Volkswagenin voittaja?

Sain Volkswagenilta sähköpostia, että olen voittanut 100.000 puntaa ja volkkarin. Nyt kyselen, että kuinkas moni on "voittanut" saman volkkarin??? Hieman epäilyttää tällainen... Soitin kahteen viestissä mainittuun numeroon, jossa kumpikin mies kertoi tämän olevan totta. Itse en usko ollenkaan.

9

2084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville vaan

taitaa olla humppuukkia

• minä voitin viime vuonna

Uskottava se oli, täytyi vaan ensin lähettää luottokortin numero henkilöllisyyden tarkistamiseksi, mutta sekin onnistui näin sähköpostiaikaan helposti.

• Aulis Gerlandet

Tämä viesti on feikki!

• vaan

luottokorttihuijaukselle! Niin ja ne puhelinnumerot on sitten maksullisia.
        Mutta tyhmiltä saa ottaakin rahat pois.

• En sentään minäkään niin höpsö ole, että luottokorttinumeroitani jakaisin ;) Kyseisessä postissa kysyttiin osoitetta ja kotimaata. Joita en tosin silti antanut. Varokaa siis muutkin!

P.S. Saldonkin kännystä otin, eikä jumalattomia summia näkynyt, vaikka kyseiset puhelut kuitenkin muutaman euron arvoisina :)

• vaan kirjoitti:

luottokorttihuijaukselle! Niin ja ne puhelinnumerot on sitten maksullisia.
        Mutta tyhmiltä saa ottaakin rahat pois.

Kukas luottokorteista puhui ;) Ainahan ne puhelut maksaa, tässä tapauksessa ei onneksi maltaita. Loppu hyvin, kaikki hyvin :)

• nakkendaali
        hande-83 kirjoitti:

En sentään minäkään niin höpsö ole, että luottokorttinumeroitani jakaisin ;) Kyseisessä postissa kysyttiin osoitetta ja kotimaata. Joita en tosin silti antanut. Varokaa siis muutkin!

P.S. Saldonkin kännystä otin, eikä jumalattomia summia näkynyt, vaikka kyseiset puhelut kuitenkin muutaman euron arvoisina :)

Juu muutaman euron... Ja arvaapa onko huijari tyytyväinen vaikkapa 50 000 puheluun. Volskimiehiä huijataan aina. Maksa vähän enemmän...

• nakkendaali kirjoitti:

Juu muutaman euron... Ja arvaapa onko huijari tyytyväinen vaikkapa 50 000 puheluun. Volskimiehiä huijataan aina. Maksa vähän enemmän...

Itseasiassa suurin osa noista puhelueuroista meni Volkswagenin omaan asiakaspalveluun, sillä varmistin heiltä, ettei heillä moista kilpailua ole.

Huijarit taasen eivät puheluistani hyötyneet, sillä heidän puhelunsa maksoivat ainoastaan ulkomaanlisän normaalin puhelumaksun verran (sain juuri puheluerittelyn). Ethän sinäkään hyödy, jos sinulle joku soittaa, ellet satu sitten omistamaan liittymää, jossa näin on ;)

Ja sähköpostissa pyydettiin ottamaan yhteyttä sähköpostitse, joten mikähän mahtoi olla heidän motiivinsa huijaukselle?

• Realismin mies
        hande-83 kirjoitti:

Itseasiassa suurin osa noista puhelueuroista meni Volkswagenin omaan asiakaspalveluun, sillä varmistin heiltä, ettei heillä moista kilpailua ole.

Huijarit taasen eivät puheluistani hyötyneet, sillä heidän puhelunsa maksoivat ainoastaan ulkomaanlisän normaalin puhelumaksun verran (sain juuri puheluerittelyn). Ethän sinäkään hyödy, jos sinulle joku soittaa, ellet satu sitten omistamaan liittymää, jossa näin on ;)

Ja sähköpostissa pyydettiin ottamaan yhteyttä sähköpostitse, joten mikähän mahtoi olla heidän motiivinsa huijaukselle?

Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että edes rupeaa tiedustelemaan tuollaista asiaa ? Maksoi sitten vähän tai paljon, joka sentti on liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe