Välivainio

mietiskelijä

Minkälaista asuinaluetta Välivainio on?

15

6905

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -'-'-'-'-'-'-

Oon asunut nyt vajaan vuoden Välivainiolla ja erittäin tyytyväinen olen ollut! Ei mitään pahaa sanottavaa:) Voin hyvällä omalla tunnolla suositella.

• elisapetti

olen asunut kahteen otteeseen Välivainiolla, 1970-luvulla ja 1990-luvulla. Alue on hyvä paikka kaikenikäisille. Vanha alue, jossa on eri-ikäisiä ihmisiä. Lyhyt matka joka paikkaan. Suosittelen.

• plahna

Tosi kiva alue, lyhyt matka keskustaan ja bussitkin menevät vierestä. Palveluita kivasti, ja ympäristö mukavan vehmas.

• mietiskelijä

Kiitos vastauksista...Sinne siis minäkin suuntaan. :)

• ei missään nimessä
        mietiskelijä kirjoitti:

Kiitos vastauksista...Sinne siis minäkin suuntaan. :)

Taitavat nuo edelliset kirjoittajat olla kauppaamassa omakotitaloa välivainiolta. Omakotialue täynnä riidanhaluisia ihmisiä joilla ei ole muuta tekemistä kuin seurata naapureiden tekemisiä. itse kauppasin makotitaloa melkein 1,5 vuotta ennenkuin joku ulkopaikkakuntalainen tuli ja tyhmyyksissään osti sen.

• sama kuin

... väliliha.

• paikka asua

Asuin itse 1999-02 ja pelkkää hyvää sanottavaa.Rauhallinen paikka hyvien yhteyksien päässä joka paikasta.Linja-autoja kulki mukavasti joka suuntaan ja oli lähellä Tuiraa,keskustaa jne.

• välivainio

Näin 6 vuoden jälkeen voin sanoa et ei mitään valittamista ;) joka paikkkaan lyhyt matka

• Vielä kaapissa.

Onko välivainiolla gay-kulttuuria kuten hiirosessa ja oritkarissa?

• rentoutettu
    • Anonyymi

Minäkin haluaisin tietää ja erityisesti kokemuksia Pohjola rakennuksen kerrostaloista. Millainen on laatu?

• Anonyymi

Oikein hyvä.

• Anonyymi

Väli-mainio?

• Anonyymi00015

Millainen asuin alue nykyään on?

• Anonyymi00016

Millainen on esim. asumiseen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      283
      1140
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      263
      999
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      920
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      105
      874
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      99
      809
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      73
      808
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      107
      679
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      551
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      488
    Aihe