Huumoria eniten?

Kysynpä vain :D

Missä kirjassa teidän mielestä on eniten huumoria?Mä en oikeen tiedä,mutta Feeniksin Killassa on aika paljon...

Luen sitä uudelleen ja koko kirjan alussa olen saanut nauraa..Tosin voi johtua siitä että ymmärrän asiat huumorilla :D

Ja jos jaksatte,saatte laittaa niitä pätkiä tänne jotka kuulostaa hauskalta/huvittavalta tai on muuten humoristisia.. :)

Voisin kyllä itse laittaa yhden(tai muutaman)..Tämä ei pakosti naurata ketään mutta itse ainakin tirskahdin :D Kun rupesin oikeen kuvittelemaan sitä tilannetta :D

Eli: "Minun vanhempani ovat jästejä hei",Dean sanoi olkiaan kohauttaen. "He eivät tiedä yhtään mitään mistään kuolemista Tylypahkassa, koska minä en ole niin typerä, että kertoisin heille."

Ja laitan toisen(teidän kiusaksi)...Tämä oli aika hauska minusta :D Jälleen..

Eli: "Harry, jätin kirjeen, jossa sanon tädillesi ja sedällesi, etteivät turhaan huolestu-"
"Eivät ne huolestu", Harry sanoi.
"-koska sinä olet turvassa-"
"Siitä ne vain masentuvat."
"-ja tapaatte taas ensi kesänä."
"Täytyykö minun?"
(Lupin hymyili eikä vastannut mitään.)

Toi hymyilyttää :D Lisäksi Lupin on minusta niin ihana hahmo(Siriuksen lisäksi) :)

18

2077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaffat

Mun mielestä kans 5. kirjassa oli huumoria. Ainakin mua nauratti Pimento vastaan Riesu ja Weasleyn kaksoset. :D

En olekkaan vähään aikaan lukenut Pottereita. Pitäs varmaan alkaa kertaamaan.

• black_fan

Joo, Remus ja Sirius on kyl parhaita! :D ja tietty Tonks. :)

Itteäni tirskahutti kun Weasleyt neljännessä opuksessa tuli hakemaan Harrya ja jäi pahasti jumiin..
      Ronin ääni kuului nyt muiden seasta.
      "Mitä me täällä tehdään? Menikö jokin pieleen?"
      "Ei, ei, Ron", kuului Fredin pilkallinen ääni. "Ehei, tähän me tahdottiinkin jäädä jumiin."

Ja viidennestä kirjasta...
      "Ja tässä on Nymfadora -"
      "Älä sano minua Nymfadoraksi, Remus", nuori noita sanoi väristen, "sano Tonks."
      "Nymfadora Tonks, joka toivoo että häntä puhutellaan pelkällä sukunimellä", Lupin lopetti lauseensa.
      "Niin toivoisit itsekin, jos pöljä äitisi olisi antanut nimeksesi Nymfadora", Tonks jupisi.

Ihania tyypejä, vai mitä? ;)

• Anu Saukko

Ron sanoo neloskirjassa uranus-vitsin. Hekoheko!

"Saanko minäkin katsoa Uranustasi, Lavender?"

• Juu..huumoria on :)

Onhan niitä,varsinkin feeniksin killasa :D *nauraa onnessaan*

Tässä muutama Feeniksin Killasta:

"Minä en näe mitään paiseita",Ron sanoi tutkaillen kaksosia.
        "Joo,et näe",Fred sanoi synkkänä,"ne eivät ole sellaisessa paikassa,jota me yleensä esitellään julkisesti."
        "Mutta sanottakoon sen verran,ettei ihan hirveästi tee mieli istua luudanvarrella-"

Tässä lyhyt:(lyhensin lauseesta)

"Kuvittele millaista ajan haaskausta jahdata vedenväkeä,kun Oljon kaltaisia jalkarättejä juoksentelee vapaana."

