Räikkösen koulutus?

Josef Kay.

Tuli tässä mieleen, onko tämä Kimi Räikkönen käynyt muuta kuin peruskoulun, vai onko käynyt loppuun sitäkään? Räikkäsen virallisilla www-sivuilla tai Wikipediassa.

Asiasta toiseen, olen muuten kuullut, että Räikkönen olisi ollut joskus Pikkupioneereissa. Onkohan totta?

44

15203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se nyt

amiksen on käyny. mut linjaa en millään saa mieleeni.

• kävi

autopuolen juttuja. Ihan niin kuin Salo ja Häkkinenkin.

• Kojima KE009
        kävi kirjoitti:

JeejeeLehto ovat pelkkiä ylioppilaita, selvää ministeriainesta siis.

• svätsare
        kävi kirjoitti:

Häkkinen taisi kyllä olla jotain levyseppähitsareita tms. Räkä saattoi ollakin autopuolen miehiä.

• äölkjhg
        svätsare kirjoitti:

Häkkinen taisi kyllä olla jotain levyseppähitsareita tms. Räkä saattoi ollakin autopuolen miehiä.

ylioppilas! Näin puihuivat juuri viime kisan aikaan Pulkkinen ja Mustakari

• löytyy
        kävi kirjoitti:

vähän faktaa

http://www.city.fi/artikkeli/Amis/1385/

Mika Häkkinen on koulutukseltaan levyseppähitsaaja
        Mika Salo on sähköasentaja
        Kimi Räikkönen on melkein automekaanikko (ei ole vielä valmistunut)
        Heikki Kovalainen on pelkkä ylioppilas

• F1-neuvos
        löytyy kirjoitti:

vähän faktaa

onko ne kaikki lukion käyneet tuollaisia paskan-höpöttäjiä mitä esim. Kovalainen on. Suusta tulee kaikenlaista hienoo huh huh . Ja kaveri suuttu kun ei pärjää.

Räikkönen on kingi.

• opetellut
        F1-neuvos kirjoitti:

onko ne kaikki lukion käyneet tuollaisia paskan-höpöttäjiä mitä esim. Kovalainen on. Suusta tulee kaikenlaista hienoo huh huh . Ja kaveri suuttu kun ei pärjää.

Räikkönen on kingi.

Firman hienot "arvot" ulkoa. Mutta kun oikeesti meillä ratkaisee vain viimeinen kisa ja MM-pistetaulukko, loppu on sitten markkinapuhetta.

• selitä
        F1-neuvos kirjoitti:

Räikkönen on kingi.

itsekkin olen ylioppilas ja lukio on mielestäni vieläkin pelkkää ajan hukkaa.

• F1-neuvos
        selitä kirjoitti:

itsekkin olen ylioppilas ja lukio on mielestäni vieläkin pelkkää ajan hukkaa.

ALIOPPILAS.

Ous pitäny valita Amiskasta yks hyvä ala.

• hyvät naurut
        löytyy kirjoitti:

vähän faktaa

tuli, "melkein automekaanikko". Palaakohan se koulun penkille kun kisat on ajettu ? Kimi on kyllä kova sälli.

• lukiolain
        F1-neuvos kirjoitti:

Räikkönen on kingi.

minkä takia meitä älykkäämpiä lukiolaisia vastaan ollaan ,taitaa kirjoottaja olla ykköstyypin amis?? paljokos on herran äo? (minulla 120)

• kirai

muistaakseni ainakin automekaanikoksi, muttei vissiinkään saanut opintojaan loppuun asti..

• Prof.Fil.Tri Dos.Kekäläinen

Teoreettisen filosofian lisensiaattityö on kesken.
      Aihe on "Rousseaulaisen maailmankatsomuksen heijastuminen eri ruokavalioita noudattavien poliittiseen suuntautumiseen".

Vähäsanaisuus selittyy suunnattomalla aivotyöskentelyllä, ei höpöttäjästä ole intellektuelliksi.

• autonkuljettaja

Ei suomessa autonkuljettajilta sen kummempaa koulutusta vaadita, kuin hyvä ajotaito. Eiköhän autonkuljettaja ole ihan kunniallinen ammatti.

• kirai
        autonkuljettaja kirjoitti:

Ei suomessa autonkuljettajilta sen kummempaa koulutusta vaadita, kuin hyvä ajotaito. Eiköhän autonkuljettaja ole ihan kunniallinen ammatti.

mutta Kimi on siis lukenut/opiskellut joskus automekaniikkaa! Ja on muistaakseni jopa melkein valmis automekaanikko, mutta koulut jäivät kesken kun mielenkiinto vei muualle koulunpenkiltä!

• kyynaama

... höpöttäminen hopeaa ja vaikeneminen kultaa,
        kuten jo Väinämöinenkin loihe lausumahan. Laskennallinen todennäköisyys kultaan kasvaa
        sitä myöden, mitä vähemmän Kimi päästää sanoja julkisuuteen.

