Owashille

kiitos!

On tosi kiva kun olet täällä sohimassa ns. "muurahaispesää". Luulenpa että palsta olisi jonkin verran köyhempi ilman sinua, koskapa innoitat ihmiset kirjoittamaan todella paljon tänne.

Toivonkin ettet harkitse, ainakaan vähään aikaan, pois jäämistä ufo-keskusteluista.

Oikein hyvää loppukesää sinulle Owashi!

15

871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin teretulemas

OW:n besserwisser mentaliteetti saattaa aiheuttaa ihmisissä palkokasvin siemenen imaisemista hengityselimen, mutta räväkkyyttähän tänne tarvitaan ja erilaisia näkemyksiä, notta teretulemas takasi myös minun puolestani (Vk)

• henkisiä

kykyjään itseään vastaan. Nuoren ihmisen energian haaskausta väittelyyn kun voisi tutkia ilmiöitä avoimesti ja oppia uutta.

• ufouskovaiset
        henkisiä kirjoitti:

kykyjään itseään vastaan. Nuoren ihmisen energian haaskausta väittelyyn kun voisi tutkia ilmiöitä avoimesti ja oppia uutta.

Siinäpä mahdoton yhtälö.

• mahdoton
        ufouskovaiset kirjoitti:

Siinäpä mahdoton yhtälö.

yhdistelmä.

• Monellekin
        mahdoton kirjoitti:

yhdistelmä.

Monilla ihmisillä usko UFO:illa saapuviin maanulkoisiin rotuihin sisältää selviä uskonnollisia piirteitä muukalaisten tuomasta "pelastuksesta" havaitsijoiden "henkisen tason" vaatimukseen.
        Tietysti on paljon asiasta kiinostuneita, joilla on jalat maassa, mutta UFO-keskustelu äärilaidallaan on erinomainen maaperä puhtaasti uskonnollisen asenteen muodostumiseen.

• haah
        Monellekin kirjoitti:

Monilla ihmisillä usko UFO:illa saapuviin maanulkoisiin rotuihin sisältää selviä uskonnollisia piirteitä muukalaisten tuomasta "pelastuksesta" havaitsijoiden "henkisen tason" vaatimukseen.
        Tietysti on paljon asiasta kiinostuneita, joilla on jalat maassa, mutta UFO-keskustelu äärilaidallaan on erinomainen maaperä puhtaasti uskonnollisen asenteen muodostumiseen.

Semmonen ei ole suositeltavaa vaikka kanavoidut viestit olisivatkin totta. Asia on muutenkin niin epäsuosiossa että on parempi ottaa askel kerrallaan kun etenee Ufo-asioissa. Todetaan nyt ensiksi se olemassaolo ja siirrytään sitten vasta pitemmälle...

• ahdasmielinen yhtälö
        ufouskovaiset kirjoitti:

Siinäpä mahdoton yhtälö.

on toteutunut täydellisesti, se olemme huomanneet jo monissa viesteissä ja toisten käsitysten mollaamisissa. Onko hänellä avoimuutta enemmän hyväksyä asioita joita monet pitävät täällä enemmän todennäköisinä kuin niitä ei olisi maailmassa.

Avoimuus tarkoittaa asioiden hyväksyntää monelta kantilta, ei täällä monetkaan ole kaikkia havaintoja taivaalla heti sanomassa ufoiksi. Pieni osa jää edelleenkin selvittämättömiksi tapauksiksi. Siitähän on tässä perimältään kyse.

• ateisteista
        ahdasmielinen yhtälö kirjoitti:

on toteutunut täydellisesti, se olemme huomanneet jo monissa viesteissä ja toisten käsitysten mollaamisissa. Onko hänellä avoimuutta enemmän hyväksyä asioita joita monet pitävät täällä enemmän todennäköisinä kuin niitä ei olisi maailmassa.

Avoimuus tarkoittaa asioiden hyväksyntää monelta kantilta, ei täällä monetkaan ole kaikkia havaintoja taivaalla heti sanomassa ufoiksi. Pieni osa jää edelleenkin selvittämättömiksi tapauksiksi. Siitähän on tässä perimältään kyse.

