Eli onko siis kukaan nähnyt tämän herran dvd:itä? Oon pari kirjaa lukaissut ja on kyllä aika tiukkaa settiä. Melkein parempaa ku Larsonit. :)
Kertokaa toki, jos on kokemuksia.
Ainiin: ja varokaa okkultti vartioita ja ninja henkiä, jotka Kimiä vartioivat.
Ashida Kim
4
678
Vastaukset
- Daimio
Eikös se oo se Radford W. Davis alterego, se ninja. En ole nähny dvd enkä lukenu, mut pitäis mielenkiinnosta.
- UmaCura
taitaa olla. Oon netistä lukenut niin paljon parjausta, että ois ihan kiva tietää jos joku on katellu ja ois ihan faktaa, että mistä on kyse.
Kirjat kyllä meni huumorin puolelle. - joo joo
UmaCura kirjoitti:
taitaa olla. Oon netistä lukenut niin paljon parjausta, että ois ihan kiva tietää jos joku on katellu ja ois ihan faktaa, että mistä on kyse.
Kirjat kyllä meni huumorin puolelle.Pelkkää kusetusta. Ninjutsu sellaisenaan on jo kuollut ja kuopattu. Ainoastaan Bujinkaniin kuuluu osana Ninpoa mutta mikä oikeastaan on "ninjutsua". Ashida Kimin voi unohtaa. Hän kuuluu 80-luvulle muiden ninjakusettajien pariin.
- Anonyymi
The Amorous Adventures of Ashida Kim on eittämättä parasta ninjalukemistoa. Ninjat on keppitaitojensa ohella myös kovia kankimiehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501080
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89847
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105729Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713