Rakastan, kaikesta huolimatta

Hunajainen

Kaurismiehistä on keskusteltu paljon näillä palstoilla. Taitavat olla todella omanlaisiaan, eikä heistä ota selvää millään.
Minäkin tapasin jo vuosi sitten kauriin, joka sai minut pauloihinsa heti. Varsinainen suhde ei edistynyt, mutta olemme pitäneet yhteyttä. Aina kun itse luovun ja yritän unohtaa - hän ottaakin yhteyttä ja sekoittaa uudelleen pääni. Kun minä taas haluan pitää tiiviisti häneen yhteyttä - hän välttelee ja häviää. Tämä on yhtä vuoristorataa,olen onneton, sitten taas onnellinen, taas onneton jne.
Pakko on nyt päästä tästä kauriista eroon, vaikka sisimmässäni häntä rakastan. Luovun ja jatkan elämääni - jos hän sitten tulee takaisin niin kai se sitten rakkautta on ?! Uuvuttavaa...

76

10742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romantika

      tuhlata energioitaan enempää kaurismieheen. Saman tehneenä, oli erittäin uuvuttavaa ja raivostuttavaa. Juuri mies kertoi että nyt edetään tällä lailla, aletaan tapaileen jne jne, mutta tapaamisia ei koskaan tullut, vaan juuri tätä välttelemistä ja häviämistä. Sitten saattoi muutaman viikon päästä ottaa yhteyksiä, eikä "muistanut" ollenkaan mitä oltiin päätetty. Tosi ala-arvosta käyttäytymistä aikuiselta mieheltä, pelleillä ja leikkiä toisen tunteilla. Joten surua vaan koitu tällasesta itselleni, kuten myös sinulle, joten koitahan päästä miehestä eroon niinku ite tuossa kerroit

    • kissa pyödälle

      Huh huh! Kyllä tuntuu tutulta toi sun tarinasi. Itsekin soudin ja huopasin edestakas kaurismiehen kanssa monta kuukautta. Ne olivat henkisesti elämäni toistaiseksi raskaimmat kuukaudet. Sanot, että sisimmässäsi rakastat häntä, mutta aiot kuitenkin luovuttaa. Ymmärrän sua mutta onhan toi tosi surullista. Mielestäni sun pitää tehdä vielä yksi asia ennen kuin luovutat. Ota yhteyttä siihen tyyppiin, sano suoraan miltä susta tuntuu ja kysy häneltä että mitä hän oikein haluaa. Tämä on vain mun mielipiteeni, mutta mun mielestäni teidän täytyy käydä tällainen keskustelu ennen kuin voit todella jatkaa elämääsi.

      • Hunajainen

        Olen todella kysynyt suoraan mitä hän oikein haluaa ja kertonut tunteistani. Minulla on takanani todella pitkä suhde ja uskoin että exavomieheni oli se oikea. Kesti pitkään ennenkuin halusin hänen jälkeensä ketään toista. Kunnes tuli tämä kauris, joka puhui nätisti, huomioi, kertoi haluavansa että meidän suhteesta tulisi jotain todella kestävää ja ihastuin välittömästi, rakastuin. Hän kertoi että olen juuri sellainen nainen, jota hän on hakenut ja halunnut, ym ym. Meillä synkkaa todella hyvin silloin kun tapaamme ja olemme keskustelleet paljon, on tuntunut että olemme todella läheiset. Mutta juuri kun siltä tuntuu, kaikki muuttuu ja hän etääntyy. Kukaan ei voi ymmärtää minkälaista tunnemyrskyä sisälläni on viimeisen vuoden, lähes puolentoista vuoden, aikana ollut.
        Viimeksi kuin näimme hän puhui luottamuksesta ja ettei tiedä mitä tästä vielä kehittyy. En vain enää usko että jaksan odottaa, en kestä tällaista, haluan kaiken tai ei mitään, haluaisin hänet. Tiedän että olisi muitakin ottajia, he eivät kiinnosta minua samalla tavalla kuin tämä kauris...
        Tiedän että olen melko vahva ja luovutan, kykenen siihen vaikka tulen pitkään ajattelemaan tätä miestä. Onhan tämä tosi surullista, rakkaus ja ihmissuhteet ovat tosi vaikeita, tuottavat usein todella paljon surua.
        Me olemme aikuisia, vapaita ihmisiä, joilla molemmilla taustalla pitkät suhteet ja jo isot lapset. Meillä olisi kaikki mahdollisuudet onnistua...mutta kun ei niin ei... Rakastan kuitenkin


      • romantika
        Hunajainen kirjoitti:

        Olen todella kysynyt suoraan mitä hän oikein haluaa ja kertonut tunteistani. Minulla on takanani todella pitkä suhde ja uskoin että exavomieheni oli se oikea. Kesti pitkään ennenkuin halusin hänen jälkeensä ketään toista. Kunnes tuli tämä kauris, joka puhui nätisti, huomioi, kertoi haluavansa että meidän suhteesta tulisi jotain todella kestävää ja ihastuin välittömästi, rakastuin. Hän kertoi että olen juuri sellainen nainen, jota hän on hakenut ja halunnut, ym ym. Meillä synkkaa todella hyvin silloin kun tapaamme ja olemme keskustelleet paljon, on tuntunut että olemme todella läheiset. Mutta juuri kun siltä tuntuu, kaikki muuttuu ja hän etääntyy. Kukaan ei voi ymmärtää minkälaista tunnemyrskyä sisälläni on viimeisen vuoden, lähes puolentoista vuoden, aikana ollut.
        Viimeksi kuin näimme hän puhui luottamuksesta ja ettei tiedä mitä tästä vielä kehittyy. En vain enää usko että jaksan odottaa, en kestä tällaista, haluan kaiken tai ei mitään, haluaisin hänet. Tiedän että olisi muitakin ottajia, he eivät kiinnosta minua samalla tavalla kuin tämä kauris...
        Tiedän että olen melko vahva ja luovutan, kykenen siihen vaikka tulen pitkään ajattelemaan tätä miestä. Onhan tämä tosi surullista, rakkaus ja ihmissuhteet ovat tosi vaikeita, tuottavat usein todella paljon surua.
        Me olemme aikuisia, vapaita ihmisiä, joilla molemmilla taustalla pitkät suhteet ja jo isot lapset. Meillä olisi kaikki mahdollisuudet onnistua...mutta kun ei niin ei... Rakastan kuitenkin

        on mestari noissa sanoissaan, kuten minullekki alussa heitettiin vaikka mitä, kuinka me alettais reissaamaan yhdessä ja melkein jo varattiin yhteinen matka, kunnes kauris perääntyi ja vaikeni ja leikki kuin ei muistaisi koko asiaa. Ja me reppana naiset jäädään ikävä kyllä niin kaurismiehen pauloihin ja on todella vaikee irrottautua, kuten minullaki oli, meni kuukausia ja kuukausia.
        Eli ei kaurismies(eikä nainenkaan kovin usein)vaan voi sitoutua ja siks onki väärin että heittää alkuun tollasta tyhjää potaskaa, petettyjä lupauksia. Taitaa olla kauriilla hetkellinen innostus minkä aikana heittää kaikkea, mutta ei sit ymmärrä ottaa vastuuta siitä mitä on menny lupaan ja sanoon, ja sit vaan vaietaan ja paetaan paikalta.
        Ihan tällasta "henkistä terroria" harrastaa kaurismies, näkee kuinka nainen on hänen pauloissaan ja sit häippäsee eikä yhtäkkiä ajattelekkaan että tässä ois sitä potentiaalia mistä ekana puhui naiselle. Joopa joo, erittäin hankala ja vaikee luonne on kauriilla ikävä kyllä. Ite en vois ketään kohtaan olla näin julma tunnepuolella.
        Joten jos vaan pystyt niin koita jättää se mies pois sun elämästä. Täällä on ollu tuhansia ja tuhansia tarinoita, siitä miten kaurismies käyttäytyy, joten eiköhän jo uskota, kun jokaisella näyttää olevan samanlaisia kokemuksia


      • Hunajainen
        romantika kirjoitti:

        on mestari noissa sanoissaan, kuten minullekki alussa heitettiin vaikka mitä, kuinka me alettais reissaamaan yhdessä ja melkein jo varattiin yhteinen matka, kunnes kauris perääntyi ja vaikeni ja leikki kuin ei muistaisi koko asiaa. Ja me reppana naiset jäädään ikävä kyllä niin kaurismiehen pauloihin ja on todella vaikee irrottautua, kuten minullaki oli, meni kuukausia ja kuukausia.
        Eli ei kaurismies(eikä nainenkaan kovin usein)vaan voi sitoutua ja siks onki väärin että heittää alkuun tollasta tyhjää potaskaa, petettyjä lupauksia. Taitaa olla kauriilla hetkellinen innostus minkä aikana heittää kaikkea, mutta ei sit ymmärrä ottaa vastuuta siitä mitä on menny lupaan ja sanoon, ja sit vaan vaietaan ja paetaan paikalta.
        Ihan tällasta "henkistä terroria" harrastaa kaurismies, näkee kuinka nainen on hänen pauloissaan ja sit häippäsee eikä yhtäkkiä ajattelekkaan että tässä ois sitä potentiaalia mistä ekana puhui naiselle. Joopa joo, erittäin hankala ja vaikee luonne on kauriilla ikävä kyllä. Ite en vois ketään kohtaan olla näin julma tunnepuolella.
        Joten jos vaan pystyt niin koita jättää se mies pois sun elämästä. Täällä on ollu tuhansia ja tuhansia tarinoita, siitä miten kaurismies käyttäytyy, joten eiköhän jo uskota, kun jokaisella näyttää olevan samanlaisia kokemuksia

        ihmettelen kovasti tämän "oman" kaurismiehen käyttäytimistä, etenkin kun tämä mies työskentelee hyvin ihmisläheisessä työssä, hoitoalalla. Mietin miten ihmisten parissa, hoivatyössä toimiva mies voi yksityiselämässään leikkiä toisen tunteilla tällä tavoin ?! Olen itsekin hoitoalan ammattilainen, en voisi koskaan käyttäytyä kuin hän. Arvostan rehellisyyyttä, suoruutta ja rehtiä toimintaa. Aina ei voi miellyttää, mutta voi ainakin käyttäytyä rehellisesti.
        Kai näitä "leikkikavereita" löytyy kuitenkin horoskooppimerkistä riippumatta...
        Hyvää kesää kaikille ja onnellisia hetkiä sekä onnistumisia !


      • Kauris miehen ex

        Aivan uskomatonta miten samanlaisia muiden suhteet kaurismiehiin on ollut.
        Itselläni oli 4 vuotta juuri soutamis huopaamissuhde...oli ohareita katoamisia...luulin että sekoan. Välillä onnea ja hetkessä taas jossain aivan muualla. Jos aivan suoraan sanon niin oli todella "helvetillinen suhde"...josta onneksi pääsin irti. Hui kauhea vieläkin tulee kylmiä väreitä siitä 4 vuodesta...vuoristoradassa.


      • samoilisi.
        Kauris miehen ex kirjoitti:

        Aivan uskomatonta miten samanlaisia muiden suhteet kaurismiehiin on ollut.
        Itselläni oli 4 vuotta juuri soutamis huopaamissuhde...oli ohareita katoamisia...luulin että sekoan. Välillä onnea ja hetkessä taas jossain aivan muualla. Jos aivan suoraan sanon niin oli todella "helvetillinen suhde"...josta onneksi pääsin irti. Hui kauhea vieläkin tulee kylmiä väreitä siitä 4 vuodesta...vuoristoradassa.

        miten samankaltainen sana- ja lausevalikoima teillä arvon naiset onkaan. :)
        Aivan kuin marjametsässä...


    • Bella-Malla

      Kaikissa horoskooppikirjoissa sanotaan, että kaksonen ja kauris eivät sovi yhteen. Ja täytyy myöntää , että hankaluuksiakin on ollut, mutta silti ollaan lähemmäs 40 vuotta oltu nainisissa, kakaroina mentiin ja yhdessä on pysytty.

    • kauris

      saman olen kokenut skorppari miehen kans.rulianssia on ollut vuoden eikä saa siitä pirukaan selvää mitä hän haluaa..

    • Vanha Kauris

      Meille urospuolisilla Kauriksilla on kieltämättä taipumusta tehdä juuri kuten osuvasti kuvasit. Kauris sitoutuu loppuelämäkseen tai ajattelee ainakin näin tekevänsä kunnes Kohtalo toisin päättää. Tuo täydellinen sitoutuminen pelottaa - suuri askel Kauriin maailmassa - ja siksi Kauris huopaa ja soutaa, vaikka kuinka tuntisi aitoja tunteita toista kohtaa. Kauris on epäluuloinen, lähes vainoharhainen pelossaan, että toinen ei olekaan sitoutumassa häneen yhtä lujasti loppuelämäkseen.

      Hm, mitäpä siis tehdä meille rassukoille. Olla innokas, aloitteellinen, vaikka Kauris vetäytyykin, niin silloin se juuri odottaa vastakaikua sinulta. Jos sinäkin vetäydyt, Kauris tulkitsee sen väärin eli et ole hänestä tarpeeksi kiinnostunut! Kun tämä umpikuja, noidankehä on murrettu, voit olla varma, että Kauriisi rakastaa sinua ja vie sinut vihille jne.

      • kauriille sydämensä menettänyt

        kauriin pitää olla että ajattelee noin viisaasti ?
        Oiskohan noin ? Silloin tässä olisi vielä toivoa...siis jos itse jaksan odottaa


      • lumoissa
        kauriille sydämensä menettänyt kirjoitti:

        kauriin pitää olla että ajattelee noin viisaasti ?
        Oiskohan noin ? Silloin tässä olisi vielä toivoa...siis jos itse jaksan odottaa

        Minulla on juuri tuollainen vanha kauris (mies) nyt kiikarissa ja voin vakuuttaa, että ihan täsmälleen noin hän käyttäytyy. Avautuu vähän kerrallaan, mutta vetäytyy taas kuoreensa. Sitten kun vain sinnikkäästi, tahdikkaasti ja välittäen pidän häneen yhteyttä, virkistyy hän aivan silmissä ja tulee lähelle. Kunnes taas vetäytyy... Tätä on nyt kestänyt reilu pari kuukautta. No, mä olen oinasnainen ja erittäin innostunut tällaisesta väsytystekniikasta. Hänessä on minulle kunnon haastetta ja olen aivan kuumana tähän mieheen. Katsotaan, kuinka tässä lopulta käy - toivottavasti hyvin. Ihan vielä en aio tästä namusta luopua. Rajansa tietysti kaikella, mutta...


      • Kauris myös kiikarissa
        lumoissa kirjoitti:

        Minulla on juuri tuollainen vanha kauris (mies) nyt kiikarissa ja voin vakuuttaa, että ihan täsmälleen noin hän käyttäytyy. Avautuu vähän kerrallaan, mutta vetäytyy taas kuoreensa. Sitten kun vain sinnikkäästi, tahdikkaasti ja välittäen pidän häneen yhteyttä, virkistyy hän aivan silmissä ja tulee lähelle. Kunnes taas vetäytyy... Tätä on nyt kestänyt reilu pari kuukautta. No, mä olen oinasnainen ja erittäin innostunut tällaisesta väsytystekniikasta. Hänessä on minulle kunnon haastetta ja olen aivan kuumana tähän mieheen. Katsotaan, kuinka tässä lopulta käy - toivottavasti hyvin. Ihan vielä en aio tästä namusta luopua. Rajansa tietysti kaikella, mutta...

        Minullakin ollut jo pitkään kauris kiikarissa, olen yrittänyt kaikenlaista taktiikkaa...hänestä ei ota selvää. Nyt meneillään viivytys-/ perääntymistaktiikka, saattaa olla että menetän hänet mutta yritän kaikkeni. Tämä kohteeni asuu pääkaupunkiseudulla ja on jo 40 . Oisko hän jo vanha kauris ?!


    • raputyby

      Niinpä niin.. tota soutamista ja huopaamista kun ei oikein jaksa loputtomiinkaan, kun tuntuu että tekee vain itsestään narrin siinä...

      Itsellä nimittäin menossa tämmönen kissa ja hiiri -leikki parhaillaan... pari kuukautta tapailtiin ja kaikki tuntui hyvältä. SItten Kaurismies veti jarrut pohjaan ja antoi kaikki nämä sitoutumiskammo yms. diipadaapa selitykset... Ja pysytään kavereina ja yhteyksissä jne. Sitten 1,5 kuukauden "tauon" jälkeen näki mut muka uudessa valossa ja kirkkaimmin silmin ja oli niiin ihastunut yms.yms. ja jo lirkutteli, että ens vuonna sitten vietetäänkin mun synttäreitä yhdessä jne. Ja nyt sitten taas tuntuu olevan se jarru sinne pohjaan tarttuneen, kun on ollut hiljaista sieltä suunnalta.. ei vastauksia viesteihin tms.

      ALkaa pikkusen jo kiukuttaa.. Ja tunnen itseni tyhmäksi, jos vielä jatkan pommittamista ilman vasta kaikua... :(

      Uuvuttavaa...

      • romantika

        kun saa lukea omia kirjotuksia ja ajatuksia toisten kirjottamina. Elikkä eiköhän ala oleen aika selvää että kaurismies on tunteeton ja välinpitämätön. Ihan uskomaton määrä naisia täällä kirjottaa ihan samanlaisia kokemuksiaan. "Munki" kauris hehkutti sillon täysillä et vitsi mikä nainen jne jne jne, ja tottakai minä joka olen helppo uskomaan kaikkia ja kaikkea, uskoin myös tätä miestä. Ja kun itselläni ei oo tapana laukoa tyhjiä lupauksia kenellekkään ei edes niille naisystäville, niin on ollu todella järkyttävää nähdä minkälaista se kauriin käytös todella on, ei mitään anteeksipyyntöjä vaikka on luvannu maat ja taivaat, eikä muutenkaan mitään selostuksia siihen et miks vaikenee, miksei vastaa viesteihin jne. Kauris on mestari sanomaan ihania asioita naiselle, mutta ei taida tarkoittaa oikeesti mitään niistä, koska heti alkaa se vetäytyminen, kun hän huomaa mitä on mennyt sanomaan, kun nainen tosiaanki odottaa että edetään kuten mies on sanellut.
        Mun mielestä tällanen käytös on järjetöntä ja järkyttävää, täysin toisen tunteilla leikkimistä, ei mitään vastuuta oteta omista sanomisistaan eikä lupauksistaan.
        Itse olen päättänyt jatkossa pysyä erossa kaurismiehistä, eivät he aiheuta kuin valtavaa surua tunteelliselle, romanttiselle, välittävälle ja toiset huomioonottavalle vaakanaiselle


      • myös "uhri" ?!
        romantika kirjoitti:

        kun saa lukea omia kirjotuksia ja ajatuksia toisten kirjottamina. Elikkä eiköhän ala oleen aika selvää että kaurismies on tunteeton ja välinpitämätön. Ihan uskomaton määrä naisia täällä kirjottaa ihan samanlaisia kokemuksiaan. "Munki" kauris hehkutti sillon täysillä et vitsi mikä nainen jne jne jne, ja tottakai minä joka olen helppo uskomaan kaikkia ja kaikkea, uskoin myös tätä miestä. Ja kun itselläni ei oo tapana laukoa tyhjiä lupauksia kenellekkään ei edes niille naisystäville, niin on ollu todella järkyttävää nähdä minkälaista se kauriin käytös todella on, ei mitään anteeksipyyntöjä vaikka on luvannu maat ja taivaat, eikä muutenkaan mitään selostuksia siihen et miks vaikenee, miksei vastaa viesteihin jne. Kauris on mestari sanomaan ihania asioita naiselle, mutta ei taida tarkoittaa oikeesti mitään niistä, koska heti alkaa se vetäytyminen, kun hän huomaa mitä on mennyt sanomaan, kun nainen tosiaanki odottaa että edetään kuten mies on sanellut.
        Mun mielestä tällanen käytös on järjetöntä ja järkyttävää, täysin toisen tunteilla leikkimistä, ei mitään vastuuta oteta omista sanomisistaan eikä lupauksistaan.
        Itse olen päättänyt jatkossa pysyä erossa kaurismiehistä, eivät he aiheuta kuin valtavaa surua tunteelliselle, romanttiselle, välittävälle ja toiset huomioonottavalle vaakanaiselle

        on sinun kohdallasi kysymys. Oma sekopääkauriini on jo 44v ja kaikki tuo täsmää prikulleen. Voiko tosiaan olla niin että moni kauris on samanlainen ?
        Onpa outo juttu !


      • "uhri" ?!

        Minkäikäinen sinun kauriisi on ?!


      • leijonamamma

        ilmottautuu joukkoo.meillä tätä souvia on kestäny nelisen vuotta eikä tilannetta oo ainakaan helpottanu se että "mies" asuu äitinsä kanssa.molemmat ollaan jo yli neljänkymmenen,hän pari vuotta vanhempi.yhtä vuoristorataa tämä on ollu kaiken aikaa,hetken aikaa on voinu olla onnellinen ja sitten taas onneton,todella kuluttavaa.tuntuu,että oma hauska ja sosiaalinen persoona on hautautunu jonnekkin tosi syvälle.samanlaista viesteihin ja puheluihin vastaamatta jättämistä hänen puoleltaan,itse kun olen ollut aktiivisempi niin hän on "paennut vuorille" ja kun olen ollut passiivisempi,niin hän taas aktiivisempi.ollaan erottu ja palattu taas yhteen kymmeniä kertoja.erot yleensä mun aloitteesta ja muutaman päivän kuluttua hän on ottanu yhteyttä ja tyhjillä lupauksillaan saanu mieleni muuttumaan.minkä sitä tunteilleen mahtaa kun toisesta välittää...
        omana mottona on aina ollut et, kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.sitä olen myös hänelle sanonut,et haluaisiko itseään kohdeltavan näin.hyväksikäytetty olo mulla,vaikkakin hän on sanonut välittävänsä ja rakastavansa,käytös kuitenkin viestii jotain ihan muuta...
        näin vaikeaa suhdetta ei ennen tätä ole ollut,tuntuu että hänen puoleltaan kaikki on ollut vain pelkkää pelleilyä ja tunteilla leikkimistä.joskushan se raja tulee vastaan kaikessa,omalla kohdallani tänään.päätös on tehty,paluuta ei enää ole,EIKÄ LEPERTELYT ENÄÄ AUTA!


      • romantika
        leijonamamma kirjoitti:

        ilmottautuu joukkoo.meillä tätä souvia on kestäny nelisen vuotta eikä tilannetta oo ainakaan helpottanu se että "mies" asuu äitinsä kanssa.molemmat ollaan jo yli neljänkymmenen,hän pari vuotta vanhempi.yhtä vuoristorataa tämä on ollu kaiken aikaa,hetken aikaa on voinu olla onnellinen ja sitten taas onneton,todella kuluttavaa.tuntuu,että oma hauska ja sosiaalinen persoona on hautautunu jonnekkin tosi syvälle.samanlaista viesteihin ja puheluihin vastaamatta jättämistä hänen puoleltaan,itse kun olen ollut aktiivisempi niin hän on "paennut vuorille" ja kun olen ollut passiivisempi,niin hän taas aktiivisempi.ollaan erottu ja palattu taas yhteen kymmeniä kertoja.erot yleensä mun aloitteesta ja muutaman päivän kuluttua hän on ottanu yhteyttä ja tyhjillä lupauksillaan saanu mieleni muuttumaan.minkä sitä tunteilleen mahtaa kun toisesta välittää...
        omana mottona on aina ollut et, kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.sitä olen myös hänelle sanonut,et haluaisiko itseään kohdeltavan näin.hyväksikäytetty olo mulla,vaikkakin hän on sanonut välittävänsä ja rakastavansa,käytös kuitenkin viestii jotain ihan muuta...
        näin vaikeaa suhdetta ei ennen tätä ole ollut,tuntuu että hänen puoleltaan kaikki on ollut vain pelkkää pelleilyä ja tunteilla leikkimistä.joskushan se raja tulee vastaan kaikessa,omalla kohdallani tänään.päätös on tehty,paluuta ei enää ole,EIKÄ LEPERTELYT ENÄÄ AUTA!

        saa kyllä nostaa hattua, jos oot jo neljä vuotta jaksanut hankalaa, vaikeeta ja oikukasta kaurista. Mää en sitä jaksanut ku kolmisen nelisen kuukautta. On jo sitä ikää sen verran ku 40 tulee täyteen, ettei enää jaksa pelleillä näillä tunnepuolen asioilla. Eli aikusten ihmisten pitäis kyetä toimimaan myös sillä tavalla ja ottaa myös se vastuu sanomisistaan ja tekemisistään ja kun loukkaa siihen on osattava sanoa anteeks ja myös osattava kertoa että minkä takia toimi näin. Ihan uskomatonta että joka kauris on tällanen(myös aiempi mieskokemus, kauris ja yhtä vaikee ja hankala luonne, joten ei koskaan enää mitään tekemistä kauriin kanssa)
        Itse vaakana olen sellanen et asiat pitää puhua halki, myös ne tunnepuolen asiat mitkä on erittäin vaikeeta monille miehille(kauriille maailman vaikeimpia asioita)Ihmeellistä että kuitenki etsii "jonkinlaista" kumppania, vaikkei itellä oo hajuakaan miten parisuhteessa pitäis käyttäytyä ja huomioida sitä toista. Myös minä lausuin sillon aikoinaan että kohtele muita niinku haluaisit itseäsi kohdeltavan. Mutta ei, kauris vaan saa olla niin ilkee ja häikäilemätön ku haluaa, eikä tarvi ottaa vastuuta teoistaan.
        En tiedä oliko kysymys minulle tarkoitettu kun kyseltiin kauriin ikää. Tämäki kauris kenen kanssa olin tekemisissä oli ihan aikuinen mies, eli 37(ihmettelen suuresti voiko se olla edes totta että hänellä oli jopa 8 vuoden parisuhde takanapäin. Todella vaikee uskoa!)
        Huh, miten tuleekaan paha mieli kun jälleen kerran saa käydä ajatuksissaan läpi sitä muutamaa kuukautta ja niitä tyhjiä lupauksia.
        Onkos muut huomaneet sitä et kauris tarvii "juomista" yleensä että edes jotenki voi avautua tunnepuolella? Kaikki tää vähänki nätti, eli tyhjät lupaukset tuli mieheltä sanottua sillon, kun oltiin nautittu "muutama" kalja. Todella säälittävää, ite kun en tarvi siihen mitään juomaa kun minä puhun tunneasioista


      • raputyby
        "uhri" ?! kirjoitti:

        Minkäikäinen sinun kauriisi on ?!

