Kissani osaa pussata!

Kissamies!

Osaakos muiden kissat pusutella?Itselläni on tapana suukotella kissaani samalla kun silittelen sitä.
Kissa puskee ensin,ja sitten se antaa välillä pusun,pusut sattuvat joskus kun terävät hampaat tarttuvat poskeen.
Voiko kissa olla todella niin viisas,että tietää että pussaaminen tarkoittaa välittämistä ym??


Minun ja kissani välit ovat todella lämpimät,yöt se nukkuu vieressäni,ja aina kun tulen töistä kotiin se on ovella vastassa.

Rakastakaa kissojanne :)

11

2503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pappa2

      Tietysti kissat pussaa.
      Se vain on paljon suurempi asia kuin arvaat:
      kissalla on muutama sata kertaa parempi hajuaisti
      kuin sulla.
      Ja silti se työntää nenänsä kiinni naamaasi ja lipaisee. Tai sitten hellästi puraisee.
      Naisia ne pussaa harvemmin koska naiset haisee
      pahalta. (rasvat ja hajusteet)
      Muista yksi asia katin kanssa.
      Kun nostat sitä, laita aina kämmen tassujen alle.
      Jos katti avaa etutassun kynnet niin se olo on
      epävarma ja se valmistautuu putoamiseen.
      Siis aina kämmenet tassujen alle kun nostat
      äläkä koskaan pudota kissaa vaan laske se nätisti.
      Pitäisi tehdä kissankielinen sanakirja.
      Kun kattia katselee ja yrittää todella nähdä
      niin ilmeet ja ruumiinkieli kertoo todella
      paljon

    • tottakai

      toinen kissa haluaa pusun aina päälaelle ja nostaa päätään merkiksi, että pusuta minua.. Se on aivan ihanan huomionkipeä ja kokoajan pitäisi olla pusuttamassa, herra ei anna edes piirtää rauhassa vaan tunkee piirroksen päälle tai käden päälle istumaan..

    • Höpsö

      Meidän kisu nuolee kaulaa, kun se tulee syliin rinnan päälle. En uskalla antaa sen pussata (se näyttää välillä harkitsevan sitä), kun se pyydystelee hiiriä ja päästäisiä ehkä useita päivittäin. Mutta joka ilta se tulee rinnan päälle ja aloittaa lutkutuksen ja tassuilla leipomisen.

    • CatGirl

      Minun kissani puskee aina kun silitän ja rapsutan sitä. Joskus kun puhallan kissani päähän niin se tulee ja antaa ison pusun ja nuolee naaman kokonaan. Kyllä se minun mielestäni merkitsee rakastamista. Jos kissaa hoivaa hyvin, niin se palkitsee sen hoitamalla ja lohduttamalla sinua! Se on minun käsitykseni kissan vastapalkinnosta hyvin hoitamista vastaan!

    • Esko

      Todellakin pusuttelee: meidän toinen kissa puskee joka aamu mun leukaa ja naamaa kun luen pöydän ääressä lehteä. Ja molemmat kissat nukkuu meidän välissä tai jaloissa. Myös "vastaanottokomitea" on naukumassa kun tulen töistä. Varmasti osoittavat hyvää oloansa sillä pusuttelulla.

      • pappa2

        katin puskeminen on hajumerkin laittamista
        ystävään.
        Muistakka hyvät kissaihmiset koko ajan että
        kissojen koko olemassaolossa hajut ja kuulo
        ovat vähintäin puolet koko hahmottamisesta.


    • vassa

      Minun toinen kisuni pusii suulle. Joskus sillä on suu kiinni ja sen lyhyet kuonokarvat kutittaa ilkeästi/ihanasti huulia ja joskus taas se työntää nopsasti kielensä huulteni väliin. Se on jo vähän inhaa, varsinkin jos siihen herää aamulla...

    • Anonyymi

      Menen suihkuun kissa tulee katsomaan lavuaariin ja kun kuivaan itseäni pyytää pusun

      • Anonyymi

        Älytöntä.


    • Anonyymi

      Ennen vai jälkeen perseensä nuolemisen?

    • Anonyymi

      Mulla on kaksi kissaa mä aina Pussaan niitä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe