manu ja matti, suuri aarteenmetsästys, apua?

Nimetön

miten saa auki viinikellarissa olevan tynnyrin? mistä löytää ompelutarvikkeet tms. mitkä pitää tunkea sinne yhteen hauta-arkkuun? saako planeettahuoneesta muutakin kuin unohtuneita hetkiä? miten makuuhuoneen lipaston laatikot saa auki?

kiitos kaikille :)

23

4035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän_ratkaisun

      sun täytyy kerätä kolme pulloo. ne löytyy täältä:
      1.Hyppää ruokasalin pöydälle kellotornista löytyneellä jousella.sieltä pullo ja tekohampaat meetvurstista.
      2.olohuoneen pöydällä on toinen pullo.
      3.tornissa, jossa on riimuovi ja "tekoarkku", pöydällä on pullo.
      täytä pullot tynnyrin litkulla ja se aukeaa.
      planeettahuoneesta saa pöydän alta ritsaan kuuluvan kumilenkin ja pienestä laatikosta tähden alta avainmen, joka sopii viemäriin.
      klikkaa suurennuslasilla makuuhuoneen tyynyjä, kuuluu "kling" ja pussissasi on avain lipastoihin. arkkuun tarvitsee vain neulan. :)

      • lupu

        kiitoskiitos


      • poika-93
        lupu kirjoitti:

        kiitoskiitos

        siihen riimu oveen tarttee koodin ja se pitää laitaa siihe oveen... ootko löytäny riimuista kertovan kirjan?? jos oot ni kato sitä suurennus lasilla ja pistä se koodi siihe oveen joka on siin kirjas... sen neulan löytäää sielt kreivin ja kreivittären makuu huoneest ku painelee sil suurennus lasilla niitä tyynyjä vuoron perään. saat sieltä avaimen joka käy siihe vasemman puoleiseen laatikoon manu ottaa sieltä neulan. vie se sinne arkuun ni ei enää kummitukset kiusaa!!! =)


      • ihan pihalla
        poika-93 kirjoitti:

        siihen riimu oveen tarttee koodin ja se pitää laitaa siihe oveen... ootko löytäny riimuista kertovan kirjan?? jos oot ni kato sitä suurennus lasilla ja pistä se koodi siihe oveen joka on siin kirjas... sen neulan löytäää sielt kreivin ja kreivittären makuu huoneest ku painelee sil suurennus lasilla niitä tyynyjä vuoron perään. saat sieltä avaimen joka käy siihe vasemman puoleiseen laatikoon manu ottaa sieltä neulan. vie se sinne arkuun ni ei enää kummitukset kiusaa!!! =)

        MOi! Nyt tarvittais apua mahdollisimman pian. kun mä olen yrittänyt saada valoa sinne hautakammioon mut huonoin tuloksin. kun siellä on se lamppu, mut mä en saa sitä syttymään. ja miten sen tynnyrin saa auki?! ja miten nitroglyseriiniä saa tehtyä laboradoriossa??! missä se kissa on? siis se joka muuttuu hiekaks? kiitos jo etukäteen. vastatkaa niin pian kuin voitte!


      • Nimetön
        ihan pihalla kirjoitti:

        MOi! Nyt tarvittais apua mahdollisimman pian. kun mä olen yrittänyt saada valoa sinne hautakammioon mut huonoin tuloksin. kun siellä on se lamppu, mut mä en saa sitä syttymään. ja miten sen tynnyrin saa auki?! ja miten nitroglyseriiniä saa tehtyä laboradoriossa??! missä se kissa on? siis se joka muuttuu hiekaks? kiitos jo etukäteen. vastatkaa niin pian kuin voitte!

        Laita ensin lamppuun lampun sydän ja sytytä se sitte tulitikulla ( tikun saat syttymään kun klikkaat tikkuaskia tavarapussissa suurennuslasilla ja klikkaamalla suurennettua kuvaa saat askista tulitikun, sytytä tikku raapaisemalla se askiin ja nyt voit sytyttää sillä lampun ).
        Tynnyrin saat auki kun tyhjennät sieltä ensin viinit kolmeen viinipulloon (yksi pullo löytyy olohuoneesta, toinen ruokasalin pöydältä ja kolmas riimuoven takaa).
        Nitroglyseriiniä teet kun sytytät tulitikulla kaasukeittimen laboratorion pöydällä.
        Luurankokissa on tynnyrioven takana.

        Toivottavasti tästä näin aluks oli apua :)


      • pulassa oleva

        miten nitroglyseriinin saa räjäytettyä kun se on laitettu muurissa olevaan aukkoon???!!


