Osaakos muiden kissat pusutella?Itselläni on tapana suukotella kissaani samalla kun silittelen sitä.
Kissa puskee ensin,ja sitten se antaa välillä pusun,pusut sattuvat joskus kun terävät hampaat tarttuvat poskeen.
Voiko kissa olla todella niin viisas,että tietää että pussaaminen tarkoittaa välittämistä ym??
Minun ja kissani välit ovat todella lämpimät,yöt se nukkuu vieressäni,ja aina kun tulen töistä kotiin se on ovella vastassa.
Rakastakaa kissojanne :)
Kissani osaa pussata!
11
2684
Vastaukset
- pappa2
Tietysti kissat pussaa.
Se vain on paljon suurempi asia kuin arvaat:
kissalla on muutama sata kertaa parempi hajuaisti
kuin sulla.
Ja silti se työntää nenänsä kiinni naamaasi ja lipaisee. Tai sitten hellästi puraisee.
Naisia ne pussaa harvemmin koska naiset haisee
pahalta. (rasvat ja hajusteet)
Muista yksi asia katin kanssa.
Kun nostat sitä, laita aina kämmen tassujen alle.
Jos katti avaa etutassun kynnet niin se olo on
epävarma ja se valmistautuu putoamiseen.
Siis aina kämmenet tassujen alle kun nostat
äläkä koskaan pudota kissaa vaan laske se nätisti.
Pitäisi tehdä kissankielinen sanakirja.
Kun kattia katselee ja yrittää todella nähdä
niin ilmeet ja ruumiinkieli kertoo todella
paljon - tottakai
toinen kissa haluaa pusun aina päälaelle ja nostaa päätään merkiksi, että pusuta minua.. Se on aivan ihanan huomionkipeä ja kokoajan pitäisi olla pusuttamassa, herra ei anna edes piirtää rauhassa vaan tunkee piirroksen päälle tai käden päälle istumaan..
- Höpsö
Meidän kisu nuolee kaulaa, kun se tulee syliin rinnan päälle. En uskalla antaa sen pussata (se näyttää välillä harkitsevan sitä), kun se pyydystelee hiiriä ja päästäisiä ehkä useita päivittäin. Mutta joka ilta se tulee rinnan päälle ja aloittaa lutkutuksen ja tassuilla leipomisen.
- CatGirl
Minun kissani puskee aina kun silitän ja rapsutan sitä. Joskus kun puhallan kissani päähän niin se tulee ja antaa ison pusun ja nuolee naaman kokonaan. Kyllä se minun mielestäni merkitsee rakastamista. Jos kissaa hoivaa hyvin, niin se palkitsee sen hoitamalla ja lohduttamalla sinua! Se on minun käsitykseni kissan vastapalkinnosta hyvin hoitamista vastaan!
- Esko
Todellakin pusuttelee: meidän toinen kissa puskee joka aamu mun leukaa ja naamaa kun luen pöydän ääressä lehteä. Ja molemmat kissat nukkuu meidän välissä tai jaloissa. Myös "vastaanottokomitea" on naukumassa kun tulen töistä. Varmasti osoittavat hyvää oloansa sillä pusuttelulla.
- pappa2
katin puskeminen on hajumerkin laittamista
ystävään.
Muistakka hyvät kissaihmiset koko ajan että
kissojen koko olemassaolossa hajut ja kuulo
ovat vähintäin puolet koko hahmottamisesta.
- vassa
Minun toinen kisuni pusii suulle. Joskus sillä on suu kiinni ja sen lyhyet kuonokarvat kutittaa ilkeästi/ihanasti huulia ja joskus taas se työntää nopsasti kielensä huulteni väliin. Se on jo vähän inhaa, varsinkin jos siihen herää aamulla...
- Anonyymi
Menen suihkuun kissa tulee katsomaan lavuaariin ja kun kuivaan itseäni pyytää pusun
- Anonyymi
Älytöntä.
- Anonyymi
Ennen vai jälkeen perseensä nuolemisen?
- Anonyymi
Mulla on kaksi kissaa mä aina Pussaan niitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665381Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1324175Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771732- 631405
- 2611117
- 471092
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E122930Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43762Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31703Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38662