eli oisko jollain jotain ohjetta tai nettisivuja mistä sais tietoa. Haluisin tehdä sellaisen liukuovisysteemin eteiseen ja varmaankin tulisi halvemmaksi valmistaa itse kuin ostaa valmiina vai?
miten pystyn tehdä itse liukuoven?
6
2071
Vastaukset
- mitat
tulee spostina ja osoitteesi [email protected] niin teen tarjouksen sinulle. saattaapi tulla halvimmaksi tilata valmis ovi meiltä. asennat vain itse
- hakeen
listaa johon saa ovet.
- Amatöörinikkari
Hei,
olen juuri itse nikkaroimassa liukuovia. Kiskot löysin rautakaupasta: Helaformin kisko kahdelle ovelle ja pyörästö Double Don. Riippuen aukon leveydestä tarvitset 2-3 ovea. Ainakin 150-160 cm leveä aukko menee vielä kahdella ovella. Itse ostin haapa-laudelautaa, johon jyrsin vähän kuviota pintaan ja taakse uran levylle. Levyn teen 4 mm koivuvanerista, jonka maalaan. Kisko pyörästö maksoi noin 45€, siihen puut, vaneri, kehyksen petsi ja levyn maalit päälle niin liukuoville tulee hintaa noin 150€. Halvin saamani tarjous valkoisella melamiiniovella oli 500€, joten säästö on melkoinen. - myös...
Amatöörinikkari kirjoitti:
Hei,
olen juuri itse nikkaroimassa liukuovia. Kiskot löysin rautakaupasta: Helaformin kisko kahdelle ovelle ja pyörästö Double Don. Riippuen aukon leveydestä tarvitset 2-3 ovea. Ainakin 150-160 cm leveä aukko menee vielä kahdella ovella. Itse ostin haapa-laudelautaa, johon jyrsin vähän kuviota pintaan ja taakse uran levylle. Levyn teen 4 mm koivuvanerista, jonka maalaan. Kisko pyörästö maksoi noin 45€, siihen puut, vaneri, kehyksen petsi ja levyn maalit päälle niin liukuoville tulee hintaa noin 150€. Halvin saamani tarjous valkoisella melamiiniovella oli 500€, joten säästö on melkoinen.haluaisin laittaa vaatekaappiin liukuovet. Onnistuukoliukuovien laittaminen sellaiseen kaappiin mikä on upotettu seinän sisälle? Kaappin leveys on n.3m tulisiko siihen sillon kolme ovea?
- Amatöörinikkari
myös... kirjoitti:
haluaisin laittaa vaatekaappiin liukuovet. Onnistuukoliukuovien laittaminen sellaiseen kaappiin mikä on upotettu seinän sisälle? Kaappin leveys on n.3m tulisiko siihen sillon kolme ovea?
Enpä tiedä riittääkö 3 metrin aukkoon 3 ovea, voi vaatia neljä. Mutta asiaahan voi kysäistä rautakaupasta tai liukuovien myyjältä.
- Anonyymi
Spinean kiskokaupasta löytyy ainakin liukukiskot moneen tarkoitukseen!
https://www.spinea.fi/tuotteet/kiskokauppa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756