eli oisko jollain jotain ohjetta tai nettisivuja mistä sais tietoa. Haluisin tehdä sellaisen liukuovisysteemin eteiseen ja varmaankin tulisi halvemmaksi valmistaa itse kuin ostaa valmiina vai?
miten pystyn tehdä itse liukuoven?
6
1978
Vastaukset
- mitat
tulee spostina ja osoitteesi [email protected] niin teen tarjouksen sinulle. saattaapi tulla halvimmaksi tilata valmis ovi meiltä. asennat vain itse
- hakeen
listaa johon saa ovet.
- Amatöörinikkari
Hei,
olen juuri itse nikkaroimassa liukuovia. Kiskot löysin rautakaupasta: Helaformin kisko kahdelle ovelle ja pyörästö Double Don. Riippuen aukon leveydestä tarvitset 2-3 ovea. Ainakin 150-160 cm leveä aukko menee vielä kahdella ovella. Itse ostin haapa-laudelautaa, johon jyrsin vähän kuviota pintaan ja taakse uran levylle. Levyn teen 4 mm koivuvanerista, jonka maalaan. Kisko pyörästö maksoi noin 45€, siihen puut, vaneri, kehyksen petsi ja levyn maalit päälle niin liukuoville tulee hintaa noin 150€. Halvin saamani tarjous valkoisella melamiiniovella oli 500€, joten säästö on melkoinen. - myös...
Amatöörinikkari kirjoitti:
Hei,
olen juuri itse nikkaroimassa liukuovia. Kiskot löysin rautakaupasta: Helaformin kisko kahdelle ovelle ja pyörästö Double Don. Riippuen aukon leveydestä tarvitset 2-3 ovea. Ainakin 150-160 cm leveä aukko menee vielä kahdella ovella. Itse ostin haapa-laudelautaa, johon jyrsin vähän kuviota pintaan ja taakse uran levylle. Levyn teen 4 mm koivuvanerista, jonka maalaan. Kisko pyörästö maksoi noin 45€, siihen puut, vaneri, kehyksen petsi ja levyn maalit päälle niin liukuoville tulee hintaa noin 150€. Halvin saamani tarjous valkoisella melamiiniovella oli 500€, joten säästö on melkoinen.haluaisin laittaa vaatekaappiin liukuovet. Onnistuukoliukuovien laittaminen sellaiseen kaappiin mikä on upotettu seinän sisälle? Kaappin leveys on n.3m tulisiko siihen sillon kolme ovea?
- Amatöörinikkari
myös... kirjoitti:
haluaisin laittaa vaatekaappiin liukuovet. Onnistuukoliukuovien laittaminen sellaiseen kaappiin mikä on upotettu seinän sisälle? Kaappin leveys on n.3m tulisiko siihen sillon kolme ovea?
Enpä tiedä riittääkö 3 metrin aukkoon 3 ovea, voi vaatia neljä. Mutta asiaahan voi kysäistä rautakaupasta tai liukuovien myyjältä.
- Anonyymi
Spinean kiskokaupasta löytyy ainakin liukukiskot moneen tarkoitukseen!
https://www.spinea.fi/tuotteet/kiskokauppa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024427Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837- 64836
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816