Hei!
Minulla on ollut kuukautiset ilonani jo 8 vuotta, säännöllisetkin jo pitkään. Kuukautiset kestävät yleensä 3-4 päivää. Tässä kuussa kuukautiset tulivat kyllä ajallaan, mutta yllätyin, sillä ne kestivät vain yhden vuorokauden! Ne loppuivat viime perjantaina, eli viisi päivää sitten. Missä vika? En ole muuttanut syömistottumuksiani, ainakaan vähemmän en näin kesällä ole syönyt ;) Ylipainoa on jonkin verran kertynyt vuosien mittaan. E-pillereitä tai vastaavia en käytä enkä ole ikinä käyttänyt. Käytän alkoholia suunnilleen kerran kuussa. Sinä päivänä kun kuukautiset loppuivat oltuaan yhden vuorokauden vierasilla, olin viihteellä ja join reippaasti. Harrastin myös seksiä samana päivänä. Ikinä ennen ei ole käynyt näin. Enhän vaan voi olla ainakaan raskaana? (Tämä tulee aina ekana mieleen :D) Käytämme ehkäisyä (kondomia) mutta vahinkokin on voinut käydä, esim kondomi on mennyt rikki kesken kaiken.
Voiko kuukautiset ihan noin vaan yhtäkkiä ilman mitään syytä kestää vain yhden vuorokauden?
YHDEN päivän kuukautiset??
10
14177
Vastaukset
- Korpi
Mielestäni kuukautisten pituus voi vaihdella ilman mitään erityistä syytä paljonkin samalla ihmisellä... Itselläni oli myös kerran vain päivän kestävät kuukautiset, joista aluksi järkytyin, mutta terkkarin mukaan se oli ihan normaalia. Itse tosin käytän e-pillereitä, jotka tunnetusti voivat lyhentää kuukautisia... Mutta uskoisin, että jos muita outoja oireita ei ole, niin kaikki on ihan ok.
- auttakaa muakii
mul oli sama juttu.. se kesti vain yhen päivän :// nyt sit taas näyttää olevan et taas kestäis yhen päivän
- testi...
Voit olla kyllä raskaanakin ja kyseessä ovat olleet ns.valemenkat.
Viihteellä seksiä.....- Ihmettelijä86
Tein siis raskaustestin, mutta negatiivista näytti. Huojennus siltä osalta, mutta mistäköhän tämä saattoi sitten johtua... Ei siinä mitään, hyvä vaan että säästyin kolmelta kivuliaalta päivältä, mutta ööh.... Ihmetyttää!
- jotain1
itelläni oli tänään ekan kerran kuukautiset:D mutta yllätyin että ne kesti vain 5 tuntia? onkohan se normaalia sil oon kuullut koulussa et ne kestää ekalla kerralla 3-6 päivää.
- Anonyymi
Mulla kans eilen, nyt ei mitään on kai normaalia. Minäkin koulusta kuulin 5-7 päivää ja myös kavereilta
- Anonyymi
Voiko syöminen muuten vaikuttaa kuukautisiin?
- Anonyymi
koronapiikin jälkeen kroppasekaisin ja hiustenlähtöä ,sydämmentykytystä.
Ehdottomasti viimeinen piikki. - Anonyymi
Hei, minulla alkoi menkat ja ne loppuivat yhdessä päivässä.
- Anonyymi
Minullakin oli (ehkä) menkat yhden päivän, mutta en ole ihan varma että olivatko ne edes menkat, ja olen tätä asiaa miettinyt ja ihmetellyt jo pari päivää(minulla ei ole siis ennen ollut menkkoja) niin en yhtään tiedä että olivatko ne menkat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364215Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31944Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4461739Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar551375Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4641300Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296