Opettaja käski Liisan kirjoittaa aineen jossa oli jännitystä, uskontoa ja romantiikkaa.
Näin se alkaa: Voi luoja! Olen raskaana! Mutta kukakohan on isä?
Aineen kirjoitus
3
2321
Vastaukset
- Portsari-Olli
... on taas vetänyt perseet olalle ja hekottelee huonomuistisena, mitä pätkiä aivokopan pohjalle onkaan sattunut tarttumaan.
Kyseessä on ikivanha englantilainen menestysromaanin kirjoitusopas, jonka mukaan kirjaan täytyy sisältyä uskontoa, tunnepaloa,aatelisia, seksiä ja mystiikkaa. Romaani kuuluu vapaasti suomennettuna:
"Hyvä Luoja, kirkaisi hysteerinen kreivitär. Olen raskaana, enkä tiedä, kuka on isä."- Kantaasiakas
Jovain paremman ja varmasti alkuperäisen laitoit. ;-))))
Blondi näki lehdessä ilmoituksen,että pätevä romaani saa töitä. Hän meni kirjastoon,lainasi Sodan ja rauhan sekä vei sen työvoimatoimistoon.
Mikä on mustalaisen vanhin lapsi?
-esikoisromaani - ruttu
Kantaasiakas kirjoitti:
Jovain paremman ja varmasti alkuperäisen laitoit. ;-))))
Blondi näki lehdessä ilmoituksen,että pätevä romaani saa töitä. Hän meni kirjastoon,lainasi Sodan ja rauhan sekä vei sen työvoimatoimistoon.
Mikä on mustalaisen vanhin lapsi?
-esikoisromaaniopettaja käski kirjoittaa tarinan joka olisi uskonnollinen,totuudenmukainen ja jännittävä.
minä kirjoitin:
voi luoja!olen raskaana, mutta kuka on isä?!
tollasena mä oon sen kuullu..mietin muutenkin et mikä osa siinä oli romanttinen?olen raskaana vai? siit on kuule romantiikka kaukana.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837