Moicca!
UFOt on ihan jo virallisesti luokiteltu todellisiksi ...ellet usko katso tämä viedo...siinä kerrotaan kosmonauttien ja astronauttien UFohavainnoista ja siinä on suoraa paljon UFOista...asia on tietysti selvä minulle muutenkin kun olen avaruusväkeä kohdannut ...mutta teille jotka epäilette..katso ja tiedä!
; ) Contact
TÄssäSeSivu
7
621
Vastaukset
- Truth7
http://video.google.com/videoplay?docid=-9080369676973948865&q=ufo
tästä on kyse - muuta mitään
Ikävä kyllä tuo ei muuta mitään, eli edelleen pelkkää sananhelinää ei pitäviä näyttäviä todisteita joten tässä odotellessa moi seuraavaan kertaan.
- Spaces
Moicca vaan!
Saat tietysti uskoa ettei se muuta mitään...jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi...onhan niitäkin kuulemma amerikassa vielä jotka uskoo että maa on litteä : )..olet kuitenkin jo vähemmistöä...suomalaisten silmät ovat auenneet..suomalaisista tutkimusten mukaan melkein 70 prosenttia pitää UFOja jo todellisena..
hyvät jatkot silti sinullekin ; ) - Ali b
Spaces kirjoitti:
Moicca vaan!
Saat tietysti uskoa ettei se muuta mitään...jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi...onhan niitäkin kuulemma amerikassa vielä jotka uskoo että maa on litteä : )..olet kuitenkin jo vähemmistöä...suomalaisten silmät ovat auenneet..suomalaisista tutkimusten mukaan melkein 70 prosenttia pitää UFOja jo todellisena..
hyvät jatkot silti sinullekin ; )haluaisin nähdä kyseisen tutkimuksen.
- Drian
Ali b kirjoitti:
haluaisin nähdä kyseisen tutkimuksen.
joillekin kaikki täytyy etsiä käteen...vähän itse kun alkaa tutkimaan niin löytääkin enemmän...tuo tutkimus oli eräästä tv-ohjelmasta...sähän voisit aloittaa UFOtutkimuksesi ihan tieteellisestä päästä...lue vaikka J.Allen Hynekin (tiedemies) UFOt toden rajamailla tai Joh E. Mackin kirjoja (Harvardin Medical Schoolin johtava ps.)
kirjastosta löytyy paljon ja jos osaat englantia tekstiä on tuhansia kirjoja...yliopistotutkimuksia aiheesta on paljon edellä mainittujen lisäksi..
t: Fil.kand Drian kirjoitti:
joillekin kaikki täytyy etsiä käteen...vähän itse kun alkaa tutkimaan niin löytääkin enemmän...tuo tutkimus oli eräästä tv-ohjelmasta...sähän voisit aloittaa UFOtutkimuksesi ihan tieteellisestä päästä...lue vaikka J.Allen Hynekin (tiedemies) UFOt toden rajamailla tai Joh E. Mackin kirjoja (Harvardin Medical Schoolin johtava ps.)
kirjastosta löytyy paljon ja jos osaat englantia tekstiä on tuhansia kirjoja...yliopistotutkimuksia aiheesta on paljon edellä mainittujen lisäksi..
t: Fil.kandNo mutta kuinka moni prosentti maapallon väestöstä uskoo Jumalaan? Entä kuinka moni on uskonut jo ennen tätä päivää erillaisiin pakanauskoihin? Ovatko hekin kaikki oikeassa koska vain uskovat niin?
Vaikka 70% Suomen kansalaisista uskoisikin vierailijoihin niin se ei tarkoita yhtään sen enempää kuin että ihmisillä on aina tahto uskoa johonkin ylempään ja parempaan voimaan. Yleensä pelastajaansa. Kyllähän sekin on mummolle merkki Jeesuksesta kun huomaa hänen kasvonsa näkkileivän margariinimuodostelmassa. Tämäkin on muuten tapahtunut juttu :)- Pulsar
Owashi kirjoitti:
No mutta kuinka moni prosentti maapallon väestöstä uskoo Jumalaan? Entä kuinka moni on uskonut jo ennen tätä päivää erillaisiin pakanauskoihin? Ovatko hekin kaikki oikeassa koska vain uskovat niin?
Vaikka 70% Suomen kansalaisista uskoisikin vierailijoihin niin se ei tarkoita yhtään sen enempää kuin että ihmisillä on aina tahto uskoa johonkin ylempään ja parempaan voimaan. Yleensä pelastajaansa. Kyllähän sekin on mummolle merkki Jeesuksesta kun huomaa hänen kasvonsa näkkileivän margariinimuodostelmassa. Tämäkin on muuten tapahtunut juttu :)Ihminen on aina hakenut 'suurempaa',mistä tämä johtuu,onko geeneihin asetettu tieto jostain suuremmasta,onko kenties aivomme vastaanotin joka saa tiedon 'ylhäältä',mene ja tiedä,sanon vaan että 'Elämä kasvattaa'...
*Ystäväni,olet heijastuma minusta sinussa,ja minä olen Kaikki mikä on'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu553892- 1382553
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182551Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151993- 161456
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1541057- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988