Kertokaa ken tietää, että minkälaisen tuomion kaveri voi saada kun hän murtautui erääseen asuntoon ja vei sieltä lähes 10000euroa rahaa ja jäi kiinni... Asunnossa ei ollut tuolloin ketään paikalla. Ps.kaveri oli ensikertalainen
Murto toisen
7
1760
Vastaukset
- ...
törkeä varkaus
- olis
pop
- Selvitä
Ehonalaisella koska on ensikertalainen.
On vaan tosi törkeetä rikkoa kenenkään yksityisyyttä - El Reino
Tulee ainakin syyte törkeästä varkaudesta...laissa sanotaan,että jos varkauden aiheuttama vahinko on rikoksen uhrille huomattavan suuri niin törkeä varkaus-syyte täyttyy...silloin myös jos on varkautta suorittaessaan ollut mukana ampuma-ase,räjähde tms....
- KIRJOTTAJA
MENET LUSIMAAN...TAISIT OLLA SINÄ
- El Reino
on sitä mieltä, että rikos on aina rikos. Rikoksesta tulee rangaista niin, että tuntuu. Joskus tuntuu, että sähkötuolirangaistus olisi täällä Suomessakin tarpeen!
- mitään
mielenkiintoinen aihe :)
Jos kaveri on ensikertalainen, hyvällä tuurilla ei saa edes syytettä :) tosin jos kaveri toistaa tapauksen sitten varmankin seura jotakin pientä. Tarkoitan kuitenkin, että varkaus on ollut siisti, esim. ei ollut kukaan muu paikalla tapahtumahetkellä kuin varas itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165