onko kellään tietoa toimiiko usasta ja tai australiasta tuodut mankat suomessa!?
ite en asiasta tiedä ja tarvis tietoa asiaan perehtyneiltä ym..?!
kiitos paljon vaivan näöstänne =)!!!
usa MANKKA?!
8
599
Vastaukset
- Joku muu
Totta ne täällä toimii jos sielläkin, mutta tarkoitit varmaan että toimiiko radio, suomessahan käytetään fm modulointia ja jenkit yleensä am:ää, eli jos sen voi valita niin toimii....
- JURMO
usalaissa fm radioissa taajuudet askeltaa eri tavalla,eli kaikki asemat ei "osu kohdalleen"
JURMO kirjoitti:
usalaissa fm radioissa taajuudet askeltaa eri tavalla,eli kaikki asemat ei "osu kohdalleen"
FM taajuudet suomessa on XXX.X0 ja jenkeissä XXX.X5 esim jos haluat kuunnella taajuutta 104.60
(KissFM helsingissä) niin joudut vakitsemaan joko 104.65 tai 104.55- Nimetön
juu just aivan.. sitä radio politiikkaahan minä tarkoitin.. eli kaikki on kunnossa jos sieltä mankasta saa vaihdettua rds/am välillä..!?
múuten sit taitaa olla aika hiljasta ton radion kuuntelun suhteen.
mut hei tänks! täytyypä ottaa asiasta sit selvää :)!
ku tossa olen vertaillut automankkojen hintoja suomi/eu/au ja usa niin tuolla merta edempänä näyttäis olevan paljon edullisempia soittimia kuin täs lähistöllä. mut ei kehtaa ostaa vaik halvalla sais jos masiinat eivät pelitä :)!
tänks buy =) - sentään
jannetin82 kirjoitti:
FM taajuudet suomessa on XXX.X0 ja jenkeissä XXX.X5 esim jos haluat kuunnella taajuutta 104.60
(KissFM helsingissä) niin joudut vakitsemaan joko 104.65 tai 104.55FM-taajudet askeltavat Jenkeissä kaikki parittomat kymmenesosa Megahertzit, ts. esim. 95.1, 95.3, 95.5 jne. Lisäksi kaistanleveys on tuplasti leveämpi vastaanotossa eli 150kHz sen 75kHz:n sijaan, joten naapuritaajuuksilta siepataan vastaanottoon tavaraa helpommin.
Eli kyllä tuota pystyy jotenkin käyttämään, mutta ei se kyllä Eurolaitteen veroinen täällä ole. - Nimetön
jannetin82 kirjoitti:
FM taajuudet suomessa on XXX.X0 ja jenkeissä XXX.X5 esim jos haluat kuunnella taajuutta 104.60
(KissFM helsingissä) niin joudut vakitsemaan joko 104.65 tai 104.55eli ei kannat nähdä vaivaa ja tilata ratiovehjettä sieltä.. jos sen saa toimiin vai "puoliksi".. :O !?
kuten laitoin tos edellisessä jo niin katselin ja vertailin noita vähän laadukkaampia ja kalliimpia soittimia ni näyttä olevan paljon edullisempia tuol kauempana kun tässä meidän lähistöllä.. (ja postitus ym kulut ei niin hirveitä näyttänyt olevan.)...
siin olis yks osote mistä olen katsellu:
http://stores.ebay.com/VVVVDISCOUNTCARSTEREOSPLUSSITE_CD-CD-MP3-Players_W0QQcolZ4QQdirZ1QQftidZ2QQtZkm
ja siin toinen:
http://stores.ebay.de/ProCarSound-C0M
=) - RDS
Nimetön kirjoitti:
juu just aivan.. sitä radio politiikkaahan minä tarkoitin.. eli kaikki on kunnossa jos sieltä mankasta saa vaihdettua rds/am välillä..!?
múuten sit taitaa olla aika hiljasta ton radion kuuntelun suhteen.
mut hei tänks! täytyypä ottaa asiasta sit selvää :)!
ku tossa olen vertaillut automankkojen hintoja suomi/eu/au ja usa niin tuolla merta edempänä näyttäis olevan paljon edullisempia soittimia kuin täs lähistöllä. mut ei kehtaa ostaa vaik halvalla sais jos masiinat eivät pelitä :)!
tänks buy =)Pääsääntöisesti RDS:ää ei USA:ssa ole käytössä, joten aika harvasta laitteesta sitä sieltä edes löytyy.
- Nimetön
sentään kirjoitti:
FM-taajudet askeltavat Jenkeissä kaikki parittomat kymmenesosa Megahertzit, ts. esim. 95.1, 95.3, 95.5 jne. Lisäksi kaistanleveys on tuplasti leveämpi vastaanotossa eli 150kHz sen 75kHz:n sijaan, joten naapuritaajuuksilta siepataan vastaanottoon tavaraa helpommin.
Eli kyllä tuota pystyy jotenkin käyttämään, mutta ei se kyllä Eurolaitteen veroinen täällä ole.kiitos paljon =)
taidan siis unohtaa sen hankkimisen sieltä ja panostaa ihan tänne suomen markkinoille :)!
näyttäää tulevan aika paljon vastauksia ja ym.
joten kiitos teille paremmin tietäville paljon. =)!!!
tos olis tommoset pari os. josta oleb katsellut.. mitäs noista sanotte?! =
http://stores.ebay.de/ProCarSound-C0M
http://stores.ebay.com/VVVVDISCOUNTCARSTEREOSPLUSSITE_CD-CD-MP3-Players_W0QQcolZ4QQdirZ1QQftidZ2QQtZkm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437