En usko että on kyse kummastakaan tämän henkilön kohdalla. Hän on luonut itsestään skeptikon irvikuvan, karrikatyyrin jonka avulla tietoisesti mollaa ateisteja siinä kuin tiedeuskovaisiakin.

Niistä vastauksista päätellen joita hän on antanut esimerkiksi disclosureprojektin todistajanlausuntoihin voi helposti huomata niiden olevan vain leikkimielistä kiusoittelua, koska hän ymmärtää itsekin heidän puhuvan totta. Hän on siis ehkä suurin ufo'uskoja' täällä, ja ne jotka provosoituvat lausunnoistaan epäilevät vielä itse. Turha siis provosoitua, paitsi leikkimielellä jos huvituttaa:)

• Kadun-nainen
        ateisteista kirjoitti:

En usko että on kyse kummastakaan tämän henkilön kohdalla. Hän on luonut itsestään skeptikon irvikuvan, karrikatyyrin jonka avulla tietoisesti mollaa ateisteja siinä kuin tiedeuskovaisiakin.

Niistä vastauksista päätellen joita hän on antanut esimerkiksi disclosureprojektin todistajanlausuntoihin voi helposti huomata niiden olevan vain leikkimielistä kiusoittelua, koska hän ymmärtää itsekin heidän puhuvan totta. Hän on siis ehkä suurin ufo'uskoja' täällä, ja ne jotka provosoituvat lausunnoistaan epäilevät vielä itse. Turha siis provosoitua, paitsi leikkimielellä jos huvituttaa:)

Kuitenkin lähtökohtaisesti kaiken kieltämiseen tähtäävä uuden analysointi/tutkimus/tiede on täysin arvotonta.
        Owashista kasvaa vielä täysi vastakohtansa, kunhan hän saa teevatinsa reunalle aidon oikean ufon, joka ei toimi pattereilla tai muulla ihmisen tai owashin tuntemalla voimalla.
        Siihen voi mennä vielä tovi.

• ebis
        ateisteista kirjoitti:

Hänen tarkoituksensa on vain provosoida toisten ajatuksia ja kirjoituksia, koska VAIN HÄN OIKEASSA !
        Vaikka hänen elämänkokemuksensa ja tietonsa on vasta alkutaipaleella. Monilla on vain suuret luulot itsestään, mutta elämä opettaa jos ei muuten niin kantapään kautta. Valitettavasti joskus kyllä käy niinkin ettei sekään opeta tarpeeksi, tyhmästä päästä kärsii silloin koko kroppa - sanotaan.

Hänhän on jossain vaiheessa sanonut ettei tarvitse ottaa asioista selvää, kuten lukemalla asiaan liittyviä kirjoja tai katsomalla tiettyjä videoita yms. Normaalisti ihminen lukemalla ja katsomalla sekä kuulemalla muodostaa kokonaiskäsityksensä asioista. Näistä syntyy se usko asian todenperäisyyteen, näinhän se tavallisesti menee meillä muilla. Poikkeus vahvistaa säännön - sanotaan. Onko tässä sitä paljon puhuttua avoimuutta tai putkinäköisyyttä ? - ja kenellä.

• ateisteista kirjoitti:

Ensimmäiseksi haluaisin tietää mikä on tiedeuskovainen ja toisekseen haluaisin nähdä viestin missä olen koskaan mollannut minkäänlaista ateistia :P

Olet kuitenkin täysin oikeassa, olen epäiltävästi tämän keskusteluserverin vanhin sielu, vakain ufouskoinen ja ufotietoinen. Käänteisellä psykologialla koitan saada teidät uskomaan entistä vahvemmin.

• Kadun-nainen kirjoitti:

Kuitenkin lähtökohtaisesti kaiken kieltämiseen tähtäävä uuden analysointi/tutkimus/tiede on täysin arvotonta.
        Owashista kasvaa vielä täysi vastakohtansa, kunhan hän saa teevatinsa reunalle aidon oikean ufon, joka ei toimi pattereilla tai muulla ihmisen tai owashin tuntemalla voimalla.
        Siihen voi mennä vielä tovi.

Siihen voi mennä montakin tovia :P Mutta sitä odotellessa! Pelkäänpä heidän kikattelevan sitten kuitenkin näille täälläkin esitetyille ufohavainnoille ja käsityksille valtion ja muukalaisten yhteistyöstä :> Olet kuiten täysin oikeassa siinä, että kääntäisin kelkkani melko totaalisesti jos minulle todistettaisiin pitävästi muukalaisten olemassaolo.

