Kertokaa miten jokkista oikein harrastetaan? Voiko ajoa harjoitella jossakin muualla kuin itse kisassa? Kuinka isolla rahalla paasee mukaan ja paljonko rahaa palaa harrastaessa?
jokkis, hyvä harrastus?
2
3179
Vastaukset
- nuttu
Onhan se paljon halvempaa ku esim.ralli. Ota pörssi käteen ja eti sieltä joku jm auto. Maksaa noin 1000 Euroo. Liity johkin seuraan, käy jm tentti. Harjoitella voi oman tai lähi kunnan jokkis radalla.
Rahaa menee kaikki mitä haluut siihen sijoittaa. - jogajoga
Autoa voisit etsiä vaikka täältä: http://www.jokkis.net/pulinaboxi/pb_index.php?th=6 Tai sitten käyt ostamassa kisoista, auton myyntihinta 1150e. tuolta jokkisnetin palstalta voisi löytyä varusteetkin, tai sitten rekisteröidyt jäseneksi (5e kannatusmaksu) ja laitat osto ilmoituksen.
Kardaani tai etuvetoisella autolla voit ajaa kisoissa kaksi luokkaa: evk:oon ja yleisen, takatuupparilla vain yleisen.(alle 18v. nuorten luokkaan) Osallistuminen kisaan maksaa yleensä noin 20-25e. per luokka.
Itse ajaminen on harrastuksessa aika pieni osa, auton laitossa menee kyllä kaikki vapaa-aika, mutta itse ainakin tykkään rakennella autoja. Käy suorittamassa jm-tutkinto ja tilaa sit akk:oolta peruslisenssi, siitä se lähtee. Jokkisnetistä vois löytyä infoa milloin ja missä on seuraava tutkinnon suoritus mahdollisuus.
ps. jokkisnetti on hyvä lajin sivusto, kannattaa tutustu tarkemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2573669
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1342632Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162122Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2281914Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3521909- 571478
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491424- 1031157
- 1111150
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan721143