Maria Drockila

ulvilassa

onko kukaan käynyt? avasi nahkatehtaalle kynttiläpajan.

25

14637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käydä

      Vielä en ole ehtinyt menemään, mutta kyllä siellä täytyy tässä pikapuoliin käydä. Vähän ihmetyttää, miten täällä mahtaa pärjätä kynttilöiden myynnillä... Kannattaa varmaan mennä niin kauan kun se toimii täällä:)

      • Gonsda Guddabergga

        Vai on Dracula tullut kynttilöidensä kanssa Ulvilaan? Jassoo jassoo, kai se niin monta miljoonaa ehti Spede Pasaselta nyhtämään että pärjää kynttilöidensä kanssa loppuelämän ajan.


      • drokkilan tropit
        Gonsda Guddabergga kirjoitti:

        Vai on Dracula tullut kynttilöidensä kanssa Ulvilaan? Jassoo jassoo, kai se niin monta miljoonaa ehti Spede Pasaselta nyhtämään että pärjää kynttilöidensä kanssa loppuelämän ajan.

        joka ilta voi valaa uuden kynttilän...


      • Pirre Pasanen
        Gonsda Guddabergga kirjoitti:

        Vai on Dracula tullut kynttilöidensä kanssa Ulvilaan? Jassoo jassoo, kai se niin monta miljoonaa ehti Spede Pasaselta nyhtämään että pärjää kynttilöidensä kanssa loppuelämän ajan.

        Joo,pääs nyhtää faijalta miljoonia.Mulla kaikki Draculan tiliotteet tallella,koska sillä oli käytössä faijan pankkikortti.Surullista luettavaa....


      • Anonyymi
        Gonsda Guddabergga kirjoitti:

        Vai on Dracula tullut kynttilöidensä kanssa Ulvilaan? Jassoo jassoo, kai se niin monta miljoonaa ehti Spede Pasaselta nyhtämään että pärjää kynttilöidensä kanssa loppuelämän ajan.

        Spede oli saita mies eikä varmaan lahjoittanut penniäkään kellekään vaan lainannut , kauriin
        merkeissä syntyneetnon sikanuukia, niitä on
        perheessäni useita, myös exä oli kauris, mitään
        tuo ei suostunu msksamaan vaan maksatti
        kaiken vaimollaan , kynttilöitä ei täällä kannata enää valmistaa kun kaikki steariini kuulemma tuli Venäjältä ennen ... tiedä sitten milä on
        totuus ... Jokela kuoli pennittömänä vaikka
        oli monessa mukana, ainoa joka filminteossa
        rikastui oli Spede , eikä muutkaan näyttelijät
        juuri rikastuneet Speden alaisuudessa .
        tuskin Drockilakaan nyt on mikään miljonääri


    • MISSUKKA

      No jotakin että missin pitää tulla Ulvilaan jakamaan sitä kansakunnan yhteistä . Mutta ollaan iloisia että ulvilasta löytyy tälläinen yhteiskunnan yhteinen ompelukone ulvilalaiset nauttikaa hänestä

    • katsomassa

      Ihana tunnelma paikassa. Tiiliseinää esillä ja mukavan rauhallinen ilmapiiri. Myytäviin tuotteisiin en silti saanut mitään tuntua. Aika tavanomaisia olivat. Ei kuitenkaan mitään ihan järkyttävän hintaisia, kun ottaa huomioon, että tehdään käsin.

      • sattumaako

        Kaverilta kuulin et toi Maria olis löytänyt sbs-
        säbäporukan Porista,tuottavat yhteistä kynttilää:)


    • partlau

      juu oon käynyt ja ostinkin kynttilän ja kipposen sille.tosi huono laatunen kynttilä,ei palanut kun pari päivää...en mee toiste.kyllä parhaat kynntilät saa partylitesta!

      • valoa yöhön

        Miksi tarttee ilkeillä?
        Ei teilläkään ole täysin puhtoinen elämä varmastikaan!
        En ole tavannut tuota Mariaa, enkä tunne,ettette luule että olen puolueellinen.
        On vain likka saanut yrityksensä menestymään, monta ihmistä työllistää ja tekee kauniita kynttilöitä!
        Kateusko pistää tuollaisia sanomaan?