Eikö ufouskoisille olisi mukavaa, että julistaisin ennemmin muukalaisten olemassaoloa kuin kiusaisin heitä täällä? :> Todistusaineistoa pikaisesti, kiitos!

• ebis kirjoitti:

Hänen tarkoituksensa on vain provosoida toisten ajatuksia ja kirjoituksia, koska VAIN HÄN OIKEASSA !
        Vaikka hänen elämänkokemuksensa ja tietonsa on vasta alkutaipaleella. Monilla on vain suuret luulot itsestään, mutta elämä opettaa jos ei muuten niin kantapään kautta. Valitettavasti joskus kyllä käy niinkin ettei sekään opeta tarpeeksi, tyhmästä päästä kärsii silloin koko kroppa - sanotaan.

Hänhän on jossain vaiheessa sanonut ettei tarvitse ottaa asioista selvää, kuten lukemalla asiaan liittyviä kirjoja tai katsomalla tiettyjä videoita yms. Normaalisti ihminen lukemalla ja katsomalla sekä kuulemalla muodostaa kokonaiskäsityksensä asioista. Näistä syntyy se usko asian todenperäisyyteen, näinhän se tavallisesti menee meillä muilla. Poikkeus vahvistaa säännön - sanotaan. Onko tässä sitä paljon puhuttua avoimuutta tai putkinäköisyyttä ? - ja kenellä.

Ufokirjallisuutta on lukemattomia määriä. Monet näihin perusteellisesti perehtyneetkin ovat sitä mieltä, ettei niistä kuitenkaan kostu mitään, sillä ne eivät osoita minkäänlaista konkreettista tietoa tai todistetta asioista. Olen kyllä pari kuukautta sitten kirjastossa käydessäni selaillut ufokirjoja, muttei mitään erityistä sattunut silmiin - pelkästään samaa houretta ilman päätä tai häntää.

Videot katselen kuitenkin mielelläni vaikka sisältävät aivan saman verran konkreettista informaatiota kuin tyhjä a4-paperi. Toisissa taltioinneissa saattaa olla mielenkiintoisia ufohavaintoja joita pitääkin tutkailla mielenkiinnolla, nämä siis poikkeavat noista kongressitapauksista joita voikin verrata jumalanpalvelukseen.

Pelkään pahoin, että kaikki aika mitä upottaisin niiden miljoonien ufokirjojen lukemiseen osoittaisi minulle vain sen, että kyllä, ymmärsin heidän näkökulmansa ja nyt tiedän valtavasti täysin perusteettomia, fysiikanlakeja uhkaavia ja satunnaisia ufotapauksia jotka esiintyvät jokaisessa kirjassa erillaisena ja toinen toistaan uskomattomempina. Tämä ei kuitenkaan saa todistettua edelleenkään yhtään mitään.

• linjoilla

Aivan kelpo vastavoima ufouskovaisille.

• Olen huomannut itsekin kuinka vilinä alkaa muutamasta toisenlaisesta näkemyksestä. Yleensä harmillisesti vain siitä syystä, että se vain ärsyttää ja ärtyneenä monet palstan keskustelijoista eivät saa mitään asiallista ja järkevää argumenttia aikaiseksi. Sen sijaan vedotaan minun filosofisiin näkemyksiini tai johonkin muuhun yhtä relevanttiin aiheeseen sivuuttamalla pointtini täysin.

Noh, aina silloin tällöin tähänkin kyllästyy ja pitää hengähtää jotta saa voimia kestää pään takomista vasten seinää (asiallisten, aiheellisten ja hyvien argumenttien kerääminen ei todellakaan pätkähdä päähän pelkästä salamaniskusta vaan niitä pitää hakea suorastaan työllä, ja vastapalkaksi saa vain aiheetonta arvostelua asian vierestä). No mutta kuitenkin, tavoitteenihan on vain avartaa ihmisten näkemyksiä myös sille skeptiselle puolelle :) Enköhän minä täällä pysy vielä muutaman vuoden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      176
      4757
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3306
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1916
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      666
      1853
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1816
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1495
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe