Antibioottikuurin jälkeen...

Moikka!

Olen käyttänyt tetralysalia aknen hoitoon nyt melkein kolme kuukautta ja tulokset ovat ihan hyvät. Mites kuurin loputtua, onko mahdollista saada jotain reseptillä saatavaa voidetta tai jotain muuta, jolla tulosta vois ylläpitää?

Isotretoiinikuuria en aio aloittaa, koska sivuvaikutuksena voi kuulemma olla hiustenlähtöä?

Auttakaa, jos tiedätte jonkun hyvän valmisteen!!

Kiitos jo etukäteen :)
3572
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

tetrasykliinin rinnalla Skinoren.
Totta kai voi saada.
Se, että pysyvätkö tulokset, se on sitten ihan eri asia, yleensä antibioottien lopettamisen jälkeen akne palaa....

Äänestä

Minun ihotautilääkäri antoi Differin geelin reseptin. Hän puhui muistaakseni että se ylläpitää tetrasykliinin tehoa yllä. Muuten olisin saannut roa reseptin mutta erään toisen ongelman takia sitä ei otettu käyttöön.

Äänestä

Söin aikanani valitettavasti turhaan monen monta tetrasykliinikuuria. Iho muuttuikin kyllä paljon paremmaksi, mutta, mutta... Vähän ajan kuluttua kun kuurin on lopettanut, akne palasi vaiheittain, näin joka kerta. Tetrasykliinien ongelma hormonaalisen aknen hoidossa on, että se ei poista aknen syytä. Minulle aivan mieletön helpotus oli kun sain syötyä Roaccutan kuurin ja pääsin lopullisesti eroon aknesta. Söin Roaccutan kuurin viimeisen pillerin loppuvuodesta 2002. Iho on pysynyt tähän asti todella hyvänä. Entisestä akneihoisesta on tullut todella hyväihoinen :) Minulle on jopa sanottu, että onpa sinulle iho hyvässä kunnossa, miten hoidat sitä?

Suosittelen sinulle, että jos olet kärsinyt pitkään aknesta hakeudut ihotautilääkärin vastaanotolle. Roaccutan todella toimii ja huolesi hiustenlähdöstä on aivan turhaa. Kaikissa lääkkeissä on haittavaikutuksia ja tuollaiset haittavaikutukset kuten hiustenlähtö ovat todella harvinaisia. itselläni hiukset pysyivät tuuheina päässä koko hoidon ajan. Roaccutan on kyllä yksi niistä lääkkeistä jossa on paljon haittavaikutuksia, mutta ne todellakin ovat kestämisen arvoisia, kun aknesta pääsee näin täysin eroon loppu elämäkseen, eikö sinustakin? Itselläni hoidon aikana iho kuivui ja hilseili, huulet halkeilivat ja silmät kuivuivat. Huulten kuivuminen oli ajoittain melko pahaakin, mutta sitkeästi vedin kuurin läpi, ENKÄ OLE KATUNUT PÄIVÄÄKÄÄN. On ihanaa olla ilman finnejä!!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


ToiveikasNainen kirjoitti:

Moikka!

Olen käyttänyt tetralysalia aknen hoitoon nyt melkein kolme kuukautta ja tulokset ovat ihan hyvät. Mites kuurin loputtua, onko mahdollista saada jotain reseptillä saatavaa voidetta tai jotain muuta, jolla tulosta vois ylläpitää?

Isotretoiinikuuria en aio aloittaa, koska sivuvaikutuksena voi kuulemma olla hiustenlähtöä?

Auttakaa, jos tiedätte jonkun hyvän valmisteen!!

Kiitos jo etukäteen :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu