Seiska kauppaa uusinta läpyskäänsä näin herkullisella houkuttimella kuin
"Rajut kuvat synttäreiltä! Matti ja Mervi SEKOILIVAT ALASTI!"
Hyi helvetti! Kuka kumma haluaa nähdä noiden kahden piehtaroivan alastomina ja vielä maksaa siitä? Multa meni aamukahviruokahalu jo pelkästä ajatuksesta.. hrr..
Nykäsen munat?
7
2578
Vastaukset
oletkö nähnyt matin munan, on sillä miehellä muukin pitkää kuin hypyt!
- v-tyyli...
... vai mikä oli sen "alan leffan" nimi, jossa Matti näytteli, siis kirjaimellisesti näytteli ja myös käytteli elintään.
Että onhan siitä joku maksanutkin. Sitä miksi on maksanut, en tosin ymmärrä. - tässä:
v-tyyli... kirjoitti:
... vai mikä oli sen "alan leffan" nimi, jossa Matti näytteli, siis kirjaimellisesti näytteli ja myös käytteli elintään.
Että onhan siitä joku maksanutkin. Sitä miksi on maksanut, en tosin ymmärrä.
- Anonyymi
Matilla on Isot Munat ja se mies ossaa kusta. Haluan mennä kuselle Matin kanssa ja mene saunaan
- Anonyymi
Aika paha aloitus! Nykänen ehkä saattoi käyttääkin munaansa useassa pesässä!
- Anonyymi00006
Naiset haluavat isomunainen miehen joka osaa rakastaa. Pienimunaiset miehet ei osaa edes kunnolla kusta
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Naiset haluavat isomunainen miehen joka osaa rakastaa. Pienimunaiset miehet ei osaa edes kunnolla kusta
Ex-mäkihyppelijän muna oli ohut ja vino - varmaa tietoa. Pituutta tosin oli enemmän kuin keskivertosuomalaisella, mutta ei kauhean paljon.
Erityistä kehumista tuossa kusivehkeessä ei ollut, varmaa tietoa. Eikä juopottelun takia sitten enää ottanut eteenkään kuin hyvin heikosti.....varmaa tietoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202670Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262112Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o252009Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581698Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121232Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181229- 551080
- 631055
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31032