Ja vielä muutama :D

"Onko totta,että sinä huusit professori Pimennolle?"
        "On,"Harry sanoi.
        "Nimitit häntä valhetelijaksi?"
        "Niin."
        "Sanoit hänelle että hän-joka-jääköön-nimeämättä on palannut?"
        "Niin."
        Professori McGarmiwa istuutui pöytäns' taakse ja rypisti otsaansa.Sitten hän sanoi:"Ota keksi,Potter."

Ja vielä yksi :D

"Joo,Orave oli loisto-opettaja", Harry sanoi kovalla äänellä,"siinä oli vain se pikkuinen varjopuoli,että hänen takaraivostaan törrötti lordi Voldemort."

• Sugarcube
        Juu..huumoria on :) kirjoitti:

Onhan niitä,varsinkin feeniksin killasa :D *nauraa onnessaan*

Tässä muutama Feeniksin Killasta:

"Minä en näe mitään paiseita",Ron sanoi tutkaillen kaksosia.
        "Joo,et näe",Fred sanoi synkkänä,"ne eivät ole sellaisessa paikassa,jota me yleensä esitellään julkisesti."
        "Mutta sanottakoon sen verran,ettei ihan hirveästi tee mieli istua luudanvarrella-"

Tässä lyhyt:(lyhensin lauseesta)

"Kuvittele millaista ajan haaskausta jahdata vedenväkeä,kun Oljon kaltaisia jalkarättejä juoksentelee vapaana."

Ja vielä muutama :D

"Onko totta,että sinä huusit professori Pimennolle?"
        "On,"Harry sanoi.
        "Nimitit häntä valhetelijaksi?"
        "Niin."
        "Sanoit hänelle että hän-joka-jääköön-nimeämättä on palannut?"
        "Niin."
        Professori McGarmiwa istuutui pöytäns' taakse ja rypisti otsaansa.Sitten hän sanoi:"Ota keksi,Potter."

Ja vielä yksi :D

"Joo,Orave oli loisto-opettaja", Harry sanoi kovalla äänellä,"siinä oli vain se pikkuinen varjopuoli,että hänen takaraivostaan törrötti lordi Voldemort."

Nyt rupesi naurattamaan, kun luin noita teidän laittamia.
        Uranus-juttu oli tosiaankin paha, en ollutkaan tullut itse ajatelleeksi :'D.

Nyt ei äkkiseltään tule muita mieleen kuin tämä, jolle tirskuin kuutos kirjassa:
        "Harryyn iski äkillinen tarve paljastaa itsensä ja hän kiskaisi näkymättömyysviitan päältään niin että hulmahti."

• naurunmaailmanmestari, melkein

Monia kohtia on, mutta kun niitä kysytään ne häviää johonki:D Tässä muutama:

VK s.256
      Harry kääntyi äkkiä Roniin päin.
      "Charlie", hän sanoi.
      "Sinullakin alkaa vipata päästä", Ron sanoi. "Minä olen Ron, etkö muista?"

VK s.320
      "Se, mitä sinun ja professori Oraven välillä tapahtui, on ehdottomasti salaisuus, joten koko kouluhan siitä tietysti tietää. Käsittääkseni ystäviesi Fred ja George Weasleyn tekosia oli se, että sinulle yritettiin lähettää vessanpytty. He epäilemättä olettivat sen huvittavan sinua. Matami Pomfrey oli kuitenkin sitä mieltä, ettei se ollut järin hygieeninen, ja takavarikoi sen."

LP s.541
      "Mitä te täällä teette?" Ron ja Fred sanoivat yhtä aikaa.
      "Lähetetään kirje", Harry ja George sanoivat yhteen ääneen.
      "Mitä, tähän aikaan?" sanoivat Hermione ja Fred.

FK s.623
      Syntyi pitkä hiljaisuus, joka katkesi Lockhartin vihaiseen ääneen.
      "Kuulkaas nyt, en minä turhan päiten opetellut kaunokirjoitusta!"

