olen avaruusväkeä kohdannut ...mutta teille jotka epäilette..katso ja tiedä!

; ) Contact

7

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuta mitään

      Ikävä kyllä tuo ei muuta mitään, eli edelleen pelkkää sananhelinää ei pitäviä näyttäviä todisteita joten tässä odotellessa moi seuraavaan kertaan.

      • Spaces

        Moicca vaan!

        Saat tietysti uskoa ettei se muuta mitään...jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi...onhan niitäkin kuulemma amerikassa vielä jotka uskoo että maa on litteä : )..olet kuitenkin jo vähemmistöä...suomalaisten silmät ovat auenneet..suomalaisista tutkimusten mukaan melkein 70 prosenttia pitää UFOja jo todellisena..

        hyvät jatkot silti sinullekin ; )


      • Ali b
        Spaces kirjoitti:

        Moicca vaan!

        Saat tietysti uskoa ettei se muuta mitään...jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi...onhan niitäkin kuulemma amerikassa vielä jotka uskoo että maa on litteä : )..olet kuitenkin jo vähemmistöä...suomalaisten silmät ovat auenneet..suomalaisista tutkimusten mukaan melkein 70 prosenttia pitää UFOja jo todellisena..

        hyvät jatkot silti sinullekin ; )

        haluaisin nähdä kyseisen tutkimuksen.


      • Drian
        Ali b kirjoitti:

        haluaisin nähdä kyseisen tutkimuksen.

        joillekin kaikki täytyy etsiä käteen...vähän itse kun alkaa tutkimaan niin löytääkin enemmän...tuo tutkimus oli eräästä tv-ohjelmasta...sähän voisit aloittaa UFOtutkimuksesi ihan tieteellisestä päästä...lue vaikka J.Allen Hynekin (tiedemies) UFOt toden rajamailla tai Joh E. Mackin kirjoja (Harvardin Medical Schoolin johtava ps.)

        kirjastosta löytyy paljon ja jos osaat englantia tekstiä on tuhansia kirjoja...yliopistotutkimuksia aiheesta on paljon edellä mainittujen lisäksi..

        t: Fil.kand


      • Drian kirjoitti:

        joillekin kaikki täytyy etsiä käteen...vähän itse kun alkaa tutkimaan niin löytääkin enemmän...tuo tutkimus oli eräästä tv-ohjelmasta...sähän voisit aloittaa UFOtutkimuksesi ihan tieteellisestä päästä...lue vaikka J.Allen Hynekin (tiedemies) UFOt toden rajamailla tai Joh E. Mackin kirjoja (Harvardin Medical Schoolin johtava ps.)

        kirjastosta löytyy paljon ja jos osaat englantia tekstiä on tuhansia kirjoja...yliopistotutkimuksia aiheesta on paljon edellä mainittujen lisäksi..

        t: Fil.kand

        No mutta kuinka moni prosentti maapallon väestöstä uskoo Jumalaan? Entä kuinka moni on uskonut jo ennen tätä päivää erillaisiin pakanauskoihin? Ovatko hekin kaikki oikeassa koska vain uskovat niin?

        Vaikka 70% Suomen kansalaisista uskoisikin vierailijoihin niin se ei tarkoita yhtään sen enempää kuin että ihmisillä on aina tahto uskoa johonkin ylempään ja parempaan voimaan. Yleensä pelastajaansa. Kyllähän sekin on mummolle merkki Jeesuksesta kun huomaa hänen kasvonsa näkkileivän margariinimuodostelmassa. Tämäkin on muuten tapahtunut juttu :)


      • Pulsar
        Owashi kirjoitti:

        No mutta kuinka moni prosentti maapallon väestöstä uskoo Jumalaan? Entä kuinka moni on uskonut jo ennen tätä päivää erillaisiin pakanauskoihin? Ovatko hekin kaikki oikeassa koska vain uskovat niin?

        Vaikka 70% Suomen kansalaisista uskoisikin vierailijoihin niin se ei tarkoita yhtään sen enempää kuin että ihmisillä on aina tahto uskoa johonkin ylempään ja parempaan voimaan. Yleensä pelastajaansa. Kyllähän sekin on mummolle merkki Jeesuksesta kun huomaa hänen kasvonsa näkkileivän margariinimuodostelmassa. Tämäkin on muuten tapahtunut juttu :)

        Ihminen on aina hakenut 'suurempaa',mistä tämä johtuu,onko geeneihin asetettu tieto jostain suuremmasta,onko kenties aivomme vastaanotin joka saa tiedon 'ylhäältä',mene ja tiedä,sanon vaan että 'Elämä kasvattaa'...
        *Ystäväni,olet heijastuma minusta sinussa,ja minä olen Kaikki mikä on'.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe