YHDEN päivän kuukautiset??

Ihmettelijä86

Hei!
Minulla on ollut kuukautiset ilonani jo 8 vuotta, säännöllisetkin jo pitkään. Kuukautiset kestävät yleensä 3-4 päivää. Tässä kuussa kuukautiset tulivat kyllä ajallaan, mutta yllätyin, sillä ne kestivät vain yhden vuorokauden! Ne loppuivat viime perjantaina, eli viisi päivää sitten. Missä vika? En ole muuttanut syömistottumuksiani, ainakaan vähemmän en näin kesällä ole syönyt ;) Ylipainoa on jonkin verran kertynyt vuosien mittaan. E-pillereitä tai vastaavia en käytä enkä ole ikinä käyttänyt. Käytän alkoholia suunnilleen kerran kuussa. Sinä päivänä kun kuukautiset loppuivat oltuaan yhden vuorokauden vierasilla, olin viihteellä ja join reippaasti. Harrastin myös seksiä samana päivänä. Ikinä ennen ei ole käynyt näin. Enhän vaan voi olla ainakaan raskaana? (Tämä tulee aina ekana mieleen :D) Käytämme ehkäisyä (kondomia) mutta vahinkokin on voinut käydä, esim kondomi on mennyt rikki kesken kaiken.
Voiko kuukautiset ihan noin vaan yhtäkkiä ilman mitään syytä kestää vain yhden vuorokauden?

10

14690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korpi

Mielestäni kuukautisten pituus voi vaihdella ilman mitään erityistä syytä paljonkin samalla ihmisellä... Itselläni oli myös kerran vain päivän kestävät kuukautiset, joista aluksi järkytyin, mutta terkkarin mukaan se oli ihan normaalia. Itse tosin käytän e-pillereitä, jotka tunnetusti voivat lyhentää kuukautisia... Mutta uskoisin, että jos muita outoja oireita ei ole, niin kaikki on ihan ok.

• auttakaa muakii

mul oli sama juttu.. se kesti vain yhen päivän :// nyt sit taas näyttää olevan et taas kestäis yhen päivän

• testi...

Voit olla kyllä raskaanakin ja kyseessä ovat olleet ns.valemenkat.
      Viihteellä seksiä.....

• Ihmettelijä86

Tein siis raskaustestin, mutta negatiivista näytti. Huojennus siltä osalta, mutta mistäköhän tämä saattoi sitten johtua... Ei siinä mitään, hyvä vaan että säästyin kolmelta kivuliaalta päivältä, mutta ööh.... Ihmetyttää!

• jotain1

itelläni oli tänään ekan kerran kuukautiset:D mutta yllätyin että ne kesti vain 5 tuntia? onkohan se normaalia sil oon kuullut koulussa et ne kestää ekalla kerralla 3-6 päivää.

• Anonyymi

Mulla kans eilen, nyt ei mitään on kai normaalia. Minäkin koulusta kuulin 5-7 päivää ja myös kavereilta

• Anonyymi

Voiko syöminen muuten vaikuttaa kuukautisiin?

• Anonyymi

koronapiikin jälkeen kroppasekaisin ja hiustenlähtöä ,sydämmentykytystä.
      Ehdottomasti viimeinen piikki.

• Anonyymi

Hei, minulla alkoi menkat ja ne loppuivat yhdessä päivässä.

• Anonyymi

Minullakin oli (ehkä) menkat yhden päivän, mutta en ole ihan varma että olivatko ne edes menkat, ja olen tätä asiaa miettinyt ja ihmetellyt jo pari päivää(minulla ei ole siis ennen ollut menkkoja) niin en yhtään tiedä että olivatko ne menkat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      41
      4642
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      53
      2224
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      1650
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1644
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1639
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      91
      1158
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1133
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1107
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      67
      1083
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      268
      1082
    Aihe