Moottoripyörävarusteita Virosta

Tietääkö kukaan saako Virosta halvemmalla moottoripyörän ajovarusteita? Ja jos niin mistä sieltä..??

5

3940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timo Veee

Kesäkuussa kävin motomarket.ee -liikkeessä. Pieni kioski ostarin sisäkäytävällä. Tilasin etukäteen kypärän ja noudin sen sieltä. Ihan bueno liike, mutta pieni...

• timo peee

ostari sijaitesee?
        Olen menossa tallinnaan maanantaina ja olis myös kiva löytää sieltä mopoliike.

• ajomies
        timo peee kirjoitti:

ostari sijaitesee?

ota igoriin yhteyttä niin kyllä kaupat löytyy ne on niitä nahkatakki jätkii satamassa kyselevät tarviiko kyytii kysy iigoria ne kyllä neuvoo ne on pimeitä takseja mutta ihan luotettavia. kymmeniä kertoja käynyt ei mitään ongelmia homma pelaa .

• Tane
        timo peee kirjoitti:

ostari sijaitesee?

ostaa Monkeyn vai minkälaista mopedia ajattelit?
        Onkohan Virossa paljon eri mopomerkkejä myynnissä.
        Lieneekö siellä mitään vanhaa Tunturia vastaavaa?

• Virosta 3 tuonut 011

kun menee pärnuun päin noin 5-7 kilometria,niin alkaa löytymään mp-liikkeitä,joissa on erimerkkisiä mp:tä sekä mopoja ja varusteita aivan samoin,kuin suomalaisilla liikkeilla,esim:allrightilla tai vastaavilla,mutta hinnoissa on se hyvinkin huomattava ero,nahkapuku 2-osainen oli 200 euroa kokona 54,joka sopii 80-90 kiloiselle 178 cm miehelle ,mm Dainesin pukuja näkyi olevan,mutta niillä oli hiukan kovempi hinta,mutta edullisempi siltikin ,kuin suomesta ostaessa,pyöriä oli paljon ja edullisempia kuin suomessa ja tuovat satamaan laivaan sen myös ja laiva kuskaa 14 eurolla pyörän suomeen ja ei muuta kuin yullattavaksi ja sitten leimalle,niin pääset samalla viikolla jo ajelemaan,itse olen tuonut 3 kpl museokilville laitettavaa pyörääsieltä ja maksoin hondan 750 1600 euroa ja yhdellä ollut uudesta 34 t ajettuna,joten reilusti alle suomen hintojen ja oli ihan aitojakin tuutteja 1970-1973 mallisia kolmena kappaleena kaikkia noita malleja ja hinnat oli 2000 euron,kun suomessa maksavat museoon rekisteröitynä jopa 8000 ja ylikin esim.nostalgia pyörässä,tosin nostalgiapyrän kaveri tekee ne uusiksi ian alusta loppuun,joten ne vastaa kyllä uutta,kun häneltä ostaa,sillä näkyy muutama tuutti netissä olevan ja muitakin tuontipelejä,lähinnä taitaa harrastuksena Harrikat olla,koska mallit oli ihan huippuja hänellä ainakin kuvien perusteella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe