Mikä olikaan se suomenkielellä Doorsia levyttänyt bändi, joka keikkaili silloin 70-luvun lopulla ahkerasti ainakin etelä-suomessa? Muistaakseni se oli hyvin taitavista soittajista koottu. Olisiko ollut Jukka Tolonen mukana? Pianistina ja kiipparisoittajana taisi ainakin olla Pedro Hietanen. helvetin hyviä versioita veti suomeks Doors-biiseistä. Jossain mulla pitäis olla se niiden eka LP vinyylinä tallessa. Muistaako kukaan muu tätä bändiä?
Suomalainen Doors?
6
947
Vastaukset
- Öövini
muistaakseni siinä oli nui muusikot.
- koiruohokoi
Kyllä te olette nyt unta nähnyt. Suomeksi ei ole Doorsin kappaleista käännetty (ei ainakaan levytetty) kuin:
Love me two times ('rakasta kaks kertaa' by Moogetmoogs)
Roadhouse Blues ('roudaus blues' by Turo's hevi gee)
Light my fire ('älä tee musta faijaa') by Vilperin Perikunta
ja post-morrison-biiseistä:
Mosquito ('moskiitto' by Markku Aro)
Get up and dance ('Tulkaa tömistämään' by Kirka)
----
Ainakin Smack on levyttäny live-version Maggie McGillistä, Leningrad Cowboys L.A. Womanista
ja Eput Roadhouse Bluesista. - jimbo
ei varmaan oo ollu tollasta bändiä, ei missään oo tullu vastaan, ei oo kuulluu eikä näkyny.
itse kerään vinyylejä. levykään ei ole tuttu.
jos oot oikeassa, levysi on aika harvinaisen hintainen. - Jessuspärkkele
Kajaanissa on toiminut ainakin aikoinaan semmoinen kun Absolutely Doors, joka on todella hyvä varadoors!!! Bassossa mm. nykyinen Niko Ahvosen Cortina Jetsin basisti!! Hyvä soittaja!!!
- ns.
doors kopiossa ihan ok soittajat, laulajalla vaan ei oo ääntä eikä munaa! se on sellanen, minä haluan olla suomen ainut Morrison tyyppi,naurettavaa.käykää itse kuuntelemassa:http://www.kolumbus.fi/absolutelydoors/
- sampi
ns. kirjoitti:
doors kopiossa ihan ok soittajat, laulajalla vaan ei oo ääntä eikä munaa! se on sellanen, minä haluan olla suomen ainut Morrison tyyppi,naurettavaa.käykää itse kuuntelemassa:http://www.kolumbus.fi/absolutelydoors/
toihan on ihan paska toi laulaja. täysi pelle vielä kaiken lisäks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793