usa MANKKA?!

tietämätön..

onko kellään tietoa toimiiko usasta ja tai australiasta tuodut mankat suomessa!?
ite en asiasta tiedä ja tarvis tietoa asiaan perehtyneiltä ym..?!

kiitos paljon vaivan näöstänne =)!!!

8

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku muu

      Totta ne täällä toimii jos sielläkin, mutta tarkoitit varmaan että toimiiko radio, suomessahan käytetään fm modulointia ja jenkit yleensä am:ää, eli jos sen voi valita niin toimii....

      • JURMO

        usalaissa fm radioissa taajuudet askeltaa eri tavalla,eli kaikki asemat ei "osu kohdalleen"


      • JURMO kirjoitti:

        usalaissa fm radioissa taajuudet askeltaa eri tavalla,eli kaikki asemat ei "osu kohdalleen"

        FM taajuudet suomessa on XXX.X0 ja jenkeissä XXX.X5 esim jos haluat kuunnella taajuutta 104.60
        (KissFM helsingissä) niin joudut vakitsemaan joko 104.65 tai 104.55


      • Nimetön

        juu just aivan.. sitä radio politiikkaahan minä tarkoitin.. eli kaikki on kunnossa jos sieltä mankasta saa vaihdettua rds/am välillä..!?
        múuten sit taitaa olla aika hiljasta ton radion kuuntelun suhteen.

        mut hei tänks! täytyypä ottaa asiasta sit selvää :)!
        ku tossa olen vertaillut automankkojen hintoja suomi/eu/au ja usa niin tuolla merta edempänä näyttäis olevan paljon edullisempia soittimia kuin täs lähistöllä. mut ei kehtaa ostaa vaik halvalla sais jos masiinat eivät pelitä :)!

        tänks buy =)


      • sentään
        jannetin82 kirjoitti:

        FM taajuudet suomessa on XXX.X0 ja jenkeissä XXX.X5 esim jos haluat kuunnella taajuutta 104.60
        (KissFM helsingissä) niin joudut vakitsemaan joko 104.65 tai 104.55

        FM-taajudet askeltavat Jenkeissä kaikki parittomat kymmenesosa Megahertzit, ts. esim. 95.1, 95.3, 95.5 jne. Lisäksi kaistanleveys on tuplasti leveämpi vastaanotossa eli 150kHz sen 75kHz:n sijaan, joten naapuritaajuuksilta siepataan vastaanottoon tavaraa helpommin.

        Eli kyllä tuota pystyy jotenkin käyttämään, mutta ei se kyllä Eurolaitteen veroinen täällä ole.


      • Nimetön
        jannetin82 kirjoitti:

        FM taajuudet suomessa on XXX.X0 ja jenkeissä XXX.X5 esim jos haluat kuunnella taajuutta 104.60
        (KissFM helsingissä) niin joudut vakitsemaan joko 104.65 tai 104.55

        eli ei kannat nähdä vaivaa ja tilata ratiovehjettä sieltä.. jos sen saa toimiin vai "puoliksi".. :O !?
        kuten laitoin tos edellisessä jo niin katselin ja vertailin noita vähän laadukkaampia ja kalliimpia soittimia ni näyttä olevan paljon edullisempia tuol kauempana kun tässä meidän lähistöllä.. (ja postitus ym kulut ei niin hirveitä näyttänyt olevan.)...

        siin olis yks osote mistä olen katsellu:
        http://stores.ebay.com/VVVVDISCOUNTCARSTEREOSPLUSSITE_CD-CD-MP3-Players_W0QQcolZ4QQdirZ1QQftidZ2QQtZkm

        ja siin toinen:
        http://stores.ebay.de/ProCarSound-C0M

        =)


      • RDS
        Nimetön kirjoitti:

        juu just aivan.. sitä radio politiikkaahan minä tarkoitin.. eli kaikki on kunnossa jos sieltä mankasta saa vaihdettua rds/am välillä..!?
        múuten sit taitaa olla aika hiljasta ton radion kuuntelun suhteen.

        mut hei tänks! täytyypä ottaa asiasta sit selvää :)!
        ku tossa olen vertaillut automankkojen hintoja suomi/eu/au ja usa niin tuolla merta edempänä näyttäis olevan paljon edullisempia soittimia kuin täs lähistöllä. mut ei kehtaa ostaa vaik halvalla sais jos masiinat eivät pelitä :)!

        tänks buy =)

        Pääsääntöisesti RDS:ää ei USA:ssa ole käytössä, joten aika harvasta laitteesta sitä sieltä edes löytyy.


      • Nimetön
        sentään kirjoitti:

        FM-taajudet askeltavat Jenkeissä kaikki parittomat kymmenesosa Megahertzit, ts. esim. 95.1, 95.3, 95.5 jne. Lisäksi kaistanleveys on tuplasti leveämpi vastaanotossa eli 150kHz sen 75kHz:n sijaan, joten naapuritaajuuksilta siepataan vastaanottoon tavaraa helpommin.

        Eli kyllä tuota pystyy jotenkin käyttämään, mutta ei se kyllä Eurolaitteen veroinen täällä ole.

        kiitos paljon =)
        taidan siis unohtaa sen hankkimisen sieltä ja panostaa ihan tänne suomen markkinoille :)!

        näyttäää tulevan aika paljon vastauksia ja ym.

        joten kiitos teille paremmin tietäville paljon. =)!!!

        tos olis tommoset pari os. josta oleb katsellut.. mitäs noista sanotte?! =

        http://stores.ebay.de/ProCarSound-C0M

        http://stores.ebay.com/VVVVDISCOUNTCARSTEREOSPLUSSITE_CD-CD-MP3-Players_W0QQcolZ4QQdirZ1QQftidZ2QQtZkm


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe