Mikäli Kambodzhassa on alle pari viikkoa, tarvitseeko sinne viisumia?
Vastaukset 5
- Döbeln
Viisumihan on maan antama lupa tulla maahan.
Kambodian viisumin saa myös rajalta, hinta 20 dollaria plus lahjukset, 1100 Thaimaan bhatia yhteensä. Tarjosin 20 dollaria rajalla maksuksi. Viisumivirkailija, nainen, selvitti hyvin asiallisesti maassa tarvittavan rahaa lahjuksina, ei kuulemma jossakin lentoasemilla, mutta kaikilla maarajoilla. Hänen rehellisyydestään suostuin maksamaan lisäksi pyydetyt 300 bhatia. Sillä sai viisumin kertakäytiä varten 06.04.06 - 06.05.06. Olin maassa maassa yhden yön, heti takaisinkääntymien leimoineen . olisi vaatinut uudet lahjukset- ArjatarOriginal
vaatii aina tietyn summan sellaista rahaa, jolle ei virallista selvitystä löydy.
(visarun=viisumin uusimiskeikka, eri matkatoimistot järjestävät Thaimaassa) - aphophis
phonm penhin lentokentällä kannattaa muistaa lentokenttävero joka on 10 dollarii tai vaihtoehtoisesti 1000thb (20€).
- past0ri
juu saahan sitä pyytää lahjuksia koska joku urpo saattaa vielä maksaakin !
- Määääää
past0ri kirjoitti:
juu saahan sitä pyytää lahjuksia koska joku urpo saattaa vielä maksaakin !
Totuus on vähän toinen kuin jokin ihanneolotila.
Ei ne rekkamiehetkään Svetokorskissa !!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591501- 251103
- 82982
- 65806
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 36760
- 47722
- 90713
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13700Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i18681- 115656
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 39522
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 18512
- 41508