No, tuli niitä jonkin verran, lisääkn varmaan löytäsin jos ettisin.:D Hauskaa kesän loppua!:)

• hyvä huumorintaju auttaa :D

Tässä on muutamia(laitan niitä ylös,sillä niitä on kiva lueskella vihosta) :D

"Me yritettiin lohduttaa äitiä",Fred sanoi ja kiersi katsomaan Harryn taulua,"sanottiin,ettei Percy ole muuta kuin julmettu läjä rotankakkaa."
        (FK,s.611)

"Etsin sitä myöhemmin,todennäköisesti se on yläkerrassa parkumassa äitini vanhojen puhvihousujen perään tai jotain.Tietenkin se on voinut kömpiä tuuletuskanavaan ja kuolla...mutta ei pidä toivoa liikoja..." (FK,s.635)

Siinähän niitä ja ilmoittelen jos tulee lisää Feeniksin Killasta jota luen.. :)

• Please..

Laittakaa lisää hauskoja kohtia jos muistatte tai tulee vastaan kun luitte kirjoja..tekis mieli nauraa :D

• -eräs-

tähän on nyt tullut aika pitkä rivi hauskoja juttuja, joille on saanut nauraa maha kipeenä ja nyt minä kannan korteni kekoon.. :)(tai ainkin yritän)

FK (s.20-21)
      "Hei, Iso D!"
      Dudley kääntyi.
      "Äh", hän murahti. "Sinä."
      "Miten kauan sinä olet joku Iso D ollut?" Harry kysyi.
      "Pää kiinni", Dudley ärähti ja kääntyi poispäin.
      "Hieno nimi", Harry sanoi naama virneessä ja sovitti askelensa serkkunsa askeleiden tahtiin. "Mutta minulle sinä tulet aina olemaan Pikkinen Diddipsi".
      "Sanoin että PÄÄ KIINNI!" Dudley rähisi lihakimpaleita muistuttavat kämmenet tiiviisti nyrkissä.
      "Eivätkö kaverisi tiedä, että sillä nimellä äitisi kutsuu sinua?"
      "Naama umpeen."
      "et sinä käske äitiäsi panna naamaa umpeen. Entäs Puppari tai Dippeliduppeli, saanko käyttää niitä?"
      Dudley ei sanonut mitään. Hänen itsehillintänsä tuntui kuluvan kokonaan siihen, että hän yritti oll lyömättä Harrya.
      "No kenet te hakkasitte tänään?" Harry kysyi eikä enää virnuillut. "Jonkun kymmenvuotiaan taas? Tiedän, että toissa iltana pieksitte Mark Evansin-"
      "Se kerjäsi sitä", Dudley ärähti.
      "Ai jaa?"
      "Se vinoili minulle."
      "Niin vai? Sanoiko se, että sinä näytät sialta, joka on opetettu kävelemään takajaloilla? Koska se ei ole vinoilua, Dud, se on totta."

(harry kerjää vertanenästä) siitä tuli vähän pitkä.. mut se on tosi hauska (siis ainakin mun ja mun systerin mielestä).

• hihihiihhiihiih

minä löysin LP:Stä tällaisen:
        "se oli norjasta lähetetty lannoite näyte" percy sanoi punastuen syvästi. "siinä ei ollut mitään henkilökohtaista"
        "oli siinä" fred kuiskasi harrylle "me lähetettiin se"

• ruma & tyhmä

Vai onko kuudenteen Potteriin kätketty tahallaan jotain kaksimielisiä juttuja..?
      Okei, olen lukenut Potter slashia liikaa, mutta en voinut olla hymähtämättä joillekin jutuille.
      Esim. kun pedofiili-Dumbledore halusi ahtautua Harryn kanssa pieneen puutarhavajaan ja valitteli sitä, kun Harryn ja Siriuksen SUHDE jäi niin lyhyeksi.

Myöskin Harryn pitkät katseet Blaise Zabinin suuntaan TP:n junassa ja pakkomielle Draco Malfoysta sai hymähtämään.

Olen lukenut ihan vasta muitakin Pothead-kirjoja, mutta niistä en ole löytänyt yhtä paljon tuollaista.
      Pistää epäilyttämään, että onkohan uusimpaan pistetty tahallaan pieniä koukkuja, joihin fanfictionin ystävät voivat tarttua...? Tuskimpa sentään.

• hp fanifani

"lähettääkö ne onkelmia sun perään" FK:sta (ei mennyt ihan noin mut toi mu ainaki on naurattanut

• hp fanifani kirjoitti:

"lähettääkö ne onkelmia sun perään" FK:sta (ei mennyt ihan noin mut toi mu ainaki on naurattanut

Tässä on hauskoja kohtia:
        (vk s.108)
        "Odotapa,minä taidan muistaa että hän taisi sittennkin mainita siitä jotain"sanoi toinen kaksosista,"Kerran-"
        Tai kahdesti-
        Yhden minuutin-
        Koko kesän-

Ja sitten hyvä oli vk:ssa(s.110)
        "älä itke ginny,me lähetetään sinulle kauheasti pöllöjä"
        "Me lähetetään sinulle tylypahkan vessanpytty"
        "George!"

Ja fk jollain sivulla:

"Kuka Cedric on,poikaystäväsikö"

• cli
        Yö-fani kirjoitti:

(vk s.108)
        "Odotapa,minä taidan muistaa että hän taisi sittennkin mainita siitä jotain"sanoi toinen kaksosista,"Kerran-"
        Tai kahdesti-
        Yhden minuutin-
        Koko kesän-

"George!"

Ja fk jollain sivulla:

Tässä hauska kohta puoliverisestä prinssistä:
        -Miksi murehdit häntä-joka-jääköön-nimeämättä?
        Sinun PITÄISI murehtia
        KAKKAA-JOKA-JÄÄKÖÖN-TULEMATTA
        Sensaatiomaista ummetusta, joka pitää maan otteensaan.
        Sivu 127

• R.A.B
        cli kirjoitti:

Tässä hauska kohta puoliverisestä prinssistä:
        -Miksi murehdit häntä-joka-jääköön-nimeämättä?
        Sinun PITÄISI murehtia
        KAKKAA-JOKA-JÄÄKÖÖN-TULEMATTA
        Sensaatiomaista ummetusta, joka pitää maan otteensaan.
        Sivu 127

Minua ei kyllä kakka-jutut naurata, mutta pistin merkille, että kuutoskirjassa mainitaan aika monessa kohtaa sana "kakka".
        Rowling varmaan tykkää kakka-huumorista???

• Feeniksin Killasta :D
        Yö-fani kirjoitti:

(vk s.108)
        Tai kahdesti-
        Yhden minuutin-
        Koko kesän-

"George!"

Ja fk jollain sivulla:

Täs muutama Feeniksin Killasta :D

"Kotitonttu joka asuu täällä",Ron sanoi,"sekopää.En ole ikinä tavannut mitään sen kaltaista."
        Hermione rypisti otsaansa Ronille.
        "Ei se ole sekopää."
        "Sen korkein tavoite on se,että sen pää leikataan irti ja tungetaan laattaan niin kuin sen äidin pää,"Ron sanoi ärtyneesti."Onko se sinusta normaalia?" (Fk,s.98)

"Tiedämme että suunnittelet jotain omituista",Petunia-täti sanoi.
        "Emme me tyhmiä ole",Vernon-setä sanoi.
        "No SE on minulle uutinen",Harry sanoi. (Fk,s.13)

..."-emäntä vannoi,ettei tuo ole hänen poikansa,ja täällä hän taas on,sanotaan että on murhaajakin-"
        "Jupise vielä vähän,niin alankin murhaajaksi!"Sirius ärähti läimäyttäessääb oven kiinni heti tontun jäljestä.

• Ennus
        Feeniksin Killasta :D kirjoitti:

Täs muutama Feeniksin Killasta :D

"Kotitonttu joka asuu täällä",Ron sanoi,"sekopää.En ole ikinä tavannut mitään sen kaltaista."
        Hermione rypisti otsaansa Ronille.
        "Ei se ole sekopää."
        "Sen korkein tavoite on se,että sen pää leikataan irti ja tungetaan laattaan niin kuin sen äidin pää,"Ron sanoi ärtyneesti."Onko se sinusta normaalia?" (Fk,s.98)

"Tiedämme että suunnittelet jotain omituista",Petunia-täti sanoi.
        "Emme me tyhmiä ole",Vernon-setä sanoi.
        "No SE on minulle uutinen",Harry sanoi. (Fk,s.13)

..."-emäntä vannoi,ettei tuo ole hänen poikansa,ja täällä hän taas on,sanotaan että on murhaajakin-"
        "Jupise vielä vähän,niin alankin murhaajaksi!"Sirius ärähti läimäyttäessääb oven kiinni heti tontun jäljestä.

Täsä on jotain fk:sta,jotka naurattaa aina :D

"Mitä tuo on esittävinään?" Fred kysyi katsellessaansilmät sirissä Dobbyn taulua. "Näyttää gibbonilta, jolla on kumpikin silmä mustana."

Ja sitten toinen:

"Hermione tokaisi: "Myssyt ovat kadonneet. Kotitontut näköjään sittenkin haluaa vapautensa."
        "En olisi siitä niinkään varma", Ron sanoa pamautti. "Ehkä ne eivät laskeneet niitä vaatteiksi. Eivät ne minusta muistuttaneet ollenkaan myssyjä vaan pikemminkin villaisia virtsarakkoja."

Ja vielä:
        "Ron, meidän täytyy näyttää ensiluokkalaisille tietä!"
        "Ai joo", sanoi Ron, joka oli näköjään unohtanut. "Hei-hei, kaikki! Kääpiöt!"
        "Ron!"
        "Mutta niitä ne on, ihan pikkuruisia.."

hehee naurattaa vieläki :D

• hehheh :)
        Ennus kirjoitti:

Täsä on jotain fk:sta,jotka naurattaa aina :D

"Mitä tuo on esittävinään?" Fred kysyi katsellessaansilmät sirissä Dobbyn taulua. "Näyttää gibbonilta, jolla on kumpikin silmä mustana."

Ja sitten toinen:

"Hermione tokaisi: "Myssyt ovat kadonneet. Kotitontut näköjään sittenkin haluaa vapautensa."
        "En olisi siitä niinkään varma", Ron sanoa pamautti. "Ehkä ne eivät laskeneet niitä vaatteiksi. Eivät ne minusta muistuttaneet ollenkaan myssyjä vaan pikemminkin villaisia virtsarakkoja."

Ja vielä:
        "Ron, meidän täytyy näyttää ensiluokkalaisille tietä!"
        "Ai joo", sanoi Ron, joka oli näköjään unohtanut. "Hei-hei, kaikki! Kääpiöt!"
        "Ron!"
        "Mutta niitä ne on, ihan pikkuruisia.."

hehee naurattaa vieläki :D

ei pakosti hauskoja mut miten vaan :D

..."ja kuulosti siltä että Dumbledoren oli tosi vaikea löytää hommaan tänä vuonna ketään."
        "Eikä ihme kun ajattelee miten edellisten neljän on käynyt",George sanoi.
        "Yksi sai potkut,yksi kuoli,yhdeltä meni muisti ja yksi oli yhdeksän kuukautta lukitussa arkussa",Harry sanoi laskien opettajat sormillaan."Joo,käsitän mitä tarkoitat." (FK s.200)

"Terve,Harry,"George sanoi leveä hymy huulillaan.
        "Arveltiinkin,että sinun sulosointuine äänesi me kuultiin."
        "Älä turhaan tukahduta kiukkuasi,Harry,anna vain kaiken tulla",Fred sanoi hymyillen hänkin leveästi.
        "Jossain viidenkymmenen mailin päässä saattaa olla parikin tyyppiä,jotka eivät ole vielä kuulleet." (FK s.89)

toivottavasti noita ei oltu vielä sanottu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3231
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57