Moorientes kaikille.
Tässä koen sellaista hiljaista pokeriheräämistä. Ajattelin tässä ihan käyttäjiltä kysellä Netelleristä. Eli se on ilmeisesti suhteellisen turvallinen tapa siirrellä rahaa pelin tarjoajan ja luottokorttiyhtiön välillä? Kuis tilanteessa, että voitan jotain... Raha menee netelleriin, josta pystyn sen siirtämään esim. Visan tai Masterin välityksellä omalle tilille ko? kö?
NETELLER ABC FOR TUMPELO
4
627
Vastaukset
- Rokottaja
...rahat siirtyy suoraan sun pankkitilille Netellerin suomalaiselta pankkitilitä Nordeassa.
Siitä hetkestä kun teet kotiutuksen Nettellerissä menee 2-5 arkipäivää siihen että rahat on sun suomalaisella pankkitilillä.
Sitten sieltä on myös mahdollista tilata sellainen Neteller ATM kortti, jolla voit nostaa käteistä suoraan Netteler tilitäs automaateista. Tuosta menee tietysti jotain lisäkuluja.
Visallekin voi ilmeisesti kotiuttaa, en tiedä kun itsellä Mastercard ja siihen ei pysty. - Rokottaja
...jos et ole vielä perustanut Neteller tiliä, niin se kannattaa ehdottomasti perustaa se dollari valuuttana. Neteller ottaa tosi suolaset rahat välistä valutta muunnoksista. Suurin osa pokerisaiteista on käyttää dollaria valuuttana.
- Maximus
Kiitti opastuksesta. Siistiä, kun Suomenkin palstoilla on myös asiallisia keskustelijoita. Mut hei, kertokaahan vielä missä "luolissa" käytte pelaamassa, eli onko hyviä vakipaikkoja... Ja löytyykö hyviä pokeriaiheisia keskustelupalstoja. Enkku, Suomi osastolta. Jos aihetta rupee googlettaan, ni tulee noin 16 000 000 hakutulosta...tai jotain ihan älytöntä kuitenkin.
- Rokottaja
Maximus kirjoitti:
Kiitti opastuksesta. Siistiä, kun Suomenkin palstoilla on myös asiallisia keskustelijoita. Mut hei, kertokaahan vielä missä "luolissa" käytte pelaamassa, eli onko hyviä vakipaikkoja... Ja löytyykö hyviä pokeriaiheisia keskustelupalstoja. Enkku, Suomi osastolta. Jos aihetta rupee googlettaan, ni tulee noin 16 000 000 hakutulosta...tai jotain ihan älytöntä kuitenkin.
Pokeriaiheisia keskustelupalstoja löytyy suomeksi ainakin pokerisivut.com ja pokeritieto.fi
Englannin kielisiä on sitten n tsipaletta joista oikeestaan ainoo mitä itse tulee säännöllisesti luettua on 2 2 forum, löytyy osotteessa:
http://forumserver.twoplustwo.com/ubbthreads.php
Itse pelaan enimäkseen Priman verkossa muutamalla saitilla ja Party Pokerissa tietty. Harvakseltaan tulee käytyä pelaamassa myös Betfairilla ja Betsafella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882