        Tää mun kauris tapaukseni on 27 vee... eli jos sama meno jatkuu tonne 4-kymppiseksi asti, niin huh huijaa...


      • leijonamamma
        romantika kirjoitti:

        saa kyllä nostaa hattua, jos oot jo neljä vuotta jaksanut hankalaa, vaikeeta ja oikukasta kaurista. Mää en sitä jaksanut ku kolmisen nelisen kuukautta. On jo sitä ikää sen verran ku 40 tulee täyteen, ettei enää jaksa pelleillä näillä tunnepuolen asioilla. Eli aikusten ihmisten pitäis kyetä toimimaan myös sillä tavalla ja ottaa myös se vastuu sanomisistaan ja tekemisistään ja kun loukkaa siihen on osattava sanoa anteeks ja myös osattava kertoa että minkä takia toimi näin. Ihan uskomatonta että joka kauris on tällanen(myös aiempi mieskokemus, kauris ja yhtä vaikee ja hankala luonne, joten ei koskaan enää mitään tekemistä kauriin kanssa)
        Itse vaakana olen sellanen et asiat pitää puhua halki, myös ne tunnepuolen asiat mitkä on erittäin vaikeeta monille miehille(kauriille maailman vaikeimpia asioita)Ihmeellistä että kuitenki etsii "jonkinlaista" kumppania, vaikkei itellä oo hajuakaan miten parisuhteessa pitäis käyttäytyä ja huomioida sitä toista. Myös minä lausuin sillon aikoinaan että kohtele muita niinku haluaisit itseäsi kohdeltavan. Mutta ei, kauris vaan saa olla niin ilkee ja häikäilemätön ku haluaa, eikä tarvi ottaa vastuuta teoistaan.
        En tiedä oliko kysymys minulle tarkoitettu kun kyseltiin kauriin ikää. Tämäki kauris kenen kanssa olin tekemisissä oli ihan aikuinen mies, eli 37(ihmettelen suuresti voiko se olla edes totta että hänellä oli jopa 8 vuoden parisuhde takanapäin. Todella vaikee uskoa!)
        Huh, miten tuleekaan paha mieli kun jälleen kerran saa käydä ajatuksissaan läpi sitä muutamaa kuukautta ja niitä tyhjiä lupauksia.
        Onkos muut huomaneet sitä et kauris tarvii "juomista" yleensä että edes jotenki voi avautua tunnepuolella? Kaikki tää vähänki nätti, eli tyhjät lupaukset tuli mieheltä sanottua sillon, kun oltiin nautittu "muutama" kalja. Todella säälittävää, ite kun en tarvi siihen mitään juomaa kun minä puhun tunneasioista

        anteeksi pyytäminen myös tälle kauriille on tosi vaikeaa,samaten hankalaa hänelle on edes jonkinlaisen selityksen antaminen käytöksestään se nyt vain meni niin,tai en tiedä,hankala kysymys,vaikea vastata tai sitten hiljaisuus tai puheenaiheen vaihtaminen sekä asian lyöminen leikiksi tälle herralle yleisimpiä tapoja toimia.jos viestillä kysyy jotakin,niin siihen ei tule vastausta ja seuraavana päivänä koko asia on unohdettu,kertakaikkisen raivostuttavaa.
        tästä toisen huomioonottamisesta meilläkin kättä väännetty,tuntuu et samoista asioista saa jauhaa monet kerrat eikä tunnu menevän jakeluun.
        alkuaikoina hänkin pystyi vain pikku hiprakassa puhumaan avoimemmin ja sanomaan että tykkää,itse pystyn kans puhumaan ihan kaikesta nenät vastakkain ja selvistä päin,siihen ei alkoholia tarvita :)


      • eimasokisti
        romantika kirjoitti:

        saa kyllä nostaa hattua, jos oot jo neljä vuotta jaksanut hankalaa, vaikeeta ja oikukasta kaurista. Mää en sitä jaksanut ku kolmisen nelisen kuukautta. On jo sitä ikää sen verran ku 40 tulee täyteen, ettei enää jaksa pelleillä näillä tunnepuolen asioilla. Eli aikusten ihmisten pitäis kyetä toimimaan myös sillä tavalla ja ottaa myös se vastuu sanomisistaan ja tekemisistään ja kun loukkaa siihen on osattava sanoa anteeks ja myös osattava kertoa että minkä takia toimi näin. Ihan uskomatonta että joka kauris on tällanen(myös aiempi mieskokemus, kauris ja yhtä vaikee ja hankala luonne, joten ei koskaan enää mitään tekemistä kauriin kanssa)
        Itse vaakana olen sellanen et asiat pitää puhua halki, myös ne tunnepuolen asiat mitkä on erittäin vaikeeta monille miehille(kauriille maailman vaikeimpia asioita)Ihmeellistä että kuitenki etsii "jonkinlaista" kumppania, vaikkei itellä oo hajuakaan miten parisuhteessa pitäis käyttäytyä ja huomioida sitä toista. Myös minä lausuin sillon aikoinaan että kohtele muita niinku haluaisit itseäsi kohdeltavan. Mutta ei, kauris vaan saa olla niin ilkee ja häikäilemätön ku haluaa, eikä tarvi ottaa vastuuta teoistaan.
        En tiedä oliko kysymys minulle tarkoitettu kun kyseltiin kauriin ikää. Tämäki kauris kenen kanssa olin tekemisissä oli ihan aikuinen mies, eli 37(ihmettelen suuresti voiko se olla edes totta että hänellä oli jopa 8 vuoden parisuhde takanapäin. Todella vaikee uskoa!)
        Huh, miten tuleekaan paha mieli kun jälleen kerran saa käydä ajatuksissaan läpi sitä muutamaa kuukautta ja niitä tyhjiä lupauksia.
        Onkos muut huomaneet sitä et kauris tarvii "juomista" yleensä että edes jotenki voi avautua tunnepuolella? Kaikki tää vähänki nätti, eli tyhjät lupaukset tuli mieheltä sanottua sillon, kun oltiin nautittu "muutama" kalja. Todella säälittävää, ite kun en tarvi siihen mitään juomaa kun minä puhun tunneasioista

        Eiks sen kauriinrentun pitänyt "maatua" jo viime vuoden syksyn lehtien mukana?
        En tajua, miksi "viihdytät" itseäsi enää täällä kaurissaitilla menneitä muistelemassa, jos se kerran noin pahaa tekee.


      • onpi
        eimasokisti kirjoitti:

        Eiks sen kauriinrentun pitänyt "maatua" jo viime vuoden syksyn lehtien mukana?
        En tajua, miksi "viihdytät" itseäsi enää täällä kaurissaitilla menneitä muistelemassa, jos se kerran noin pahaa tekee.

        ..meillä vielä kuulematta,..

        Katsos kun luulen tietäväni että menetti liian hyvän, omaa tyhmyyttään!

        Me emme aina vastaa meihin mieltyneiden ihmisten tunteisiin,
        mutta arvostamme toki heidän erinomaista arvostelukykyään.


      • mikä sun on ?
        onpi kirjoitti:

        ..meillä vielä kuulematta,..

        Katsos kun luulen tietäväni että menetti liian hyvän, omaa tyhmyyttään!

        Me emme aina vastaa meihin mieltyneiden ihmisten tunteisiin,
        mutta arvostamme toki heidän erinomaista arvostelukykyään.

        menetti liian hyvän, mutta ei suinkaan omaa tyhmyyttään.
        Ja sun tarinasi on... ?!


    • kauriiden puolesta

      No ei kyllä tunnu taas hirveän hyvältä olla kaurismies kun lueskelee näitä juttuja. Tällaisiako me todella ollaan..? Sitoutumiskammoisia tunnevammaisia, jotka saavat tytöt ihastumaan itseensä, mutta alkavat sitten peruuttelemaan ja jättävät toisen täydelliseen epätietoisuuteen? Pakko myöntää, että tämä kuvaus sopii ainakin meikäläiseen ja tämän foorumin perusteella se tuntuisi sopivan moneen muuhunkin kaurismieheen... En ole koskaan mielestäni leikkinyt toisten tunteilla enkä halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta juuri tätä olen kai tehnyt kaikki nämä vuodet. Kyllä olisi taas ankaran itsetutkiskelun paikka.

      • härkänainen

        Ei voi olla totta! niin tuttua tekstiä täällä kaurismiehestä että...myös minä koin yhden vuoden aikana tätä soupaamista ja huopaamista. Ensin sitä rakkautta tuutin täydeltä ja tosi ihanaa aikaa...sitten yhtäkkiä välitä viilenee...miehen käytös muuttuu todellakin enkä saanut mitään vastauksia mikä on ja mikä ei ole..meinasin tulla hulluksi. En vieläkään hyväksy tälläistä suhteen lopettamista! Kyllä miehellä pitää olla sen verran MUNAA että voi ainakin kertoo rakastetulleen mikä on mennyt pieleen...tosi raukkamaista käytöstä
        aikuiselta mieheltä, 37 v oli hän! Niin ihanasta rakkaudesta jäi tosi paskamainen olo tämän kauriin käytöksestä johtuen.


    • jouskarineiti

      Ei voi olla totta. Aivan samaa voisin sanoa omasta kauriistani. Ihme oikkuilija! En kyllä aijo tätä kauaa kestää. Katsotaan sitten kun palaa matkoilta miltä tää homma näyttää.

    • -NN-

      Olen seurannut tätä ketjua alusta asti ja olen tyrmistynyt, kuinka moni kaurismies on tosiaan tuollainen. Myös tämän hetkinen "seurustelukumppanini".
      No mulle kolme kk on tarpeeks pitkä aika leikkiä kissaa ja hiirtä. Tämä on se ratkaiseva viikko.. kaikki tai ei mitään. Sattuuhan se, mut parempi kerralla iso suru, kun jatkuva murehtiminen.
      Ja tämän tapauksen kauris on 33v.

    • Vanha Kauris

      Huh ja huh ja mitähän vielä sanoisin - ehkäpä se olisi painokelvotonta!

      Mutta hyvät hyssykät, mitä te oikein etsitte?! Olen aina tänne kirjoitellut, että Kaurinmies on vaikea tapaus, mutta kun sen saa omakseen, niin kaikki vaiva kannattaa nähdä eli kuka kissa hännän nostaa, jossei kissa itse;=D

      Kauris kokee tunnontuskia ja ahdistusta, kun hän huopaa ja soutaa edestakaisin eli hyvät naiset olette totaalisen väärässä, että Kaurismies olisi tunnekylmä hyväksikäyttäjä!

      Kaurismies vaan ottaa rakkausasiat turhan henkilökohtaisesti ja pohtii niitä liikaa ja yrittää älyllään löytää oikean ratkaisun!

      Please, armahtakaa meitä! Ja jaksakaa yrittää - lupaan ja vannon, että se kannattaa!

      • Ninnukka

        älyäkin kaurismiehellä ?! Tiedän millä elimellä kaurismies ajattelee. Seksi sujuu todella kauriin kanssa, mutta hän etsii aina vaan uusia kokemuksia. Ja osaa pelin säännöt liiankin hyvin. Tunnistan niin paljon näistä kaikista kertomuksista koskien kaurista. Itsekin olen erään kauriin "playmate" ja tunnen että nyt olisi aika lopettaa tämä leikki. Se ei etene millään eikä mihinkään. Minunkin kaurismies on jo yli 40v.
        Miten vanha sinä itse Vanha Kauris oikein olet ?


      • Nimetön

        ... aloitin tuon "kaurismies - en ymmärrä" ketjun. Pakko kysyä pari juttua asiantuntijalta kun niin vakuutat ja vannot, että kaikki epätoivo ja ahdistus teidän kaurismiesten suhteen on vaivan arvoista.

        Siis oikeastiko kannattaa "sitkeästi" jatkaa yhteydenpitoa teihin kaurismiehiin ( ystävinä ) vaikka toisesta hyyyyvin harvoin ensimmäisenä kuuluukaan?? Jos minä olen yhteyksissä kauriiseen niin sitten tulee kyläänpyyntöjä ( mutta ei koskaan ensin - miksi???).
        Ja oikeasti kun halutaan olla toistaiseksi (?) vain ystäviä,niin onko mahdollisuuksia edes mihinkään muuhun?! Vai onko se vain sanahelinää vailla tarkoitusta?

        Haluan uskoa, että tämä kaikki tuska on vaivan arvoista, koska en saa häntä mielestäni. :(! Jos tämä tarina ei tästä ala sitten syksyllä edistyä, niin annan olla.


      • Vanja Kauris
        Nimetön kirjoitti:

        ... aloitin tuon "kaurismies - en ymmärrä" ketjun. Pakko kysyä pari juttua asiantuntijalta kun niin vakuutat ja vannot, että kaikki epätoivo ja ahdistus teidän kaurismiesten suhteen on vaivan arvoista.

        Siis oikeastiko kannattaa "sitkeästi" jatkaa yhteydenpitoa teihin kaurismiehiin ( ystävinä ) vaikka toisesta hyyyyvin harvoin ensimmäisenä kuuluukaan?? Jos minä olen yhteyksissä kauriiseen niin sitten tulee kyläänpyyntöjä ( mutta ei koskaan ensin - miksi???).
        Ja oikeasti kun halutaan olla toistaiseksi (?) vain ystäviä,niin onko mahdollisuuksia edes mihinkään muuhun?! Vai onko se vain sanahelinää vailla tarkoitusta?

        Haluan uskoa, että tämä kaikki tuska on vaivan arvoista, koska en saa häntä mielestäni. :(! Jos tämä tarina ei tästä ala sitten syksyllä edistyä, niin annan olla.

        Ensin niille jotka ikääni kysyvät - niin kohta olen 50-vuotta täynnä, mutta olenko vanha - en ehkä monenkaan mielestä, mutta olen sitä omasta mielestäni - aivan liian vanha tähän päivään!

        Ystävinä me olemme luotettavia ja uskottavia! Mutta valitettavan vaikeita persoonia, kun haluat meidät täysin omaksesi - se on työn takana eli työtä joudut tekemään ja aivan oikein miettimään, olemmeko sen työn arvoisia? Ja siihen vain sinä tiedät vastauksen! Ehkä ei - ehkä olemme? Rankka arvoitus?


      • Hoivaajaneiti

        koska olen käyttäytynyt erästä Kaurista kohtaan todella töykeästi. Aluksi luotin täysillä tähän rauhalliseen mieheen, joka heti hurmasi minut ja sai minut taas uskomaan rakkauteen ja kohensi itsetuntoa.
        Hän ei kuitenkaan tuntenut samanlaisia tunteita kuin minä ja petyin, olin jo kuvitellut vaikka mitä, toivonut suhteemme onnistuvan, kestävän... niinhän hänkin oli alussa puhunut, toivonut...
        Aikaa on mennyt paljon, olen ajatellut asioita ja yrittänyt unohtaa, jatkaa elämääni ja ihastua taas. Kuitenkin tämä Kauris on aina säännöllisesti tullut ajatuksiin ja hän on jopa ottanut yhteyttä.
        Emme tapaile, mutta toivon että hän tulisi toisiin ajatuksiin. Jotenkin tunnen, vaistoan että hänellä kuitenkin jonkinlaisia tunteita. Haluan hänet edelleen.
        Täällä on paljon kirjoitettu Kauriista negatiiviseen sävyyn. Taitaa kuitenkin olla niin että vika on aina molemmissa osapuolissa eikä mikään johdu välttämättä horoskooppimerkistä. Ensimmäinen suuri rakkauteni oli Kauris ja nyt elämääni ilmestyi tämä toinen Kauris. Jaksan odottaa, jospa hän vaikka rohkenisi ryhtyä suhteeseen jonain päivänä.
        :))


    • kauris

      Yritin vaan etsiä päivän horoskooppia ja yhtäkkiä eksyin tällaiselle foorumille, jossa omaa merkkiäni moititaan oikein urakalla. Siis tässä keskusteluketjussahan mollataan kaurista ja sitten tuossa otsikon vieressä on vielä tuollainen liekki eli se vissiin tarkoittaa sitä että tämä keskusteluketju on ollut viime aikoina varsin suosittu. Eli on siis suosittua haukkua kauriita!
      Luin noita vastauksia ja täytyy kyllä sanoa , että tuollainen "kaikki kauriit ovat sellaisia"-tyyppinen asenne on mielestäni tosi naurettava. Ihan sama kuin väittäisi että kaikki naiset ovat tietynlaisia ja että kaikki suomenruotsalaiset ovat tietynlaisia jne. jne. Ei kai kukaan tosissaan kuvittele että tammikuussa syntyminen tekee ihmisestä jotenkin kylmän ja ajattelemattoman ääliön?! Olenko sitten säännön vahvistava poikkeus, kun en ollenkaan tunnista itseäni näistä kirjoituksista? En ole koskaan parisuhteessa pitänyt ketään epätietoisuudessa vaan heti kun olen tiennyt mitä haluan, niin olen sen myöskin kasvokkain toiselle kertonut. En ole hyvä puhumaan tunteistani, mutta en todellakaan tarvitse alkoholia avuksi siinä asiassa. Kyllä tärkeät asiat hoidan aina selvinpäin. Ja jos minulle joku soittaa tai jättää viestin, että varmastin vastaan ja pystyn myös tekemään aloitteita enkä vaan odota että toinen esim. ehdottaa tapaamista. Olenko siis poikkeuksellinen kauris?

      • mie vain

        kauris ollenkaan ?! ;)
        Mietityttää tämä miten moni on kokenut ihan samanlaista toimintaa kaurismiehen kohdalla. Minäkin olen kokenut kaikenlaista. Nyt vältän yhteydenottoa tähän mieheen, vaikka palan halusta soittaa ja viestitellä. Täytyy myöntää että minä itse aiheutin melkoisen sopa ja jäin roikkumaan tähän mieheen. Nyt odotan että jos vaikka hän soittaisi joskus vielä...


      • Vanha Kauris
        mie vain kirjoitti:

        kauris ollenkaan ?! ;)
        Mietityttää tämä miten moni on kokenut ihan samanlaista toimintaa kaurismiehen kohdalla. Minäkin olen kokenut kaikenlaista. Nyt vältän yhteydenottoa tähän mieheen, vaikka palan halusta soittaa ja viestitellä. Täytyy myöntää että minä itse aiheutin melkoisen sopa ja jäin roikkumaan tähän mieheen. Nyt odotan että jos vaikka hän soittaisi joskus vielä...

        soita!!! Ota yhteyttä! Ja mitä "vehtailet" tässä tasa-arvoisessa yhteiskunnassa - huom. muillekin, miettikääpä: "Onko nainen se heikompi osapuoli, joka hiljaa hissutellen odottaa "satujen prinssin" ratsastavan luokseen ja tarjoavan kultasormuksen" - hei, me eletään 2000-lukua ja urosKauriit erityisesti! Mies tai nainen ovat tasa-arvoisia ja vaativat sitä myös toiselta ihan kirjaimellisesti! Lopettakaa hyvät naiset "nyyhkyttely" ja olkaa vahvoja "niskavuoren tai pohjalaisen" naisia, please!


      • kauris
        mie vain kirjoitti:

        kauris ollenkaan ?! ;)
        Mietityttää tämä miten moni on kokenut ihan samanlaista toimintaa kaurismiehen kohdalla. Minäkin olen kokenut kaikenlaista. Nyt vältän yhteydenottoa tähän mieheen, vaikka palan halusta soittaa ja viestitellä. Täytyy myöntää että minä itse aiheutin melkoisen sopa ja jäin roikkumaan tähän mieheen. Nyt odotan että jos vaikka hän soittaisi joskus vielä...

        Kyllä ihan aito kauris oon, 10.1. syntynyt =)
        Minkäikäinen tuo kauris on, jonka yhteydenottoa noin kiihkeästi odotat? Itse aloin vasta hieman varttuneemmalla iällä(27-vuotias)tekemään luontevasti ja helposti aloitteita. Ehkä tämä sinun kauriisi haluaisi yhtä kovasti ottaa sinuun yhteyttä. Älä jää odottelemaan, sillä muuten voi olla että annatte toistenne unohtua ja sehän on tosi sääli. Ota rohkeasti yhteyttä kohtaa tämä kauris kasvoista kasvoihin. Aggressiivinen ei kannata olla, mutta kerro tunteistasi. Sitten et voikaan muuta kuin toivoa että hän tuntisi samoin. Älä jää odottelemaan äläkä suotta pelkää torjutuksi tulemista. Itse ainakin kauriina arvostaisin tuollaista toimintaa naisen puolelta.


      • neitsyt ;)

        niin olet todella poikkeuksellinen kaurismies !


    • Komea kauris

      Te kaikki jotka olette kaurismiehiä "haukkuneet" - omat horoskooppimerkkinne ??
      Itse olen huomannut että tunnen erityistä vetoa mm neitsytnaisiin ja rapukin vei joskus järjen & sydämen.
      Jos nyt kerran tietystä horoskooppimerkistä noin paljon negatiivista palautetta, niin oisko sillä merkitystä mitä merkkiä itse edustatte ?

      • -NN-

        Minä nyt olen sit semmonen NeitsytNainen..

        Minun tarkoitus ei ainakaan ollut haukkua, vaan lähinnä päivitellä, et miten se yhteyden pitäminen ja omien ajatuksien/tunteiden kertominen on niin hankalaa.

        Näin neitsyenä yleensä lämpenen suht hitaasti, mut nyt vei kaurismies heti jalat alta.
        Sit sitä on itse avautunut ja aktiivisempi. Lähes päivittäin tulee soiteltua ja yritän sopia tapaamisia pari/viikko. Nyt on ollu aika hiljasta... Yksin kun ei jaksa panostaa..


      • neitsytnaaras

        kun luin tätä ketjua. Olen itsekin ihastunut, jo lähes rakastunut kauriiseen ja tavallaan huomannut ettei hän oikein tiedä mitä haluaa. Meillä ei vielä kuitenkaan kunnon suhdetta, mutta mietin onko hänestä edes suhteeseen. Itse olen neitsyt horoskoopissa ja olen kuullut että neitsyt ja kauris sopivat yhteen tosi hyvin.
        Olisi tosi mielenkiintoista kuulla mitä horoskooppia te muut olette, te joilla ongelmia kauriiden kanssa.


      • pauloissa

        Ihan aluksi totean, että en ole haukkunut kaurismiestä, päin vastoin :)

        Oma aurinkomerkkini on oinas ja nouseva neitsyt. Olen melko varma, että maa on ainakin vähän tärähdellyt tämän ihastuskauriini jalkojen alla. Mutta, kuten sanottua, hän ottaa etäisyyttä ja vaikuttaa välillä siltä, että on paljon muuta puuhaa eikä ole minusta niin kiinnostunut. Sitten taas yht'äkkiä suunta muuttuu ja kaikki on niin ihanaa, läheistä ja kiihkeää.

        No, minulle tämä sopii hyvin, koska pidän haasteellisista suhteista ja itsellänikin on elämässäni paljon muuta sisältöä. Vaikka kyllä siitä tämä kaurismies ison osan saisi, jos vain uskaltaisi tulla. Ehkä jonain päivänä, kun päättää luottaa tarpeeksi...Odottelen ;)


      • tuhoontuomittu
        pauloissa kirjoitti:

        Ihan aluksi totean, että en ole haukkunut kaurismiestä, päin vastoin :)

        Oma aurinkomerkkini on oinas ja nouseva neitsyt. Olen melko varma, että maa on ainakin vähän tärähdellyt tämän ihastuskauriini jalkojen alla. Mutta, kuten sanottua, hän ottaa etäisyyttä ja vaikuttaa välillä siltä, että on paljon muuta puuhaa eikä ole minusta niin kiinnostunut. Sitten taas yht'äkkiä suunta muuttuu ja kaikki on niin ihanaa, läheistä ja kiihkeää.

        No, minulle tämä sopii hyvin, koska pidän haasteellisista suhteista ja itsellänikin on elämässäni paljon muuta sisältöä. Vaikka kyllä siitä tämä kaurismies ison osan saisi, jos vain uskaltaisi tulla. Ehkä jonain päivänä, kun päättää luottaa tarpeeksi...Odottelen ;)

        Rakastuin jo kauan sitten kauriiseen. Aluksi meni hyvin, oinasluonteena olen se joka vie ja toinen vikisi.
        Kunnes kauriini sai lisää ikää ja kokemusta ja jätti minut, tuosta vaan, tosi törkeellä tavalla, ilman setittelyjä.
        Meni aikaa ja törmäsimme taas, pikkuhiljaa suhteemme lämpeni ja taas olimme yhdessä, syntyi lapsia, riitelimme usein, minulle tuli tunne että meitä ei todellakaan ole tarkoitettu toisillemme. Ja eräänä päivänä mieheni tulikin kertomaa että on rakastunut toiseen naiseen, niinpä niin...sellaiseen rauhalliseen, viileään neitsytnaiseen. Täydellinen pari muka ?!
        Erosimme ja kas kummaa, tapasin muutaman vuoden kuluttua erään miehen, kauriin, miten ollakkaan. Suhde oli intohimoinen mutta myrskyisä, seksi oli pääroolissa, olin rakastunut, mutta miehestä epävarma...ja niinhän selvisi jossain vaiheessa että hänellä oli monta juttua meneillään.
        Nyt olen elänyt jo muutamia vuosia yksin. Tänä kesänä tapasin miehen, jonka kanssa ollaan vasta tutustumisvaiheessa, ystäväpohjalla ja ehkä tämä on hieman "tylsääkin" oinasnaiselle. Mutta tämä ihana oinas on hyvin samanlainen kuin minä. Uskon että tämä voi onnistua.
        Oinas-Kauris-suhde sensijaan - siitä ei tule kuin harmia !


    • kesäheinä

      Tyypillinen kaurismies on sitoutumiskammoinen jääräpää. Mutta toisaalta hän on myös äärettömän huomaavainen ja miellyttävä. Kaurismies osaa sanoa naiselle juuri ne oikeat sanat ja osaa koskettaa naista juuri oikealla tavalla. Kauris tietää miten ihmisiä käsitellään, mutta se ei ole manipulointia. Kauris vain yksinkertaisesti on erittäin taitava ihmisten kanssa. Kaurismies on ujo ja etäinen erakkoluonne, mutta kerran kun tämän mielenkiintoisen kovanaaman lähelle pääsee, niin eipä sitä enää osaa ilman ollakaan. Kaurismies ei ole koko ajan kyljessä kiehnäämässä, hän tarvitsee omaa tilaa ja hän tarvitsee sitä niin paljon, että joskus se voi jopa häiritä kumppania. Kaurismies tietää olevansa komea, hauska ja älykäs, mutta hän ei tee itsestään mitään suurta numeroa. Hän seurailee tilannetta varjoista ja lopulta saa haluamansa. Kaurismies on vaikea tapaus, mutta vaivannäkö kannattaa, jos on kiinnostunut kolikosta, jossa on enemmänkin kuin vain kaksi puolta.

      • Vanha Kauris

        Täydellinen miespuolisen Kauriin määritelmä! Kiitos Sinulle!


      • Hunajainen

        Olen yllättynyt siitä miten paljon vastauksia ja kannanottoja kirjoittamani teksti on saanut, paljon tuntuu kohtalotovereita olevan ja uskomatonta miten paljon samankaltaisuutta kaurismiehissä on, iästä riippumatta.

        Niin nämä kehut kaurismiehelle - ne ovat minunkin mielestäni aivan totta. En tavallaan halunnut moittia mitenkään kaurista ap kirjoituksessani, en vaan ymmärrä häntä ja olen ymmälläni ja onneton tilanteesta. Tunnen todella voimakkaasti että rakastan ja haluan tuon ihanan miehen, hänellä vain ei taida olla yhtä voimakkaita tunteita minua kohtaan... Vaikka tietyt asiat ja keskustelut ovat osoittaneet miten paljon yhteistä meillä on ja että meillä on tietynlainen yhteys, kun olemme samassa tilassa ilmassa on jotain erityistä, sähköisyyttä, tunnetta, en osaa kuvailla...kuulostaa varmasti hassulta, mutta jokainen,joka on kokenut sen tietyn valitun kanssa tämäntapaista, tietää mitä tarkoitan !
        Nyt on mennyt melkein pari viikkoa, hän ei ole ottanut yhteyttä minuun enkä minä aio todellakaan ottaa yhteyttä häneen, vaikka kuinka haluaisin. Annan hänelle aikaa ja tilaa, saattaa olla että menetän hänet kokonaan, muita en halua, en ainakaan vielä. Tulee kestämään kauan ennenkuin löydän vastaavanlaisen miehen.


      • kauris62
        Hunajainen kirjoitti:

        Olen yllättynyt siitä miten paljon vastauksia ja kannanottoja kirjoittamani teksti on saanut, paljon tuntuu kohtalotovereita olevan ja uskomatonta miten paljon samankaltaisuutta kaurismiehissä on, iästä riippumatta.

        Niin nämä kehut kaurismiehelle - ne ovat minunkin mielestäni aivan totta. En tavallaan halunnut moittia mitenkään kaurista ap kirjoituksessani, en vaan ymmärrä häntä ja olen ymmälläni ja onneton tilanteesta. Tunnen todella voimakkaasti että rakastan ja haluan tuon ihanan miehen, hänellä vain ei taida olla yhtä voimakkaita tunteita minua kohtaan... Vaikka tietyt asiat ja keskustelut ovat osoittaneet miten paljon yhteistä meillä on ja että meillä on tietynlainen yhteys, kun olemme samassa tilassa ilmassa on jotain erityistä, sähköisyyttä, tunnetta, en osaa kuvailla...kuulostaa varmasti hassulta, mutta jokainen,joka on kokenut sen tietyn valitun kanssa tämäntapaista, tietää mitä tarkoitan !
        Nyt on mennyt melkein pari viikkoa, hän ei ole ottanut yhteyttä minuun enkä minä aio todellakaan ottaa yhteyttä häneen, vaikka kuinka haluaisin. Annan hänelle aikaa ja tilaa, saattaa olla että menetän hänet kokonaan, muita en halua, en ainakaan vielä. Tulee kestämään kauan ennenkuin löydän vastaavanlaisen miehen.

        Jos olet nimimerkkisi mukaan hunajainen, niin en ihmettele yhtään että kaurismies on tuntenut sinuun vetoa. Kirjoitat kauniisti että haluat ja rakastat tuota ihastuksen/rakkauden kohdettasi.
        Kaurismiehenä heittäydyn helposti tilanteisiin ja ihastun herkästi. Jossain vaiheessa mietin asiaa tarkemmin ja saatan nopeastikin muuttaa mieleni. En usko että tämä on ainoastaan horoskooppimerkistäni johtuvaa.
        Olet ylpeä nainen, etkä halua ottaa enää itse yhteyttä mieheen. Ota kuitenkin jossain vaiheessa jos todella haluat miehen. Ainakin minä olisin otettu jos samanlaisessa tilanteessa nainen ottaisi vielä yhteyttä.Huomaisin että nainen todellakin on kiinnostunut. Eri asia on sitten roikkujat, sellaiset jotka häirintään asti yrittävät olla yhteydessä.

        Neuvon sinua vielä harkitsemaan tuota yhteydenottoa, lähetä vaikkapa meili tai tekstari, jossa osoitat nätisti ikäväsi ja halusi tavata hänet vielä. Ainakaan minä en pystyisi vastustamaan.


    • nilkkaan

      yleensä taitaa olla että naiset antavat ymmärtää mutteivat ymmärrä antaa mutta kun sama sattuu omaan nilkkaan niin siitähän poru syntyy kannattas joskus katella peiliinkiin;)

    • interested

      kaurismiehissä jonkinlaista maanis-depressiivisyyttä ?
      Tutustuin netin kautta erääseen kaurismieheen, suhdetta ei tavallaan päässyt koskaan syntymäänkään, hän kyllä innokkaasti viestitteli, soitteli, suunnitteli kaikkea. Tavattiinkin, mutta siitä miehestä ei ottanut selvä/ei ota selvää. Hänellä on kausia jolloin viestittelee, meilailee, soittelee, hyvinkin intensiivisisesti ja sitten taas kausia, jolloin ei mitään kuulu. Muutenkin vaikuttaa ailahtelevalta, milloin on tosi väsynyt ja vaikuttaa siltä kuin olisi täysdepis päällä, sitten taas käy ylikierroksilla ja miettii voisiko meidän välille vielä kehittyä jotain..... ota nyt sitten tästä selvää.

    • murtunut

      Samantapainen juttu kuten sinulla, tuntuu melkein että voisi olla sama mies kyseessä.
      Meilläkään ei suhde oikeastaan edistynyt, tapasimme netin kautta. Ihastuin heti tuohon upeaa kauriiseen, joka osasi käyttää oikeita sanoja, osasi pelin säännöt. Samanlaista soutamista ja huopaamista kuin teilläkin, eli hän osoitti kiinnostusta, sitten taas ei kuulunut mitään, minä roikuin hänessä, hän hermoistui kunnes taas olimme yhteydessä.
      Uskoin ja luotin häneen tänäkin kesänä vielä, mutta nyt tiedän totuuden...hän on pyörittänyt useita naisia samalla tavalla kuin minua. Tämä tuntuu niin kurjalta, itseluottamus on mennyt, elämäni on sekaisin, en saa mitään aikaseksi kun mietin häntä ja tätä aikaa hänen kanssaan.
      Enpä tiedä johtuuko kaikki siitä että hän on kauris, tuskinpa. Yhteensattuma kai pelkästään että meilläkin meni näin. Olemme jo yli 40-kymppisiä mekin...ja molemmat eronneita jo muutamia vuosia sitten, luulisi että molemmat olemme voineet hillua uusiosinkkuina jo tarpeeksi.
      Toisaalta uskon että tämä netti on tosi paha paikka, miehet ja miksei naisetkin hakevat yhä parempia kumppaneita, eivät tajua miten loukkaavat toista, joka aidosti välittää ja haluaa sitoutua.

      Minä myös rakastan tätä "omaa" kauristani, joka ei osaa päättää mitä ja kenet haluaa. On aivan ihana mies, uskoin todella että hänen kanssaan voisi syntyä jotain kestävää, "suurta", kuvittelin että oppisimme tuntemaan toisemme paremmin. Luotin miehen sanoihin kun hän ylisti minua ja kertoi miten olen juuri sellainen, jota hän on odottanut ja toivonut.

      Heh, me naiset olemme kai ihastuneina/rakastuneina tosi sokeita ja "bimboja". Lohduttavaa on lukea täällä toisten mietteitä ja mielipiteitä vastaavanlaisista tapauksista.

      Olen itkenyt paljon eikä enää itketä, tunnen suurta katkeruutta, mutta samalla tiedän että rakastan, kaikesta huolimatta. Aivan kuten sinä Hunajainen kerroit aloitusotsikossasi.
      Tsemppiä kaikille kohtalotovereille.

      • murtunut

        Jos täällä joku sellainen kauris, joka tunnistaa itsensä minun tai jonkun toisen kertomuksesta; kertoisitko tuntuuko yhtää pahalta ? Miltä ylipäänsä tuntuu ?
        Miten voi loukata toista näin ? Miksi pitää pyörittää monta naista, luvata, pettää ja välillä taas ylistää ja palvoa ? Miksi pitää hakea aina uutta ? Parempaa ?
        Kertokaa !


    • huopaaja

      Tässä sitä vielä soudetaan ja huovataan jo seitsemättä vuotta. Erotaan ja palataan yhteen kaurismiehen kanssa. Hän lupailee maat ja taivaat ja häipyy selittelemättä, sitten palaa takaisin kuin ei olisi mitään erityistä edes tapahtunut. minä kiukuttelen ja ruikutan perään, hän ei selittele menemisiään tai tulemisiaan, tulee silloin kun huvittaa ja häipyy kun haluaa. Minä kiltisti odotan vuodesta toiseen.
      Pitäisiköhän katsoa jo totuutta silmiin?

      • romantika

        totta tyypillistä käyttäytymistä kauriille. Ei kauriin tarvi ottaa vastuuta mistään tekemisistä tai sanomisista tai sanomatta jättämisistä. Ei hänen tarvi selostaa miks katoaa, miks vaikenee, miksei ota yhteyksiä. Eihän kauris miehellä oo kykyä rakastaa, koska sehän pitää sisällään kaiken mahdollisen, elikkä jo hyvät ja välittävät tekstarit ja soitot, pieniä lahjoja silloin tällöin, yllätyksiä, suukkoja, halauksia, silittelyä ja se tärkein kyky puhua omista tunnetiloistaan. Ei kummallakaan kaurismiehellä ollu kykyä mihinkään näihin, paitsi ne alun tyhjät lupaukset, valheet kaikki. Sanoivat tyhjiä sanoja saadakseen sen naisen koukkuun heihin ja kun huomasivat että tämä nainenhan oikeesti välittää heistä, niin johan kadotaan ja kauas selittmättä tekosiaan. Todella julmaa ja kylmää käytöstä. Harmi kuulla että niin monet naiset on saaneet ihan samankaltaista välinpitämätöntä kohtelua siltä kaurismieheltä. Joten eiköhän pysytä erossa heissä jatkossa, ainaki minä oon pysynyt


      • huopaaja
        romantika kirjoitti:

        totta tyypillistä käyttäytymistä kauriille. Ei kauriin tarvi ottaa vastuuta mistään tekemisistä tai sanomisista tai sanomatta jättämisistä. Ei hänen tarvi selostaa miks katoaa, miks vaikenee, miksei ota yhteyksiä. Eihän kauris miehellä oo kykyä rakastaa, koska sehän pitää sisällään kaiken mahdollisen, elikkä jo hyvät ja välittävät tekstarit ja soitot, pieniä lahjoja silloin tällöin, yllätyksiä, suukkoja, halauksia, silittelyä ja se tärkein kyky puhua omista tunnetiloistaan. Ei kummallakaan kaurismiehellä ollu kykyä mihinkään näihin, paitsi ne alun tyhjät lupaukset, valheet kaikki. Sanoivat tyhjiä sanoja saadakseen sen naisen koukkuun heihin ja kun huomasivat että tämä nainenhan oikeesti välittää heistä, niin johan kadotaan ja kauas selittmättä tekosiaan. Todella julmaa ja kylmää käytöstä. Harmi kuulla että niin monet naiset on saaneet ihan samankaltaista välinpitämätöntä kohtelua siltä kaurismieheltä. Joten eiköhän pysytä erossa heissä jatkossa, ainaki minä oon pysynyt

        Niinpä, jokaista tekstaria saa ruikuttaa, helliä sanoja puhelimessa anoa, toinen väittää rakastavansa, mutta tuntuu että hän rakastaa silloin kun hänelle itselleen sopii. Ei aina silloin kun minä rakkautta tarvitsen. Hänestä ei ole tukea pahoina päivinä, eikä häneen voi turvautua ongelmissa.

        Hän omasta mielestään rakastaa aidosti ja ehdottomasti, mutta minun mielestäni silloin vain kun se hänelle sopii. Ei osaa sitoutua oikeasti, vaikka omasta mielestään onkin jo sitoutunut. Lupauksia hän on hyvä antamaan, mutta niin moneen lupaukseen olen joutunut pettymään. Lupauksia lupausten perään, yksikään niistä ei ole toteutunut vannomisista huolimatta.

        Mutta miten se erossa pysyminen onnistuu, sillä minä ainakin olen kuvitellut rakastavani häntä, mutta ehkä kysymys on vain tavasta ja tottumuksesta.


      • romantika
        huopaaja kirjoitti:

        Niinpä, jokaista tekstaria saa ruikuttaa, helliä sanoja puhelimessa anoa, toinen väittää rakastavansa, mutta tuntuu että hän rakastaa silloin kun hänelle itselleen sopii. Ei aina silloin kun minä rakkautta tarvitsen. Hänestä ei ole tukea pahoina päivinä, eikä häneen voi turvautua ongelmissa.

        Hän omasta mielestään rakastaa aidosti ja ehdottomasti, mutta minun mielestäni silloin vain kun se hänelle sopii. Ei osaa sitoutua oikeasti, vaikka omasta mielestään onkin jo sitoutunut. Lupauksia hän on hyvä antamaan, mutta niin moneen lupaukseen olen joutunut pettymään. Lupauksia lupausten perään, yksikään niistä ei ole toteutunut vannomisista huolimatta.

        Mutta miten se erossa pysyminen onnistuu, sillä minä ainakin olen kuvitellut rakastavani häntä, mutta ehkä kysymys on vain tavasta ja tottumuksesta.

        kyllä sää pääset eroon kaurismiehestä, ja kuinka ihana onkaan sit se tunne kun ei enää tarvi miettiä miks ei tuu vastauksia eikä vastakaikua omiin helliin ja ihaniin viesteihin. Mutta kauan se vei multaki, koska romanttisena ihmisenä kuvittelin että kaikki pitäis paikkansa mitä herra lupas, kun itelläni ei oo tapana leikkiä kenenkään tunteilla. Ja tuntuu siltä että vaikka kuinka yrität tunnepuolella antaa takas kylmälle kauriille, niin ei häntä mikään hetkauta. Koska ei kertakaikkiaan oo kykyä välittää ja tuntea syvällisesti


      • kauris62
        romantika kirjoitti:

        kyllä sää pääset eroon kaurismiehestä, ja kuinka ihana onkaan sit se tunne kun ei enää tarvi miettiä miks ei tuu vastauksia eikä vastakaikua omiin helliin ja ihaniin viesteihin. Mutta kauan se vei multaki, koska romanttisena ihmisenä kuvittelin että kaikki pitäis paikkansa mitä herra lupas, kun itelläni ei oo tapana leikkiä kenenkään tunteilla. Ja tuntuu siltä että vaikka kuinka yrität tunnepuolella antaa takas kylmälle kauriille, niin ei häntä mikään hetkauta. Koska ei kertakaikkiaan oo kykyä välittää ja tuntea syvällisesti

        tätä ketjua ja kai oikeastaan tunnistan jotain itsestäni. Olen eronnut muutamia vuosia sitten ja on vaikea sitoutua uuteen kumppaniin. Kun seurustelen jonkun kanssa tuntuu että on niin paljon muutakin kuin juuri senhetkinen kumppani. Tästä johtuen lupaan ehkä liikaa, en halua loukata toista, olen jopa liiankin kiltti. Mutta olen tainnut loukata muutamia naisia.

        Lukiessani sinun kommentteja, romantika, tuli mieleen että taidat olla vieläkin onnettomasti rakastunut omaan kauris-mieheesi. Kirjoitat paljon ja korostat yhä uudestaan samoja asioita, katkeruutta ja pettymystä nousee kirjoituksistasi ja samalla rakkauskin. Luulisi että jos kerran olet unohtanut hänet, jättänyt menneet taaksesi ja jatkanut elämää, niin et täällä enää viitsisi pohtia tuon miehen tekemisiä.

        Toivon että sinulle löytyy uusi mies. Ja yritän henkilökohtaisesti parantaa omia tapojani. Sen verran tämä viestiketju pisti miettimään. :)


      • Virgo62
        kauris62 kirjoitti:

        tätä ketjua ja kai oikeastaan tunnistan jotain itsestäni. Olen eronnut muutamia vuosia sitten ja on vaikea sitoutua uuteen kumppaniin. Kun seurustelen jonkun kanssa tuntuu että on niin paljon muutakin kuin juuri senhetkinen kumppani. Tästä johtuen lupaan ehkä liikaa, en halua loukata toista, olen jopa liiankin kiltti. Mutta olen tainnut loukata muutamia naisia.

        Lukiessani sinun kommentteja, romantika, tuli mieleen että taidat olla vieläkin onnettomasti rakastunut omaan kauris-mieheesi. Kirjoitat paljon ja korostat yhä uudestaan samoja asioita, katkeruutta ja pettymystä nousee kirjoituksistasi ja samalla rakkauskin. Luulisi että jos kerran olet unohtanut hänet, jättänyt menneet taaksesi ja jatkanut elämää, niin et täällä enää viitsisi pohtia tuon miehen tekemisiä.

        Toivon että sinulle löytyy uusi mies. Ja yritän henkilökohtaisesti parantaa omia tapojani. Sen verran tämä viestiketju pisti miettimään. :)

        mitä paskapuhetta...uskotko tuohon itsekään ??

        Ja vielä eräälle kauriille synt. 62 :
        PASKAMAISESTI TEIT, TOIVON SINULLE SAMAA !


      • virgo62
        Virgo62 kirjoitti:

        mitä paskapuhetta...uskotko tuohon itsekään ??

        Ja vielä eräälle kauriille synt. 62 :
        PASKAMAISESTI TEIT, TOIVON SINULLE SAMAA !

        samaa sanoi minulle eräs kauris -62 ; sanoi että on liian kiltti ja siitä syystä saattaa loukata naisia, kun ei osaa lopettaa suhdetta oikein ja antaa turhaa toivoa, muka !! V.....aa !!!


      • romantika
        kauris62 kirjoitti:

        tätä ketjua ja kai oikeastaan tunnistan jotain itsestäni. Olen eronnut muutamia vuosia sitten ja on vaikea sitoutua uuteen kumppaniin. Kun seurustelen jonkun kanssa tuntuu että on niin paljon muutakin kuin juuri senhetkinen kumppani. Tästä johtuen lupaan ehkä liikaa, en halua loukata toista, olen jopa liiankin kiltti. Mutta olen tainnut loukata muutamia naisia.

        Lukiessani sinun kommentteja, romantika, tuli mieleen että taidat olla vieläkin onnettomasti rakastunut omaan kauris-mieheesi. Kirjoitat paljon ja korostat yhä uudestaan samoja asioita, katkeruutta ja pettymystä nousee kirjoituksistasi ja samalla rakkauskin. Luulisi että jos kerran olet unohtanut hänet, jättänyt menneet taaksesi ja jatkanut elämää, niin et täällä enää viitsisi pohtia tuon miehen tekemisiä.

        Toivon että sinulle löytyy uusi mies. Ja yritän henkilökohtaisesti parantaa omia tapojani. Sen verran tämä viestiketju pisti miettimään. :)

        olen ihan totaalisesti päässyt tästä miehestä, mutta oon kuvitellu että tämä on keskustelupalsta että tänne saa kertoa niistä omista kokemuksista. Olen erittäin empaattinen ihminen, joten eiköhän se oo vaan inhimillistä osoittaa muita petettyjä ja huijattuja naisia kohtaan sympatiaa ja ottaa kantaa siihen mitä he kertovat ja moni onkin heittänyt kysymyksen ilmaan. Joten eiköhän niihin kysymyksiin voi parhaiten tarttua ne naiset täällä joilla on aiempia kokemuksia kaurismiehistä. Hienoa että osasit itsessäsi nähdä joitain noista piirteistä mitä täällä ollaan otettu esille ja siinä on todellaki itseensä menemisen paikka


      • Myös....
        romantika kirjoitti:

        olen ihan totaalisesti päässyt tästä miehestä, mutta oon kuvitellu että tämä on keskustelupalsta että tänne saa kertoa niistä omista kokemuksista. Olen erittäin empaattinen ihminen, joten eiköhän se oo vaan inhimillistä osoittaa muita petettyjä ja huijattuja naisia kohtaan sympatiaa ja ottaa kantaa siihen mitä he kertovat ja moni onkin heittänyt kysymyksen ilmaan. Joten eiköhän niihin kysymyksiin voi parhaiten tarttua ne naiset täällä joilla on aiempia kokemuksia kaurismiehistä. Hienoa että osasit itsessäsi nähdä joitain noista piirteistä mitä täällä ollaan otettu esille ja siinä on todellaki itseensä menemisen paikka

        ..sinullakin olisi, "todellaki itseensä menemisen paikka",...
        Olen lukenut vain sellaisia sinun kirjoituksia jossa moitit kaurismies/kaurismiehiä,..
        Ja jos joku kertoo löytävänsä jonkin "niin sanotun vian/puutteen", niinpä riemastut.

        Ja se on sinulle kuin lottovoitto!

        Ja ryhdyt toistaan tuota asiaa, Minäkin tiedän useita "vaaka ihmisiä"
        joista voisi kirjoittaa samat asiat, ja puutteet, että tuskin se on horoskooppi merkin vika,
        jos tuo sinun ex-kaurismies, on nyt exä !



        " Hienoa että osasit itsessäsi nähdä joitain noista piirteistä
        mitä täällä ollaan otettu esille ja siinä on todellaki itseensä menemisen paikka"

        Ja minusta empatia on kyllä jotain muuta!


    • Nimetön

      kun luin kirjoituksesi se oli kuin omasta elämästäni. mulla on ollu kaksi kaurismiestä ja molemmat syntyny 2.1., -78 ja toinen -80. tämä nuorempi versio on nyt kuvioissa.. silloin tällöin kun hänelle sopii.tää on yhtä vuoristorataa.