      • pulassa oleva
        Nimetön kirjoitti:

        Laita ensin lamppuun lampun sydän ja sytytä se sitte tulitikulla ( tikun saat syttymään kun klikkaat tikkuaskia tavarapussissa suurennuslasilla ja klikkaamalla suurennettua kuvaa saat askista tulitikun, sytytä tikku raapaisemalla se askiin ja nyt voit sytyttää sillä lampun ).
        Tynnyrin saat auki kun tyhjennät sieltä ensin viinit kolmeen viinipulloon (yksi pullo löytyy olohuoneesta, toinen ruokasalin pöydältä ja kolmas riimuoven takaa).
        Nitroglyseriiniä teet kun sytytät tulitikulla kaasukeittimen laboratorion pöydällä.
        Luurankokissa on tynnyrioven takana.

        Toivottavasti tästä näin aluks oli apua :)

        mitä hyötyä luurankokissasta on? miten nitroglyseriinin saa räjäytettyä kun se on muurissa olevassa aukossa(viinitynnyrin takana)???!!


      • Nimetön
        pulassa oleva kirjoitti:

        mitä hyötyä luurankokissasta on? miten nitroglyseriinin saa räjäytettyä kun se on muurissa olevassa aukossa(viinitynnyrin takana)???!!

        Ei kerrassaan mitään hyötyä, se vain hajoaa kun siihen koskee :)
        Laita löytämääsi lelupupuun paristo ja pistä se kävelemään nitroglyseriiniä kohti.


      • Auttaja taas
        poika-93 kirjoitti:

        siihen riimu oveen tarttee koodin ja se pitää laitaa siihe oveen... ootko löytäny riimuista kertovan kirjan?? jos oot ni kato sitä suurennus lasilla ja pistä se koodi siihe oveen joka on siin kirjas... sen neulan löytäää sielt kreivin ja kreivittären makuu huoneest ku painelee sil suurennus lasilla niitä tyynyjä vuoron perään. saat sieltä avaimen joka käy siihe vasemman puoleiseen laatikoon manu ottaa sieltä neulan. vie se sinne arkuun ni ei enää kummitukset kiusaa!!! =)

        riimukirja löytyy kirjastosta siitä pikkuhyllystä joka on toisen nojatuolin takana. paina pussissa sitä kirjaa suurennuslasilla ja kirjota se koodi riimuoveen painenlemalla kuvioita oikees järjestykses.
        Toivottavasti musta oli taas apuu... oon pelannu sen kato läpi... :)


      • _avittaja _taasen_
        pulassa oleva kirjoitti:

        miten nitroglyseriinin saa räjäytettyä kun se on laitettu muurissa olevaan aukkoon???!!

        jos oot vieny sille pirun hiirelle ne hanpaat nii sieltä paikasta löytyy se pupu ja otat sen ja laitat patterin sen sisään ja lähetä pupu kohti nitroo nii se vaa PUUM!!! ja tavaraa lentää... patteri on portaikossa kun mennään torniin päin ja kun kattot tarkasti näet sen yhes kulmas... jos ketään kiinnostaa, luurankokissa on viinitynnyrin takana ja siitä ei oo mitää haittaa se vaan murentuu ja siinä se. _olkaa hyvä..._:)


      • joku
        _avittaja _taasen_ kirjoitti:

        jos oot vieny sille pirun hiirelle ne hanpaat nii sieltä paikasta löytyy se pupu ja otat sen ja laitat patterin sen sisään ja lähetä pupu kohti nitroo nii se vaa PUUM!!! ja tavaraa lentää... patteri on portaikossa kun mennään torniin päin ja kun kattot tarkasti näet sen yhes kulmas... jos ketään kiinnostaa, luurankokissa on viinitynnyrin takana ja siitä ei oo mitää haittaa se vaan murentuu ja siinä se. _olkaa hyvä..._:)

        mitenn se nitroglyseriini laitetaan siihen muuriin? Vastaa pliis!!!!!!1


      • toinenkin joku
        joku kirjoitti:

        mitenn se nitroglyseriini laitetaan siihen muuriin? Vastaa pliis!!!!!!1

        tunget sen pullon vaan muurin reikää. se siitä sitten =)!


      • taas se sama joku
        toinenkin joku kirjoitti:

        tunget sen pullon vaan muurin reikää. se siitä sitten =)!

        vasaralla teet muuriin kolon. sitten tunget sen nitroglyseriinin SIIHEN aukkoon. Sitten pistät sen pinkin rodotti jänön marssii sitä päin ja PUUUM! reittiselvä.


      • apua kaipaileva
        taas se sama joku kirjoitti:

        vasaralla teet muuriin kolon. sitten tunget sen nitroglyseriinin SIIHEN aukkoon. Sitten pistät sen pinkin rodotti jänön marssii sitä päin ja PUUUM! reittiselvä.

        Hei, tota mä jäin loukkuun sinne aarre kammioon ja se luuranko häippäs. mä yritin painaa kiviä, mutta se oli aika vaikeeta ja mää kuolin. Onko siinä jokin tietty järkkä niissä kivissä vai onko se vaan sattuman varaista?? jos ei niin voikko kertoo mikä se väri järkkä siinä on ??kiitos jo etukäteen....