Räkälle Stanley Cup!

• et varmaankaan
        kirai kirjoitti:

mutta Kimi on siis lukenut/opiskellut joskus automekaniikkaa! Ja on muistaakseni jopa melkein valmis automekaanikko, mutta koulut jäivät kesken kun mielenkiinto vei muualle koulunpenkiltä!

lähtisi miljoonia hakemaan jos olisi mahdollisuus?

• en sitä
        et varmaankaan kirjoitti:

lähtisi miljoonia hakemaan jos olisi mahdollisuus?

sillä tavalla huonolla tarkoittanutkaan! :D

• ...

Se joutui käymään 5. luokan kahteen kertaan. Peruskoulussa se oli aikamoinen rasavilli.

• Jesus9

Alonso joutui käymään ekaluokan kolmeen kertaan, kun ei osannut kehittää kirjaimia paperille ;)

• grandmam

miten niin häpeätahra!ei rasavilleys ole mikään häpeä.se on vain ihmisen ominaisuus.kahteenkertaan käyty luokka antaa varmemman pohjan seuraavalle luokalle. ja hyvinhän kimi on pärjännyt,vai mitä!!!!

• ja eikös ihmiset ole erilai...
        grandmam kirjoitti:

miten niin häpeätahra!ei rasavilleys ole mikään häpeä.se on vain ihmisen ominaisuus.kahteenkertaan käyty luokka antaa varmemman pohjan seuraavalle luokalle. ja hyvinhän kimi on pärjännyt,vai mitä!!!!

mitä jos kaikki ois dippeli-inssejä??ois tylsä maailma

• väliä

Kaveri on jo tienannut moneen kertaan sen mitä muut tienaavat elämänsä aikana, joten koulunpenkillä kulutettu aika on kuin rahan laittoa "kankkulan kaivoon". Tarpeen vaatiessa voi sitten käydä vaikka jollain kurssilla tai ostaa esim. omaisuuden hoitoa ammattisijoittajilta ja keskittyä itse vaikka bailaamiseen.

• akateeminen tärkeilijä

Minusta on mukavaa, että Kimillä ei ole akateemista koulutusta. Näin voin tuntea itseni Kimiä paremmaksi. Sillä minulla ON akateeminen loppututkinto!

(Kimillä on tosin enemmän rahaa, mutta akateemisena älykkönä minä tietenkin halveksin omaisuutta. Minä kunnioitan vain henkisiä arvoja.)

• tosiaankaan välii
        akateeminen tärkeilijä kirjoitti:

Minusta on mukavaa, että Kimillä ei ole akateemista koulutusta. Näin voin tuntea itseni Kimiä paremmaksi. Sillä minulla ON akateeminen loppututkinto!

(Kimillä on tosin enemmän rahaa, mutta akateemisena älykkönä minä tietenkin halveksin omaisuutta. Minä kunnioitan vain henkisiä arvoja.)

miks ees jaksaa keskustella asiasta...eihän sillä oo mitään merkitystä...jätkä on ajanu pienestä pitäen ja tavoite on ollu varmaan jo ihan pienestä pitäen...meinaan että joskus ajais f1:ssä. En usko että koulu kauheesti kiinnosti, tais olla ajaminen ykkösjuttu...

• rrrgtreg

"henkisistä arvoista"?

• väliä

Juu korkeakoulun käynnistä huolimatta tekniikka ja fyrkka ratkaisee ja nuo "henkiset arvot" jätän sosiaalipuolen tanttojen ja firmojen pehmosia höpöttävien henkilöstöpäälliköiden asiaksi.

• ei akateemikko

akateemisella vähän pieni ego vai mikä pili se nyt olikaan...?

• kuin rahalla

Että onko väliä. No jos tätä maailmaa arvio ja katsoo vain sen mittarin läpi, mitä jonkun yksilön - mieluiten tietysti omaan - lompsaan rahaa tulee, niin sillä koulutuksella ei ole väliä. "Kaveri on jo tienannut moneen kertaan..."

Mutta mietitäänpä vähän syvemmältä. Pyöriikö tämä maailma hyvin, jos kaikki tavoittelevat jotain jääkiekon/jalkapallon/tennksen/formulan mestaruutta. Muita taitoja ei sitten kiinnosta kehittää, koska eihän niillä rikastu. Tavallisella työllähän ei rikastu, ja sitä tekevät tätä maailmaa pyrittävät ja pystyssä pitävät.

Minun vankkumaton kantani on, että tällainen järjetön rahallinen palkitseminen aivan turhista taidoista vääristää maailmankuvaa, eikä mitenkään tee tätä maailmaa paremmaksi paikaksi elää.

• minä-

Hahhahah tota nyt ei usko kukaan. Olet pelkkä tekopyhä trolli.

• erkkipersmerkki
        ei akateemikko kirjoitti:

akateemisella vähän pieni ego vai mikä pili se nyt olikaan...?

pitääkö tämä nyt ymmärtää niin, että pienipilisyys on hyvä asia jos sillä kerta on selkeä yhteys akateemisuuteen? no joka tapauksessa kiva jos tykkäät. itse en tykkää omastani. se kun on niin pieni. onneksi naisystäväni tykkää. tykkääköhän naisystäväni kimistä? voi olla. itse ainakin tykkään, mutten mitenkään seksuaalisesti tietenkään, vaan ihan vain sillee poliittisesti.

• dffgdg

menee sillä ihan varmaan paremmin kuin sinulla.

• 18 vuotta italiassa asunut

Kimi Rikkonen on mika on, koulutukselataan ja luonteeltaan...en tieda! Olen ollut suomesta pois 19 vuotta, mutta on kiva nahta suomalisia jotka parjaavat maailmalla, nain vuosienkin takaa...
      Haluaisin lahettaa viestin Kimille! Ferrari on varmaan maailman paras kilpaauto vaikka ei ehka suomen talvessa tiella parjaakkaan! Odotin etta Hakkinen olisi nayttanyt maailmalle etta Suomi voi "hallita" Ferraria... mutta ei hankin kaatui suomalaiseen idylliin eli alkoholiin... Salo... kaatui ennenkuin syntyi! Kimi,pyydan sinua kuuntelemaan italiassa asuvia suomalaisia! Olet tallahetkella italialaisten fani! Mies joka ei hymyile koskaan! Nayta hymysi jos onnistut paasemaan Ferraariin ja ennenkaikkea opettele puhumaan italiaa...tai muuten muut... kuten Alonso,Massa, Button ja Rosberg ajavat sinut ulos jo ennen '07 alkua!
      Halauksin Heidi. Italiasta

• grandmam

ai kun tuntuu hyvältä lukea oikea kannatus-palstan juttu.tällaisia lisää......

• minä-

Mitä väliä sillä on, etenkin kun saa kymmeniä miljoonia euroja palkkaa vuodessa. päasia, että osaa hommansa, ja Kimi osaa sen hyvin, auto vaan on surkea.

• kanssas

Koska kouluja on tarvinnu käydä menestyäkseen? Itse olen kyllä opiskellut, mutta olen sitä mieltä että ilmankin voi päästä pitkälle!

• niistä
        kanssas kirjoitti:

Koska kouluja on tarvinnu käydä menestyäkseen? Itse olen kyllä opiskellut, mutta olen sitä mieltä että ilmankin voi päästä pitkälle!

paskahousunörteistä mitää f1-kuskeja koskaan vois tullakkaan..

• 111111212

AIVAN SAMA MINKÄ KOULUTUKSEN KIMI ON KÄYNYT, KAVERI ON JOKA TAPAUKSESSA OIKEA SANKARI!

• viikonim

Suomen paras ja korvaamaton.

• Kaskisaaressatalo

Ja rahaa on, että ranteita pakottaa. On Helsingissä 14 milj.euron talo myynnissä. Joten nappulaan on ympäri maailmaa.

• Euronkiiltosilmissä

Jos Kimi tai hänen vanhemmat olisivat ekonomeja niin varmaan olisi moottoriurheilu jäänyt, ainakin nyky hinnoilla.
      Tänäpäivänä , jo pikkuluokissa, eli kartingissa kansainvälisellä tasolla WSK, EM ja MM tiimissä kustantaa kaikkineen n. 100 000 € / kausi, sitten pikkuformulat n. 300 000 € / kausi ja F3-F2 n. 1 000 000 € / kausi yht. n. 3 000 000 €, koska joka sarjaa olisi minimissään ajettava vähintään kaksi kautta.
      Tämä kun on panostettu, niin voi F1 tallipäällikköt alkaa olemaan kiinnostuneita, mutta jos eivät olekaan ja rahaa pitäisi ensimmäisenä vuotena kiikuttaa F1 pikkutalliin mukaanaan esim. 3 000 000 € /kausi, jotta pääsee kuninkuusluokassa kyntensä näyttämään.

Kyseessä on siis RISKISIJOITUS ja tämän on myös J-P Latvala jossain yhteydesä rallissa todennut, että 4 000 000 € kun oli laitettu omasta pörssistä, niin sitten alkoi rahavirrat kääntymään.

Ymmärtämättömyydellä otetaan suuri riski ja Kimin tapauksella lahjakkuudella palkka, joka hänelle suotakoon.

Tulevaisuus Suomalaisilla onkin sitten jo vähän heikompi. Hyviä ja lahjakkaita pullahtaa pois kun harvemmalla on noita miljoonia laittaa lapsen ja nuoren harrastuksiin ja niillä joilla on niin onko suojatilla lahjoja??

• Fiksu_säästää_vaivaa

Räikkönen olikin synnynnäinen ekonomi ja hyppäsi pari luokkaa yli suoraan kuninkuusluokkaan F1.

• forkusjärki

Insinööri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5407
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3612
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2116
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1931
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1864
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1673
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19