    • yön kuningatar

      mietin taas viime yönä missä oma kauriini vietti yönsä ja kenen kanssa. Emme seurustele, mutta olen ihastunut ja rakastunut jopa.
      Olen odottanut että tuo upea mies huomaisi että minä olen se oikea hänelle. Taitaa käydä kuitenkin niin että minä jään ikuisiksi ajoiksi suremaan ja hän valloittaa uusia naisia.
      Nämä kirjoitukset täällä lohduttavat tavallaan, mutta en voi uskoa että kaikki kauriit ovat samanlaisia. Tosin tunnistan oman ihastukseni käytöksen näistä kirjoituksista.
      Laitoin hänelle juuri tekstiviestin mutta lähetysvalintoihin tuli vastaukseksi kännykkääni: odottaa = eli hänellä känny ilmeisesti suljettu kun on jonkun toisen kanssa...
      :`(

      • Vanha Kauris

        Älä luovu toivosta, sillä monet ovat onnistuneet ja ovat onnellisesti naimisissa kauriittensa kanssa!
        Niille, jotka purkavat täällä pettymystään meihin miespuolisiin Kauriisiin, niin annan pienen neuvon eli jos olette sitä mieltä, että horoskooppimerkki määrää ihmisen luonteen ja käyttäytymistavat, niin välttäkää Kauriita - on vielä 11 muuta merkkiä käytössä ;=D


    • blue-eyed Nightingale

      haluan kertoa tässä että rakastan yhä erästä kaurismiestä, aikuista jo, 40 . Tai ehkä rakastaa on liian vahva sana, mutta olen häneen rakastunut, ollut jo lähes 1,5 vuotta. Soutaamista ja huopaamista tämäkin on ollut ja aina välillä yhteydenpito lähes poikki. Kuitenkin aina palataan ja haluaisin uskoa että tästä voisi tulla jotain pysyvämpää.
      Tässä elämäntilanteessani varsinainen vakituinen seurustelu ei oikeastaan ole mahdollistakaan ja kenties tämä tosiasia on vaikuttanut hänenkin ajatuksiin. Minun tunne-elämäni on yhtä vuoristorataa, haluaisin tavata, en haluaisi, en pysty tapaamaan vaikka haluaisin. Mietin usein mitä hän tekemässä, kenen kanssa, missä...
      Sitten kun hän soittaa kaikki tuntuu hyvältä ja elän sen turvin viikkoja.
      Olen kiireellinen,aikuinen nainen, takanani on pitkä suhde ja lapsiakin minulla on. Elämäni on oikeastaan kaikin puolin hyvin ja oli vielä paremmin, ennenkuin tapasin tähän kauriiseen. Hänenlaistaan ei ollut vielä tullut elämässäni vastaan, en uskonut että voisin kokea näin voimakkaita tunteita. Ei taida tulla ihan heti toista samanlaista vastaan.
      Yhdyn ap kirjoittajan otsikkoon: Rakastan, kaikesta huolimatta. Ja toivon, odotan, uskon että vielä joskus tuo ihana kauris haluaa minut. Näin jaksan tehdä työtä, opiskella, kehittää itseäni, hoitaa lapsiani ja olla nainen !

      Tsemppiä ja onnea kaikille kauriiseen ihastuneille.

    • pettynyt

      Luin kaikki vastauksenne. Minäkin rakastuin kauriiseen. täydellinen mies, vaikka oli ruma ja viiskymmpinen, niin oli paras panomies ja ihana. Kohteli välinpitämättömästi ja loukkaavasti. Ilkeä egoisti. Alussa meni hyvin, kun tein hänen mielensä mukaan. Koitti päivä, jolloin MINÄ vuorostani tarvitsin hänen apuaan. Siitä aukesi helvetti. Uhkailua.Yritin irrottautua. Hän häiriköi perään ja haukkui minut muille. Neuvoni: vaikka olet miten rakastunut, niin irrottaudu kaurismiehen hurmauksesta ajoissa.

    • kas tässä

      Kauriin heikkoudet:
      Tiukat rajat minuudelleen asettava Kauris sortuu samaan rajoittuneisuuteen myös suhteissaan muihin ihmisiin ja niinpä yleisimmät heikkoudet ovatkin: Liiallinen muodollisuus, itsekkyys, oman edun tavoittelu, ahdasmielisyys ja mekaanisuus. Ihmissuhteissaan sisimpänsä kätkevä Kauris rajaa tunteet ja inhimillisyyden todellisuutensa ulkopuolelle uskoen vain konkreettisiin ja järjellä selitettäviin näyttöihin. Hän saattaa olla hyvinkin viileä, etäinen ja virallisuuden taakse kätkeytyvä. Psyykkisesti hän saattaa olla ahdistunut, kireä, vakava ja altis masennuksiin.

      • :)))

        Tunnettuja Kauris-ihmisiä

        Paracelsus, Edgar Allen Poe, Cary Grant, Clara Barton, Henri Matisse, Henry Miller, Nicholas Cage, Stephen Hawking, David Bowie, Mao Tse Tung, Mary TYler Moore, Joan Baez, Carlos Casteneda, Albert Schweitzer, Jim Carrey, Louis Pasteur, Muhammad Ali, Humphrey Bogart, Isaac Newton, Joan of Arc, Benjamin Franklin, Martin Luther King Jr., Richard Nixon, Elvis Presley, Paul Doumer, Sadi Carno


      • minun
        :))) kirjoitti:

        Tunnettuja Kauris-ihmisiä

        Paracelsus, Edgar Allen Poe, Cary Grant, Clara Barton, Henri Matisse, Henry Miller, Nicholas Cage, Stephen Hawking, David Bowie, Mao Tse Tung, Mary TYler Moore, Joan Baez, Carlos Casteneda, Albert Schweitzer, Jim Carrey, Louis Pasteur, Muhammad Ali, Humphrey Bogart, Isaac Newton, Joan of Arc, Benjamin Franklin, Martin Luther King Jr., Richard Nixon, Elvis Presley, Paul Doumer, Sadi Carno

        ..lisäksi nämä 105 jotka ovat syntyneet samana päivänä 18.01,
        mut eri vuonna noista 103..eli kaksi on myös samana vuonnakin syntynyt?...;)

        * 885 - Daigo, Emperor of Japan (d. 930)
        * 1543 - Alfonso Ferrabosco (I), Italian composer (d. 1588)
        * 1641 - François-Michel le Tellier, Marquis de Louvois, French war minister (d. 1691)
        * 1672 - Antoine Houdar de la Motte, French writer (d. 1731)
        * 1688 - Lionel Sackville, 1st Duke of Dorset, Lord Lieutenant of Ireland (d. 1765)
        * 1689 - Charles-Louis de Secondat Montesquieu,
        ranskalainen kirjailija och politisk filosof.(k. 10.2.1755)
        * 1779 - Peter Roget, British lexicographer, wordbocmann(d. 1869)
        * 1782 - Daniel Webster, Valtiomies/statesman (d. 1852)
        * 1813 - Joseph Glidden, American farmer who patented barbed wire (d. 1906)
        * 1840 - Henry Austin Dobson, poet (d. 1921)
        * 1842 – Albert Alonzo Ames, Minneapolise linnapea (k. 1911)
        * 1848 - Ioan Slavici, Transylvanian writer of Romanian origin (d. 1925)
        * 1849 - Richard Pischel, tysk indolog.
        * 1849 - Edmund Barton, Australian ensimmäinen pääministeri (1901–1903) (k. 1920)
        * 1850 - Seth Low, Americanisc politician
        * 1854 - Thomas Watson (inventor), telephone pioneer
        * 1877 - Samuel Zemurray, U.S. businessman (d.1961)
        * 1879 - Henri Giraud, French general (d. 1949)
        * 1882 - A. A. Milne, kirjailija, Nalle Puhin luoja (k. 31.1.1956)
        * 1884 - Hermann Böhm, tysk sjömilitär, generalamiral 1941.
        * 1888 - Karl-Ewert Christenson, ruotsalainen näyttelijä/ svensk skådespelare.ja laulunsanoittaja/och sångtextförfattare.
        * 1888 - Thomas Sopwith, British aviation pioneer (d. 1989)
        * 1892 - Oliver Hardy, näyttelijä (Paksukainen) (k. 7.8.1957)
        * 1892 - Paul Rostock, German surgeon (d. 1956)
        * 1896 - Ville Ritola, suomalainen kestävyysjuoksija (k. 24.4.1982)
        * 1903 - Werner Hinz, actor (d. 1985)
        * 1904 - Cary Grant, näyttelijä (k. 29.11.1986)
        * 1905 - Joseph Bonanno, gangster (d. 2002)
        * 1907 - Reino Kuuskoski, virkamieshallituksen pääministeri (k. 1965)
        * 1908 - Jacob Bronowski, Polish-born mathematician, poet, and physicist (d. 1974)
        * 1908 o Sibylla av Sachsen-Coburg-Gotha, tysk och svensk prinsessa, hertiginna av Västerbotten, kung Carl XVI Gustafs mor.
        o John Sandling, ruotsalainen näyttelijä/ svensk skådespelare.
        * 1913 - Danny Kaye, näyttelijä (k. 3.3.1987)
        * 1913 - Unto Pusa, taidemaalari (k. 1973)
        * 1914 - William Stafford, American poet (d. 1993)
        * 1914 - Arno Schmidt, author (d. 1979)
        * 1915 – Santiago Carrillo Solares, Hispaania Kommunistliku Partei peasekretär (1960–1982)
        * 1922 - Bob Bell, American clown (d. 1997)
        * 1925 – Gilles Deleuze, prantsuse filosoof
        * 1925 - Bengt Eklund, ruotsalainen näyttelijä/ svensk skådespelare.
        * 1928 - T.N. Chaturvedi, intialainen politikko/ indisk politiker.
        * 1928 – Aleksandr Gomelski, vene korvpallitreener
        * 1931 – Chun Doo Hwan, Lõuna-Korea president (1980–1988)
        * 1932 - Robert Anton Wilson, author
        * 1933 - Mats Dahlbäck, ruotsalainen näyttelijä/ svensk skådespelare.
        * 1933 – Emeka Anyaoku, Nigeeria välisminister (1983) ja Briti Rahvaste Ühenduse esimees (1990–2000)
        * 1933 - John Boorman, elokuvaohjaaja
        * 1933 - Seppo Kolehmainen, näyttelijä
        * 1934 - Raymond Briggs, English writer and illustrator
        * 1934 – Hendrik Rudolf Chin A Sen, Suriname president (1980–1982)
        * 1935 – Pjetër Filip Arbnori, albaania poliitik
        * 1937 - John Hume, poliitikko, vuoden 1998 Nobelin rauhanpalkinnon saaja
        * 1937 - Yukio Endo, japanilainen telinevoimistelija
        * 1938 - Curt Flood, baseball star (d. 1997)
        * 1941 – Bobby Goldsboro, ameerika laulja
        * 1941 - David Ruffin, sangere (d. 1991)
        * 1943 - Kay Granger, Americanisc politician
        * 1944 - Paul Keating, Australian pääministeri (1991–1996)
        * 1946 – Joseph Deiss, Šveitsi välisminister (1999–2002)
        * 1947 - Takeshi Kitano, näyttelijä ja elokuvaohjaaja
        * 1949 - Philippe Starck, Ranskalainen muotoilija / Frencisc designer
        * 1949 - Bill Keller, American newspaper editor
        * 1950 - Gilles Villeneuve, kanadalainen Formula 1-ajaja (k. 1982)
        * 1951 - Bram Behr, Surinamese journalist (d. 1982)
        * 1952 - R. Stevie Moore, American singer, songwriter, and home recording pioneer
        * 1953 - Brett Hudson, American actor
        * 1953 - Dag Malmberg, svensk regissör och skådespelare.
        * 1955 - Kevin Costner, näyttelijä/ amerikansk skådespelare
        * 1956 - Sharon Mitchell, American porn actress
        * 1956 - Tom Bailey, British singer (Thompson Twins)
        * 1956 - Turkka Mali, sanoittaja, muusikko
        * 1958 - Iain Coleman, brittisk parlamentsledamot för Labour.
        * 1959 - Dagmar Lurz, saksalainen taitoluistelija
        * 1961 – Mark Messier, jääkiekkoilia / kanada hokimängija
        * 1962 - Jeff Yagher, American actor
        * 1964 - Jane Horrocks, British actress
        * 1965 - Dave Attell, American writer and comedian
        * 1965 - Charles Berglund, svensk ishockeyspelare och ishockeytränare.
        * 1967 – Andrei Inešin, eesti jahilaskja
        * 1967 - Iván Zamorano, futbolista chileno
        * 1967 - Kim Perrot, American basketball player (d. 1999)
        * 1968 - Frank Quitely, Scottish comic book artist
        * 1969 - Jesse L. Martin, American actor and singer
        * 1969 - David Bautista, American professional wrestler
        * 1969 – Mihkel Raud, eesti muusik
        * 1970 - DJ Quik, American rapper
        * 1970 - Peter van Petegem, Belgian cyclist
        * 1971 - Jonathan Davis, American musician (KoЯn)
        * 1971 - Christian Fittipaldi, Brazilian race car driver
        * 1971 - Josep Guardiola Sala, futbolista español.
        * 1972 - Mike Lieberthal, baseball player
        * 1973 - Crispian Mills, British musician (The Jeevas and Kula Shaker)
        * 1974 - Michael Tunn, TV/radio presenter from Australia
        * 1977 - Curtis Cregan, American actor
        * 1979 - Brian Gionta, professional hockey player
        * 1979 - Paulo Ferreira, Portuguese footballer*
        * 1979 - Jonathan Davis, Lead Singer of KoRn
        * 1979 - Ruslan Fedotenko, ukrainsk ishockeyspelare.
        * 1979 - Jay Chou, Taiwanese singer and producer
        * 1980 - Julius Peppers, American football player
        * 1981 - Olivier Rochus, tenista belga.
        * 1982 - Quinn Allman, American musician (The Used)
        * 1983 - Samantha Mumba, Irish singer and actress
        * 1987 - Johan Djourou, Swiss footballer

        Ja etsi lisää muita 18.01 syntyneitä,.. ;)


      • Gibson-fani ja kauris
        :))) kirjoitti:

        Tunnettuja Kauris-ihmisiä

        Paracelsus, Edgar Allen Poe, Cary Grant, Clara Barton, Henri Matisse, Henry Miller, Nicholas Cage, Stephen Hawking, David Bowie, Mao Tse Tung, Mary TYler Moore, Joan Baez, Carlos Casteneda, Albert Schweitzer, Jim Carrey, Louis Pasteur, Muhammad Ali, Humphrey Bogart, Isaac Newton, Joan of Arc, Benjamin Franklin, Martin Luther King Jr., Richard Nixon, Elvis Presley, Paul Doumer, Sadi Carno

        Mel Gibson on myös kauris ja varsin komea sellainen !


      • Tähtönen*

        noista heikkouksista tunnistan oman pettymykseni kohdalla tuon sisimpänsä kätkemisen, tunteiden rajaamisen, konkreettisuuden ja näytön, osittain vakavamielisenkin.
        Mutta muuten on aivan huippu mies tuo Kauris, joka valitettavasti kai nyt toisen oma. :(


    • Sisar hento valkoinen(ko) ?!

      Mielenkiintoista miten paljon kauris-miehiin pettyneitä. Voiko todella olla yhteensattumia ?! En usko varsinaisesti horoskooppeihin, luonnehoroskoopit kuitenkin usein pitävät paikkansa.

      KAURIISTA sai ainakin huonon kuvan, onneksi muutama kauris rohkeni tulla puolustamaan merkkiään.

      Olen itse ihastunut kaurismieheen ja haluan hänet !
      Pitäkää peukkuja ! :)

      • vaikeita

        Olen lukenut alusta lähtien kaurismiehistä juttuja täältä palstalta, jo kohta kaksi vuotta takana ja aina vain pitää lähteä hakemaan selityksiä kaurismiehen oikuille täältä etten tulisi "hulluksi" omine ajatuksineni.

        Huopaamisen mestareita ovat tosiaankin, koskaan ennen en ole kaurismiehen kanssa seurustellut ja koskaan enää en kyllä seurustelisikaan jos saisin nyt päättää...no ei nyt sentään, rakastuisin kuitenkin jos joku toinenkin olisi oman kultani veroinen.

        Rakastan kaurismiestäni yli kaiken, olemme suunnitelleet perheen perustamistakin piakkoin ja toivon mukaan saamme pienen nyytin sitten joku päivä; )

        Välillä kyllä nuo "kaurismaiset" piirteet nousee liiaksi esiin miehelläni myös ja tuntuu etten kyllä ymmärrä missä nyt taas mennään,siis jos luvataan jotain niin sitten lupaukset menee romukoppaan kun kaurismieheni on kavereiden kanssa liikenteessä ja sit tullaan kotiin kun alkaa taas järki pelaamaan ja pyydellään anteeksi kun ei tultu silloin kun luvattiin : (

        Pettämistä en koskaan anteeksi antaisi, mutta en usko että mieheni sellaista edes tekisi, mutta leijonanaisena olen erittäin tunteellinen, kerron varmaan joka hetki kuinka ihana hän on ja yritän keksiä aina tapoja yllättää hänet jollain ihanalla tavalla tai asialla, mutta sitten odotan sitä myös häneltä(edes joskus), saan kyllä kaurismieheltäni huomiota ja kehuja, harvemmin tietenkin, ei kaurismies jaksa toistaa itseään koko ajan tunnepuolella, mutta mitään ihania ylläreitä ei kaursimieheni oikein jaksa toteuttaa, muuten hän kyllä "hoitaa" ja hellittelee mua kun sitä tarvitsen ja pyydän, silloin hän kyllä varmasti toiveeni toteuttaa kunhan muistan pyytää.

        Seksi on kyllä tosiaankin maailman ihaninta kaurismiehen kanssa kuten moni onkin sen jo huomannut, joskus vain tuntuu et kaurismiestä on kauhean vaikea miellyttää takaisin tai sitten he vain todellakin pitävät hekumansa sisällään kuten mieheni sen kerran mainitsi ettei vain näytä samanlailla tunteitaan kuin minä.

        Mun pitää sanoa se kyllä huonona puolena itsestäni(onkohan ominaista naisille vai leijonille), että aina välillä mun pitää ihan oikeasti ajatella etten voi aina olla se ykkönen hänen elämässään, siis elämässä saa olla ja pitääkin olla muutakin kuin vain sen toisen kanssa oleminen, kauriit vain ovat hieman viileämpiä ja vetäytyvät omiin oloihinsa aina kuin vain voivat, mutta heidät tosiaan pitää "vetää takaisin" juttelemaan tai edes kuuntelemaan miltä se meistä tuntuu kun he huopaavat ja soutavat ja ovat viileämpiä, ei he ole yhtä avoimia kuin me naiset tai jotkut muun merkkien miehet, kun he eivät todellakaan näe siinä käytöksessään mitään erikoista, pitää vain olla välillä kovana heidän kanssaan jos haluaa että saa itseään askarruttavat asiat sanotuksi, miten he muuten sen tietäisivät, ja meidän suhteessa se puhuminen on auttanut(ainakin joksikin aikaa ; )

        Lueskeltuani tätä ketjua huomaan samoja piirteitä teidän kumppaneissanne kuin minunkin miehessä, mutta tämä myös taas avaa silmät sille, että he ovat aivan ihania, eihän me muuten näitä luettas ja yritettäs selvittää ajatuksiamme heistä ja yrittää jatkaa taistelua heidän kanssaan, vaikeetahan se aina välillä on mutta on kauriini vaan niin ihana mies, vaikkakin vasta 26v, että sen syliin on vain niin ihana aina nukahtaa iltaisin ja aamuisin herätä suudelmiin ja halauksiin ; )) Tsemppiä kaikille suhteissanne!


      • kirjoitus.
        vaikeita kirjoitti:

        Olen lukenut alusta lähtien kaurismiehistä juttuja täältä palstalta, jo kohta kaksi vuotta takana ja aina vain pitää lähteä hakemaan selityksiä kaurismiehen oikuille täältä etten tulisi "hulluksi" omine ajatuksineni.

        Huopaamisen mestareita ovat tosiaankin, koskaan ennen en ole kaurismiehen kanssa seurustellut ja koskaan enää en kyllä seurustelisikaan jos saisin nyt päättää...no ei nyt sentään, rakastuisin kuitenkin jos joku toinenkin olisi oman kultani veroinen.

        Rakastan kaurismiestäni yli kaiken, olemme suunnitelleet perheen perustamistakin piakkoin ja toivon mukaan saamme pienen nyytin sitten joku päivä; )

        Välillä kyllä nuo "kaurismaiset" piirteet nousee liiaksi esiin miehelläni myös ja tuntuu etten kyllä ymmärrä missä nyt taas mennään,siis jos luvataan jotain niin sitten lupaukset menee romukoppaan kun kaurismieheni on kavereiden kanssa liikenteessä ja sit tullaan kotiin kun alkaa taas järki pelaamaan ja pyydellään anteeksi kun ei tultu silloin kun luvattiin : (

        Pettämistä en koskaan anteeksi antaisi, mutta en usko että mieheni sellaista edes tekisi, mutta leijonanaisena olen erittäin tunteellinen, kerron varmaan joka hetki kuinka ihana hän on ja yritän keksiä aina tapoja yllättää hänet jollain ihanalla tavalla tai asialla, mutta sitten odotan sitä myös häneltä(edes joskus), saan kyllä kaurismieheltäni huomiota ja kehuja, harvemmin tietenkin, ei kaurismies jaksa toistaa itseään koko ajan tunnepuolella, mutta mitään ihania ylläreitä ei kaursimieheni oikein jaksa toteuttaa, muuten hän kyllä "hoitaa" ja hellittelee mua kun sitä tarvitsen ja pyydän, silloin hän kyllä varmasti toiveeni toteuttaa kunhan muistan pyytää.

        Seksi on kyllä tosiaankin maailman ihaninta kaurismiehen kanssa kuten moni onkin sen jo huomannut, joskus vain tuntuu et kaurismiestä on kauhean vaikea miellyttää takaisin tai sitten he vain todellakin pitävät hekumansa sisällään kuten mieheni sen kerran mainitsi ettei vain näytä samanlailla tunteitaan kuin minä.

        Mun pitää sanoa se kyllä huonona puolena itsestäni(onkohan ominaista naisille vai leijonille), että aina välillä mun pitää ihan oikeasti ajatella etten voi aina olla se ykkönen hänen elämässään, siis elämässä saa olla ja pitääkin olla muutakin kuin vain sen toisen kanssa oleminen, kauriit vain ovat hieman viileämpiä ja vetäytyvät omiin oloihinsa aina kuin vain voivat, mutta heidät tosiaan pitää "vetää takaisin" juttelemaan tai edes kuuntelemaan miltä se meistä tuntuu kun he huopaavat ja soutavat ja ovat viileämpiä, ei he ole yhtä avoimia kuin me naiset tai jotkut muun merkkien miehet, kun he eivät todellakaan näe siinä käytöksessään mitään erikoista, pitää vain olla välillä kovana heidän kanssaan jos haluaa että saa itseään askarruttavat asiat sanotuksi, miten he muuten sen tietäisivät, ja meidän suhteessa se puhuminen on auttanut(ainakin joksikin aikaa ; )

        Lueskeltuani tätä ketjua huomaan samoja piirteitä teidän kumppaneissanne kuin minunkin miehessä, mutta tämä myös taas avaa silmät sille, että he ovat aivan ihania, eihän me muuten näitä luettas ja yritettäs selvittää ajatuksiamme heistä ja yrittää jatkaa taistelua heidän kanssaan, vaikeetahan se aina välillä on mutta on kauriini vaan niin ihana mies, vaikkakin vasta 26v, että sen syliin on vain niin ihana aina nukahtaa iltaisin ja aamuisin herätä suudelmiin ja halauksiin ; )) Tsemppiä kaikille suhteissanne!

        täyspäisen fiksu...


    • Hunajainen

      Heippa hei kaikki !
      Minä aloittelin joskus kesällä tätä viestiketjua, johon tuli yllättävän paljon vastauksia. Kesä onkin mennyt ja tiedättekö mitä...tapasin tuon oman kauriini, sähköä oli mukana ja paljon tunnetta. Olemme pitäneet yhteyttä, minä olen ollut nyt se passiivisempi, vastoin omia ajatuksiani olen todella yrittänyt kaikin voimin olla ottamatta yhteyttä ihastukseeni. Välillä ote on lipsunut ja olen saattanut lähettää jonkinlaisen tekstarin - ihan noin muistutuksena olemassaolostani.
      No nyt hän sitten onkin ottanut aktiivisesti yhteyttä ja meillä on hauskaa yhdessä. Tämä on nyt ihan ystäväpohjalla, soitellaan ja viestitellään, sähköposteja sinkoilee, enimmäkseen hänen aloitteesta...jollen vastaa tarpeeksi nopeasti tulee jo tekstareitakin ja lopulta soittoja. Nautin tästä tilanteesta, roolit ovat vaihtuneet.
      Haluan ja rakastan häntä yhtä paljon kuin ennen, ehkä enemmänkin, en kuitenkaan vielä anna periksi.

      Tämä on ihana tunne - tämä kauriin huomiona oleminen. Nyt onkin sitten vaikea paikka; eli miten pitkään uskallan pitkittää tätä tämänhetkistä kiusaamista ilman että hän kyllästyy ?!

      Toivon että saisin tämän upean Kaurismiehen omaksi!!!

      • onnellinen tähtönen

        olen iloinen puolestasi. Kaurista kannattaa odottaa, tulet kokemaan kaikkea ihanaa. Näen teille hyvän tulevaisuuden ja yhteisen sellaisen. Usko minua - tämä on totuus ! :))


    • a200320140504021118a

      SEURUSTELU AVOLIITTO TYTTÖ YSTÄVÄ TYTTÖ KAVERI NAIS YSTÄVÄ NAIS KAVERI ITSELLENI TÄRKEESTI SE POIKA YSTÄVÄ POIKA KAVERI MIES YSTÄVÄ MIES KAVERI ITSE TÄRKEESTI KOKONAAN ITSESE MIEHENÄ SURAKKA VELI YHDESSÄ ASUMASSA AVOLIITTO VAIMONAEUKKONA KULTA ROUVA PUOLISO EMÄNTÄ SURAKKA KUULUU SE OLLASSE MIEHENÄ SURAKKA VELI PARISUHDE PARINA PARISKUNTA RASKAANA SYNNYTTÄÄ TYTTÖPOIKA VAUVA VAIMON OMA LAPSI ÄITINÄ SIINÄ MIEHENÄ ISÄNÄ ISÄNTÄ LASTEN TARHA PÄIVÄ KOTI KERHO ESKARI ESIKOULUTYTTÖ ALA ASTEKUMMUNKOULUTYTTÖ 3216325 YLÄA STEKUMMUNKOULUTYTTÖ97 POHJOISAHONKADU28D9 OUTOKUMPU

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe