On niin sanotusti seurustelun hakuisuus pitkällä tähtäimellä päällä ja onko se juuri tämän Suomen kautta ?
Ja onko sitä kestänyt jo kovinkin pitkään tätä kautta ?
Vai käytätkö muitakin deitti yhteyksien tapoja hyväksesi kun tätä Suomen toimintaa jos tätä deitti yhteyksien tekijäksi voi edes luokitella eri palstoineen ?
Itselläni ainakin on sellanen pitkällä tähtäimellä varustettu hakusessa jonka tunnustan aivan suoraan. ;)
Kuinka monella
10
963
Vastaukset
- päällä
Haen netistä vain seuraa ja seksiseuraa. Netti on hyvä väline ukkomiehelle hoidella asioitaan ja koska suomi24 on suosittu portaali niin täällähän ne asiat hoituvat. Hmm.. no ainakin noit seura-asiat.
Onhan nuot useammatkin häät pidetty näistäkin ympyröistä. Sen tiedän varmasti. Sitä montako avioeroa taas on tullut, sitä ei tiedä kukaan.
=DW=- Utelias
Vinkistä tämän toiminnan suhteen ;))
Mutta pitempi aikainen olis kyllä mun ajatus ja tietty nainen ;D
..eikä pitäis näin 'herkällä' mielialalla, kirjoittaa mitään :)
Mutta mulla käy aina sellanen joku ihme 'lämmin ailahdus', kun joku kertoo olevansa yksin. Toivovansa löytävänsä jonkun.
Se ei ole mikään 'epätoivoinen' tapa, vaan sellanen aito, että oikeasti haluaisi löytää oikean ihmisen, rakkaan, sydänystävän, sielunkumppanin..
Auts, melkein pyyhin kyyneltä :)- Utelias
Liittyy ja tavallaan liittyykin ;))
Koska kirjoituksessasi on aitoa tunnetta enemmän kun voin sitä ilmeisesti koskaan enää aidosti kokea ? ;(
Kirjoituksesi saa minutkin todella mietteliääksi kun noissa asioissa kerran ja aina tunteellinen olen ollut ;)
Kiitos kauniista sanoistasi ja työn iloa yöhösi kuten jaksamistakin ;)) Utelias kirjoitti:
Liittyy ja tavallaan liittyykin ;))
Koska kirjoituksessasi on aitoa tunnetta enemmän kun voin sitä ilmeisesti koskaan enää aidosti kokea ? ;(
Kirjoituksesi saa minutkin todella mietteliääksi kun noissa asioissa kerran ja aina tunteellinen olen ollut ;)
Kiitos kauniista sanoistasi ja työn iloa yöhösi kuten jaksamistakin ;))Ja kiitos itsellesi toivotuksista :)
Enpä taida enää olla utelias, kuka on "utelias" ;)
Nyt ei juuri 'kiireet paina ei rasitu polla', vaikkei se biisi ihan noin tainnut mennä ..- Utelias
Sanin kirjoitti:
Ja kiitos itsellesi toivotuksista :)
Enpä taida enää olla utelias, kuka on "utelias" ;)
Nyt ei juuri 'kiireet paina ei rasitu polla', vaikkei se biisi ihan noin tainnut mennä ..Oleppa hyvä ;)
Ai utelias vai ;D
Et sinä utelias ollut vastasit vaan ajatuksiesi mukaisesti ;))
Ja Kiitos vielä kerran Kauniista ajatuksiesi kertomasta ;))
Hyvä ettei ole kiirettä ni kerkiät tännekkin ajoittain yön aikana jollei muuta niin lueskelemaan ;D
Itse nimittäin luovutan valvomisen tuota pikaa kunhan kerkiän ;DD ajateltu ja hienolla tavalla kuvailtu,
mitä kaikkea se onkaan ja sanasi sisällään
pitävätkin ;))
Melkein pyyhin itsekkin, kun yksinään elän itsekkin ja luen kirjoitustasi ;))
kertoa, että mulla on haku päällä ja samoin ajatuksin kun itselläsikin, eli pitkällä tähtäimellä ;)
Jonkin aikaa ja itse asiassa jo aika pitkäänkin, mutta sitä oikeaa kannattaa odottaa pitempäänkin, kunha ei kestä loputtomiin ;(
Oli se sitten mitä kautta tahansa, täältä, kaupungilta, ulkoilulenkiltä jne,
kaikki tavat kelpaavat, vaikka en varsinaisia deitti palveluja käytäkkään ;)
Tsemppiä hakuisuuteen ;)
Sillä sitä tarvitsen itsekkin ;D- VickyLee
tottakai -vaikkakaan ei aktiivisesti. Nyt nautin kesästä ja lomasta ja aktiivisemmat otteet odottakoon syksyyn. Deittipalstoja en harrasta tällä hetkellä, mutta mistä tietää etteikö sitä joskus? Osallistuin tuossa toukokuussa kaverin "pakottamana" pääkaupugissa sinkkubileisiin ja vaikka en sieltä seuraa löytänyt, juttelin muutaman tosi mukavan ihmisen kanssa illan aikana. Ja läheisyyden kaipuukin sai lääkitystä tanssilattialla :-). Kaikenkaikkiaan hommasta jäi sen verran mukava mieli kotiin vietäväksi, että ajattelin osallistua toistekkin vastaavanlaiseen tapaamiseen.
- keskiyonkehraaja
Siihen rakkauteen ensi silmäyksellä..
En mihinkään nettijuttuihin:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337