eli oisko jollain jotain ohjetta tai nettisivuja mistä sais tietoa. Haluisin tehdä sellaisen liukuovisysteemin eteiseen ja varmaankin tulisi halvemmaksi valmistaa itse kuin ostaa valmiina vai?
miten pystyn tehdä itse liukuoven?
6
1854
Vastaukset
- mitat
tulee spostina ja osoitteesi [email protected] niin teen tarjouksen sinulle. saattaapi tulla halvimmaksi tilata valmis ovi meiltä. asennat vain itse
- hakeen
listaa johon saa ovet.
- Amatöörinikkari
Hei,
olen juuri itse nikkaroimassa liukuovia. Kiskot löysin rautakaupasta: Helaformin kisko kahdelle ovelle ja pyörästö Double Don. Riippuen aukon leveydestä tarvitset 2-3 ovea. Ainakin 150-160 cm leveä aukko menee vielä kahdella ovella. Itse ostin haapa-laudelautaa, johon jyrsin vähän kuviota pintaan ja taakse uran levylle. Levyn teen 4 mm koivuvanerista, jonka maalaan. Kisko pyörästö maksoi noin 45€, siihen puut, vaneri, kehyksen petsi ja levyn maalit päälle niin liukuoville tulee hintaa noin 150€. Halvin saamani tarjous valkoisella melamiiniovella oli 500€, joten säästö on melkoinen. - myös...
Amatöörinikkari kirjoitti:
Hei,
olen juuri itse nikkaroimassa liukuovia. Kiskot löysin rautakaupasta: Helaformin kisko kahdelle ovelle ja pyörästö Double Don. Riippuen aukon leveydestä tarvitset 2-3 ovea. Ainakin 150-160 cm leveä aukko menee vielä kahdella ovella. Itse ostin haapa-laudelautaa, johon jyrsin vähän kuviota pintaan ja taakse uran levylle. Levyn teen 4 mm koivuvanerista, jonka maalaan. Kisko pyörästö maksoi noin 45€, siihen puut, vaneri, kehyksen petsi ja levyn maalit päälle niin liukuoville tulee hintaa noin 150€. Halvin saamani tarjous valkoisella melamiiniovella oli 500€, joten säästö on melkoinen.haluaisin laittaa vaatekaappiin liukuovet. Onnistuukoliukuovien laittaminen sellaiseen kaappiin mikä on upotettu seinän sisälle? Kaappin leveys on n.3m tulisiko siihen sillon kolme ovea?
- Amatöörinikkari
myös... kirjoitti:
haluaisin laittaa vaatekaappiin liukuovet. Onnistuukoliukuovien laittaminen sellaiseen kaappiin mikä on upotettu seinän sisälle? Kaappin leveys on n.3m tulisiko siihen sillon kolme ovea?
Enpä tiedä riittääkö 3 metrin aukkoon 3 ovea, voi vaatia neljä. Mutta asiaahan voi kysäistä rautakaupasta tai liukuovien myyjältä.
- Anonyymi
Spinean kiskokaupasta löytyy ainakin liukukiskot moneen tarkoitukseen!
https://www.spinea.fi/tuotteet/kiskokauppa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289