      • Motmot-97
        toinenkin joku kirjoitti:

        tunget sen pullon vaan muurin reikää. se siitä sitten =)!

        Miten saa sem vihreen kummituksen sieltä riimu oven takaa tai mikä tavara sen hautaan pitää laittaa ja mist sen saa?? AUTTAKAA PLIIS!! :D:


      • Help me!!!
        Motmot-97 kirjoitti:

        Miten saa sem vihreen kummituksen sieltä riimu oven takaa tai mikä tavara sen hautaan pitää laittaa ja mist sen saa?? AUTTAKAA PLIIS!! :D:

        Miten sinne ruokailu huoneeseen pääsee kun se kummitus on siellä? Miten hautakammioon saa valot? Mistä niitä lappuja saa oon läytäny vasta jotai 5. Miten riimu oven saa auki ja kun sielta ylä kerta aulasta läytää se avaimen puolikkaan missä toinen puoli? Minne nukke pitää laittaa? sanokaa myös muita vinkkejä! Kiitos etu käteen!


      • Haapuilija
        Help me!!! kirjoitti:

        Miten sinne ruokailu huoneeseen pääsee kun se kummitus on siellä? Miten hautakammioon saa valot? Mistä niitä lappuja saa oon läytäny vasta jotai 5. Miten riimu oven saa auki ja kun sielta ylä kerta aulasta läytää se avaimen puolikkaan missä toinen puoli? Minne nukke pitää laittaa? sanokaa myös muita vinkkejä! Kiitos etu käteen!

        APUA! Miten saa sen rahan tai mikä nyt onkaan ja sen viimesen pullon ku se vihree kummitus on siellä.Ja sitten se pinnki kummitus entäse tarviiko siihen sen torven? ja missä torvi on???? Pikaisesti apua! Kiitos etu käteen!!!!!


      • alwex
        taas se sama joku kirjoitti:

        vasaralla teet muuriin kolon. sitten tunget sen nitroglyseriinin SIIHEN aukkoon. Sitten pistät sen pinkin rodotti jänön marssii sitä päin ja PUUUM! reittiselvä.

        mistä löytää vasaran pään? siis ei keppipään vaan sen toisen pään? kiitos etukäteen


      • Epätoivoinen yrittäj
        Haapuilija kirjoitti:

        APUA! Miten saa sen rahan tai mikä nyt onkaan ja sen viimesen pullon ku se vihree kummitus on siellä.Ja sitten se pinnki kummitus entäse tarviiko siihen sen torven? ja missä torvi on???? Pikaisesti apua! Kiitos etu käteen!!!!!

        Rahan saat hampaattomalta hiireltä kun annat sille tekohampaat. (tekarit ja meetvurstin löydät lukemalla aiemmin kirjoitettuja viestejä:) Vihree kummitus katoaa kun laitat arkkuun torven. Torvi löytyy ullakkohuoneesta lastenhuoneen takaa. Sinne taasen pääset heittämällä tikkataulusta napakympin. Tikkataulun takaa paljastuu avain jolla avaat sinisen lipastokaapin. kaapista pääset ullakkohuoneeseen, missä siis torvi on sekä yksi kadonnut paperipala.

        Miten yleensä saatte ajan riittämään. Mun pelailu tyssää siihen kun aika loppuu. Miten voin jatkaa peliä ilman aikaa!! Aika ei mitenkään riitä pelaamaan peliä alusta loppuun. Kadonneita hetkiä ei vain löydy tarpeeksi! AUTTAKAA!!


    • zort94

      Sen matalan pöydän alta löytyy kuminauha. Mut miten sen kellarin lampun saa syttymään??

      • topozi

        Sain muuten ton pelin synttärilahjaks kun täytin 10 v. siitä pari vuotta pelailin peliä ja yritin päästä peliä läpi, mutta en tietenkään osannut läpäistä sitä ja peli jäi pölyttymään:(.

        Nyt oon 18 v ja mieleen tulvahti vanhat muistot, ja mietin osaisinko nyt ratkaista pelin kun olen täysi-ikäinen. tulin tulokseen että yksinkertaisesti en ja uskon että en ole ainoa ;)

        Että kiitoksia vaan teille jotka kerrotte ratkaisuja näihin ongelmiin, itse ilostuin kovasti, koska mistään muualta en ole ratkaisuja vielä löytänyt. Thanks

        Moite pelin vaikeudesta menee vaan pelintekijöille, koska pelihän on suunniteltu noin 10-vuotiaille!!! et eipä mulla muuta:)


    • joku ihme ukkeli

      AUTTAKAAAAA!!!! samat kysymykset kun muilla
      Pliiiiss.........auttakaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kiitti jo etukäteen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe