Välivainio

mietiskelijä

Minkälaista asuinaluetta Välivainio on?

13

6140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -'-'-'-'-'-'-

Oon asunut nyt vajaan vuoden Välivainiolla ja erittäin tyytyväinen olen ollut! Ei mitään pahaa sanottavaa:) Voin hyvällä omalla tunnolla suositella.

• elisapetti

olen asunut kahteen otteeseen Välivainiolla, 1970-luvulla ja 1990-luvulla. Alue on hyvä paikka kaikenikäisille. Vanha alue, jossa on eri-ikäisiä ihmisiä. Lyhyt matka joka paikkaan. Suosittelen.

• plahna

Tosi kiva alue, lyhyt matka keskustaan ja bussitkin menevät vierestä. Palveluita kivasti, ja ympäristö mukavan vehmas.

• mietiskelijä

Kiitos vastauksista...Sinne siis minäkin suuntaan. :)

• ei missään nimessä
        mietiskelijä kirjoitti:

Kiitos vastauksista...Sinne siis minäkin suuntaan. :)

Taitavat nuo edelliset kirjoittajat olla kauppaamassa omakotitaloa välivainiolta. Omakotialue täynnä riidanhaluisia ihmisiä joilla ei ole muuta tekemistä kuin seurata naapureiden tekemisiä. itse kauppasin makotitaloa melkein 1,5 vuotta ennenkuin joku ulkopaikkakuntalainen tuli ja tyhmyyksissään osti sen.

• sama kuin

... väliliha.

• paikka asua

Asuin itse 1999-02 ja pelkkää hyvää sanottavaa.Rauhallinen paikka hyvien yhteyksien päässä joka paikasta.Linja-autoja kulki mukavasti joka suuntaan ja oli lähellä Tuiraa,keskustaa jne.

• välivainio

Näin 6 vuoden jälkeen voin sanoa et ei mitään valittamista ;) joka paikkkaan lyhyt matka

• Vielä kaapissa.

Onko välivainiolla gay-kulttuuria kuten hiirosessa ja oritkarissa?

• rentoutettu
    • Anonyymi

Minäkin haluaisin tietää ja erityisesti kokemuksia Pohjola rakennuksen kerrostaloista. Millainen on laatu?

• Anonyymi

Oikein hyvä.

• Anonyymi

Väli-mainio?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2364
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2080
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      2053
    4. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      74
      1742
    5. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1710
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      197
      1560
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1281
    8. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1209
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1164
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1123
    Aihe