eli oisko jollain jotain ohjetta tai nettisivuja mistä sais tietoa. Haluisin tehdä sellaisen liukuovisysteemin eteiseen ja varmaankin tulisi halvemmaksi valmistaa itse kuin ostaa valmiina vai?
miten pystyn tehdä itse liukuoven?
6
2069
Vastaukset
- mitat
tulee spostina ja osoitteesi [email protected] niin teen tarjouksen sinulle. saattaapi tulla halvimmaksi tilata valmis ovi meiltä. asennat vain itse
- hakeen
listaa johon saa ovet.
- Amatöörinikkari
Hei,
olen juuri itse nikkaroimassa liukuovia. Kiskot löysin rautakaupasta: Helaformin kisko kahdelle ovelle ja pyörästö Double Don. Riippuen aukon leveydestä tarvitset 2-3 ovea. Ainakin 150-160 cm leveä aukko menee vielä kahdella ovella. Itse ostin haapa-laudelautaa, johon jyrsin vähän kuviota pintaan ja taakse uran levylle. Levyn teen 4 mm koivuvanerista, jonka maalaan. Kisko pyörästö maksoi noin 45€, siihen puut, vaneri, kehyksen petsi ja levyn maalit päälle niin liukuoville tulee hintaa noin 150€. Halvin saamani tarjous valkoisella melamiiniovella oli 500€, joten säästö on melkoinen. - myös...
Amatöörinikkari kirjoitti:
Hei,
olen juuri itse nikkaroimassa liukuovia. Kiskot löysin rautakaupasta: Helaformin kisko kahdelle ovelle ja pyörästö Double Don. Riippuen aukon leveydestä tarvitset 2-3 ovea. Ainakin 150-160 cm leveä aukko menee vielä kahdella ovella. Itse ostin haapa-laudelautaa, johon jyrsin vähän kuviota pintaan ja taakse uran levylle. Levyn teen 4 mm koivuvanerista, jonka maalaan. Kisko pyörästö maksoi noin 45€, siihen puut, vaneri, kehyksen petsi ja levyn maalit päälle niin liukuoville tulee hintaa noin 150€. Halvin saamani tarjous valkoisella melamiiniovella oli 500€, joten säästö on melkoinen.haluaisin laittaa vaatekaappiin liukuovet. Onnistuukoliukuovien laittaminen sellaiseen kaappiin mikä on upotettu seinän sisälle? Kaappin leveys on n.3m tulisiko siihen sillon kolme ovea?
- Amatöörinikkari
myös... kirjoitti:
haluaisin laittaa vaatekaappiin liukuovet. Onnistuukoliukuovien laittaminen sellaiseen kaappiin mikä on upotettu seinän sisälle? Kaappin leveys on n.3m tulisiko siihen sillon kolme ovea?
Enpä tiedä riittääkö 3 metrin aukkoon 3 ovea, voi vaatia neljä. Mutta asiaahan voi kysäistä rautakaupasta tai liukuovien myyjältä.
- Anonyymi
Spinean kiskokaupasta löytyy ainakin liukukiskot moneen tarkoitukseen!
https://www.spinea.fi/tuotteet/kiskokauppa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️721580Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141034YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä51864- 58821
- 57760
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74756Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72734Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026729Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42706