tiiättekö mitä kureja siinä on... missä? paljo ootte ite saanu kulkee
Kinroad xt50gy enduron viritys
13
5465
Vastaukset
- se on
hirveän näköne menopeli...
- päin
sä oot vaa kateelinnen koska ite oot nii ruma xD...nå ei nyt vittuilla.kaikillahan on oikeus omaan mielipiteeseen.
- ............
päin kirjoitti:
sä oot vaa kateelinnen koska ite oot nii ruma xD...nå ei nyt vittuilla.kaikillahan on oikeus omaan mielipiteeseen.
Katoppa tuolt. Siel kaikkee tietoo mopost. http://www.createforum.com/phpbb/?mforum=mopomoto
- ...
no sielt CDI boxist 1 tai 2 semmost harmaata piuhaa...> poikki vaan
ja sit siin mist putki lähtee on semmone 3x5cm kokone hassu systeemi se pois, lähtee 10 millisel suoraa
noilla sain ite 10km/h lisää- Pitäs saada kulkee
Mistä löytyy CDI boksi moposta ?
- jackpot
siin on alkukäyräs vähä pääl 10 senti pitkä ristikkoputki minkä jälkee on pelkkää putkee lopun matkaa, mun kulkee täl hetkel noin 76km/h ku oon viilaillu ja ottanu kurit pois.
- juxb3
miten se ritilän saa pois
- kinroad fan
juxb3 kirjoitti:
miten se ritilän saa pois
ite oon imukaulaa viilaillu,putken avartanu,isompi etu rissa,kaasutinta säätänyt niin sain ite rikki tasasella 90-100km/h
- kinroad fan
kinroad fan kirjoitti:
ite oon imukaulaa viilaillu,putken avartanu,isompi etu rissa,kaasutinta säätänyt niin sain ite rikki tasasella 90-100km/h
niin ja unohdin sanoa että konekki on vaihdettu suuremmaksi ku ei jaksa leikkiä noilla 48cc paskoilla enään.
- kojh
ihtelle tuleee kinroad 110cc:P
- kinkkuk
juu ite tilasin 125 pannu ja tehari :D tosin kinkku on crossi käytös
- nalle motors
vitun mursut mul on honda cr 80cc ja ktm 125cc ja kinroad ja kinroad aina paskana
- momo
Ittellä on Kinkku. Hyvi toimii! ei oo ollu vikoi. mut kiihtyy vähä hitaasti.. vois olla vähä ärhäkämpi. mut hyvä peli!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894