      • kynttilät

        on voitu tehdä vallan muuhun ilonpitoo mene ja tiedä...
        vaikka kynttilä vakan alla


      • mailmalla nähty alkuperäinen
        kynttilät kirjoitti:

        on voitu tehdä vallan muuhun ilonpitoo mene ja tiedä...
        vaikka kynttilä vakan alla

        vai valmistaa perinteillä kynttilöitä! No onhan sekin kun kopioi ensin mallit ja myy sitten omana ideana ja omana desin tuotteena.Ennen kuin kyseinen neito rupesi näitä kruusattuja kynttilöitä valmistamaan niin nehän on suoria kopioita espanjanlaisen käsityöläis-naisen malleista joita hän on tehnyt jo ainakin 1990 vuodesta lukien Playa del Inglés Gran Canarian -saarella Ne jotka matkustelevat kannattaa käydä katsomassa Cita kauppakeskuksessa niin tietää jokainen mistä puhun. Eli vain tiedoksi kaikille joita taas jymäytetään.


      • itse valmistanut
        mailmalla nähty alkuperäinen kirjoitti:

        vai valmistaa perinteillä kynttilöitä! No onhan sekin kun kopioi ensin mallit ja myy sitten omana ideana ja omana desin tuotteena.Ennen kuin kyseinen neito rupesi näitä kruusattuja kynttilöitä valmistamaan niin nehän on suoria kopioita espanjanlaisen käsityöläis-naisen malleista joita hän on tehnyt jo ainakin 1990 vuodesta lukien Playa del Inglés Gran Canarian -saarella Ne jotka matkustelevat kannattaa käydä katsomassa Cita kauppakeskuksessa niin tietää jokainen mistä puhun. Eli vain tiedoksi kaikille joita taas jymäytetään.

        No et valitettavasti ole olikein tutustunut kyseiseen brändiin. Olen ollut yritys käynnillä ko. yrityksessä, ja myös esitteissä kerrotaan mistä kynttilät ovat saaneet alkunsa. Aikojen alusta, jo satoja vuosia sitten keskieuroopan munkit munkkiluostareissa keksineet kynttilän leikkaus tekniikan joka on levinnyt ympäri maailamaa ! Samalla tekniikalla leikattuja kynttilöitä löytää Espanisata kuten kerroit., Jamaicalta, Havajilta, Japanista ja Jenkeissä jopa monta kilometriä pitkä katu jonka varella satoja pikku pajoja valmistamassa kynttilöitä ko. tekniikalla.Varmasti näitä maita on vieläkin enemmän mutta näissä maissa olen itse törmannyt ko. tekniikkaan. Koskaan ei ole yrittäjä itse sanonut kehittäneensä ko. tekniikkaa mutta omia malleja kyllä löytyy. Itselläni on ollut mahdollisuus työnantajani avustuksella kokeilla niin sanottua kaiverrus tekniikkaa ja hauskaa oli. Kiitos siitä työnantajalleni ja Maria Drockila Oy henkilökunnalle !! Iloinen ja tyytyväinen kynttilän polttaja


      • h2o

        Joku laittaa omaa mainosta sivuille ja mollaa muita? Voi sua ressukkaa...


      • Pirre Pasanen
        mailmalla nähty alkuperäinen kirjoitti:

        vai valmistaa perinteillä kynttilöitä! No onhan sekin kun kopioi ensin mallit ja myy sitten omana ideana ja omana desin tuotteena.Ennen kuin kyseinen neito rupesi näitä kruusattuja kynttilöitä valmistamaan niin nehän on suoria kopioita espanjanlaisen käsityöläis-naisen malleista joita hän on tehnyt jo ainakin 1990 vuodesta lukien Playa del Inglés Gran Canarian -saarella Ne jotka matkustelevat kannattaa käydä katsomassa Cita kauppakeskuksessa niin tietää jokainen mistä puhun. Eli vain tiedoksi kaikille joita taas jymäytetään.

        Tiedän tuon asian,koska Spede ja Dracula oli yhdessä Marbellassa.Spede sai idean;että Dracula alkaa valmistamaan samanlaisia kynttilöitä Speden Nastolan keksintöpajassa.Draculalla ei ollut osaa koko hommassa, muutakuin ui Marimekon liiveihin.Kaikki, jotka Draculan tuntee, tietää, että se nainen on skitsofreenikko.terv. Pirre Pasanen (olen lukenut Drakulan päiväkirjat)


      • Anonyymi
        mailmalla nähty alkuperäinen kirjoitti:

        vai valmistaa perinteillä kynttilöitä! No onhan sekin kun kopioi ensin mallit ja myy sitten omana ideana ja omana desin tuotteena.Ennen kuin kyseinen neito rupesi näitä kruusattuja kynttilöitä valmistamaan niin nehän on suoria kopioita espanjanlaisen käsityöläis-naisen malleista joita hän on tehnyt jo ainakin 1990 vuodesta lukien Playa del Inglés Gran Canarian -saarella Ne jotka matkustelevat kannattaa käydä katsomassa Cita kauppakeskuksessa niin tietää jokainen mistä puhun. Eli vain tiedoksi kaikille joita taas jymäytetään.

        no eipä Espanjasta kannata tänne niitä upeita
        kynttilöitä rahdata, painaa 500 gr . eikä Drockila vie kektaan mitään vaikka niitä
        täällä valmistaa, saattoi olla Spede joka keksi
        niitä täällå valmistaa


    • mummeli Nakkilsta

      Tuli käytyä Ulvilan kynttiläpajassa joulunaikaan ja se paikkana oli hieno, mutta henkilökunta saisi olla aidosti ystävällisempää eikä niin teennäisiä. Tuotteet olivat kalliita eikä vastanneet laatua, olen vähän pettynyt niihinkin.

      • Pirre Pasanen

        on paljon muutakin kerrottavaa Draculasta,ne Draculan päiväkirjat on jossain,en tiedä missä.Mutta odotan sitä päivää, kun joku julkasee ne.Koko Suomi saa sen jälkeen tietää minkälainen iilimato olet.terveisin Pirre Pasanen,Speden tytär!


      • asiasta perillä
        Pirre Pasanen kirjoitti:

        on paljon muutakin kerrottavaa Draculasta,ne Draculan päiväkirjat on jossain,en tiedä missä.Mutta odotan sitä päivää, kun joku julkasee ne.Koko Suomi saa sen jälkeen tietää minkälainen iilimato olet.terveisin Pirre Pasanen,Speden tytär!

        Inhottavaa sairasta tekstiä olet keksinyt. Voisitko ajatella jollekin muulle alalle siirtyväsi, kuin tälläista roskaa tuottaa. Todellakaan et ole Pirre Pasanen. Satavarma juttu. Kuinka uskallat toisen piikkiin laittaa noita valheitasi, sillä Pirre ei koskaan puhuttelisi isäänsä tuolla nimellä, millä sinä. Häpeä jos osaat, Voithan itsekin alkaa yrittäjäksi, tehdä pitkää päivää työssä, työllistää ihmisiä ja näin palvella suomea. Luulenpa, että kirjoittelusi tyrehtyy ajan-ja tarmon puutteeseen. Kateus on kamalaa !!!! Tyhmyys menee senkin yli !!!!


      • yks vaan
        asiasta perillä kirjoitti:

        Inhottavaa sairasta tekstiä olet keksinyt. Voisitko ajatella jollekin muulle alalle siirtyväsi, kuin tälläista roskaa tuottaa. Todellakaan et ole Pirre Pasanen. Satavarma juttu. Kuinka uskallat toisen piikkiin laittaa noita valheitasi, sillä Pirre ei koskaan puhuttelisi isäänsä tuolla nimellä, millä sinä. Häpeä jos osaat, Voithan itsekin alkaa yrittäjäksi, tehdä pitkää päivää työssä, työllistää ihmisiä ja näin palvella suomea. Luulenpa, että kirjoittelusi tyrehtyy ajan-ja tarmon puutteeseen. Kateus on kamalaa !!!! Tyhmyys menee senkin yli !!!!

        Jätä ilmoitus poliisille.
        Selvittävät miltä tietokoneelta viestit on lähetetty.


    • Vesku Loiri

      Jollai on tainnu helle pehmentää kupolin...:0

    • tyytyväinen asiakas

      Olen käynyt useasti Ulvilan myymälässä. Aina olen saanut hyvää ja ystävällistä palvelua. Tuotteet ovat toki kalliita mutta mielestäni hintansa arvoisia.

    • BB pers....

      Onko tää näitä big brother wannabee julkkiksia?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe